ShortKongen Sissener plukker i NEL

Det gjorde jeg også i dag. Bare å lene seg tilbake. Alt i alt så er jeg meget tilfreds med Q2-18. Det er så mange meget positive triggere i luften og bare noen få av de - kan virkelig løfte Nel over kr 5,-
Sitte litt stille og plukke på bunnfiske. Det lukter en gigantisk H2/Nel aksjesuksess.

Husk Løkke sine ord: Meldinger kommer ofte i bolker. Heheh... Så har kan det brått komme mere.
Så har vi vår mann: Mr Trevor Milton fra Nikola som har twittret om at han skal flagge en stor nyhet om SUPPLY CHAIN som gjelder Nel. Da er det meget sannsynlig noe svært godt for oss aksjonærer som kommer...Da Nel er Nikola sin skriftlige partner på supply chain..Hehe..

Trevor Milton
@nikolatrevor
Following @nikolatrevor
Unveiling date for pre-production unit... Ride and drives.. New partners...supply chains... Investment rounds closing.. It's going to be a big announcement. Stay tuned!
Redigert 23.08.2018 kl 13:48 Du må logge inn for å svare
Nikko
23.08.2018 kl 14:00 2175

Nå er det strake veien til 3,70
Pinglete har solgt og deppa

Ser att de inte tar med Nikola i ordereserven.det gjorde det inte med h2v heller. Osäkra order ska inte bokföras. Vad är värdet på en tweet? Något nytt om capex? Australien? Vad sa han om rotolyzer,?
Nikko
23.08.2018 kl 14:08 2094

Men orakelet Karlsson, Larsson, Larsson jr., Hildur NOK, investor XYZ gir aldri opp. Gud bevare denne utgaven av et menneske.

Herre min store Sverige.. Jeg forslår at de som spør her inne ser Podcast`n fra Løkke i dag og leser fakta trådene her inne. Da øker kunnskapen også i Sverige.
Hipp hipp NEL skyter fart oppover RT 3,46 og kun -1.14% Omsetningen er på heftige førtitremillonerkroner etter 5 timers handel.
Jeg visste at børsmarkedet ville forstå hvor bra Q2-18 er, + gigant utbygging på Notodden og Østen/Kina satsingen til Nel blir.
Nel mener alvor. H2 skal bli en gass(fra Nel) for og til alle i verden. Nel har levert varer og har kunder i over 80 land.
Nå kommer det nye aksjonærer fra nye land inn - da vårt industriselskap er omtalt i hele verden.
Nel båten min løftet seg nå ytterligere opp + kr 40.000,- Selv om jeg tok en liten gevinst før i dag. Nærmer seg en hundrings ekstra i Nel båten i dag. Men jeg er tungt inne i NEL, så det svinger litt hit og dit.
Det er en totalt fin dag. Mitt kursmål er kr 10,-
Redigert 23.08.2018 kl 14:21 Du må logge inn for å svare
Novice
23.08.2018 kl 14:37 1845

selfølgelig shorter man på denne, bare se på hvordan folk laster opp uvitende på den nedgangen som er på vei.

Blir det utdeling av aksjer og innsidesalg etter stenging som vanlig? :)
Nikko
23.08.2018 kl 14:43 1789

Jeg skjønner ikke hvorfor dere bryr dere.
Kan lure på hvilken lidelse folk har som bare skriver dritt om en aksje de ikke er inne i. Det sies det finnes medisin for slike, men ikke vet jeg. Jeg er bare en mindre intelligent nel-aksjonær... Som bare har tjent snaue 100.000 kroner på aksjen
Redigert 23.08.2018 kl 14:44 Du må logge inn for å svare
Novice
23.08.2018 kl 15:38 1626

Nel skal nedover

Jeg skriver ikke bare dritt, men erfaringen er at gode meldinger etterfølges av synkelodd.

Les innleggene til de to siste skribenter...Det sier mye om hvor de står...Klikk på brukernavnene. Anbefales.