Melon Fusk beroliger: not stoned on weed with tweets

Innlegget er slettet

Ikke mobb kameraten min Gene,
han sliter
gi støtte
tenkt positivt
la mannen sove
#rocketman ofret bilen sin for vi skal bli tesla frelst..

SV, MDG og klimamafian later til å hate ham - alt for kåmærsj ?
DE vil ha kontroll
Kaptialisme er noe dritt,
#politikk forkledd som miljøvern

Slettet du innlegget selv Gene, eller var det admin?

Jeg fikk det med meg og anså det for å være humor på et høyt plan. Neppe noe børsmanipulasjon vi kan bidra med i steinrøysa her.

Flott hvis admin får vekk ugresset.

Ok, da skjønner jeg hva som er skjedd her. GeneKelly har fått sitt nick fjernet og dermed er alle hans innlegg også utradert. Det han skrev på denne tråden kunne neppe vært noe grunn for sensur.

Han har vært her i en lang tid og vi kjenner ham igjen i mange forskjellige nicks. Nå leser jeg bare noen få topics her på tråden, men har enn så lenge ikke sett noen innlegg av GK eller de andre nickene som har vært ekstreme. Derimot har jeg sett utallige eksempler på at han har benyttet humor og intelligens for å avkle andre debattanter på en måte ingen andre før har gjort.

Han spammer de som spammer, han forstyrrer de som forstyrrer og han kontradikterer de som juger eller som kommer med svada. Han har opprørt alle fra ytre høyre, konspirasjonsteoretikere til sosialdemokrater og kommunister. Hvem vet, en dag får jeg kanskje gjennomgå selv, men @admin det tror jeg kan håndtere godt selv. Sensur ala dette er vel ikke veldig bra, sett litt i historisk perspektiv?
dirken
18.08.2018 kl 00:43 302

Han er tilbake med et nytt nick ila noen dager. Han har glatt verdensrekorden i å bli kastet ut av HO, men klarer ikke holde seg unna lenge. Han er avhengig av oss.

Håper du har rett Dirken,

Jeg savner Haggis og noen andre skribenter som også er blitt borte. Det å sensurere eller å moderere folk på denne måten som @admin nå legger opp til, byr meg i mot.
.777.
18.08.2018 kl 09:03 268

Helt enig med Polemiker.
dirken
19.08.2018 kl 00:15 231

Det var da voldsomt så lett det skulle være å trolle deg om dagen fosken. Mye syting. Har det skjedd noe i livet ditt utenfor ho? Jeg er i hvertfall ingen sursild.
Redigert 19.08.2018 kl 00:15 Du må logge inn for å svare
dirken
19.08.2018 kl 00:23 228

Mye snakk om fisk. Her er det noen som har smuglest BP i dag du. Bra det.
Redigert 19.08.2018 kl 00:24 Du må logge inn for å svare