Trump og sumpen

Hva synes dere? Har den blitt noe tørrere på halvannet år?

Myra blir nok omsider drenert,men det tar tid og blir mye spetakkel når byråkrater
og det politiske kameraderiet bit for bit blir avslørt.

Muren blir også omsider bygget,og pm nødvendig vil Trump la Pentagon få
ansvaret for byggingen og finansieringen.Forsvaret har nemlig fått godkjent
rause budsjettøkninger under Trump.....,så muren eller stålgitteret langs grensen
blir bygget!

Si meg uten å fise til din venstreraddis kilde Deili Beast.
Har du noe imot kjernebudskapet fra trump?

The Washington Post Fact Checker has introduced a new dishonesty rating custom-made for the Trump era: the “Bottomless Pinocchio.” The newspaper says the new tier will be issued to politicians who “repeat a false claim so many times that they are, in effect, engaging in campaigns of disinformation.” In order to be awarded the Bottomless Pinocchio, the claims must have received three or four Pinocchios from the Fact Checker, and must have been repeated 20 times. Fourteen statements made by Trump already qualify for the list—no other politician has yet been given the dubious honor.
https://www.thedailybeast.com/washington-post-introduces-bottomless-pinocchio-factcheck-level-for-trump?ref=home

Ønsker å gratulere Trump med sin solide ledelse 14-0 mot alle andre politikere.

Speaker,
Ja, og denne Mueller gjengen gjør dette dels for å forsvare seg mot farer for seg fra 9/11 osv. De har hatt svin på
skogen så det holder.

Trump er ikke del av sumpen. Men sumpen er tung materie som har blitt til over lang tid. Og hvordan sumpen skal tørrlegges er
ikke noe som egner seg å snakke høyt om. Trump er på vei med å tørrlegge, men dette er et visst lerret å bleke.
Se bare på stillingskrigen med de motbydelige journalistene i White House presserom. Og han bytter folk, for å trimme
maskineriet. Mange amerikanere setter pris på sin president. De vet han jobber for det gode.
Speaker
10.12.2018 kl 13:42 124

Vanligvis starter en etterforskning med en konkret sak og lovbrudd.
Her ble det fremsatt rykter om russisk samrøre og påvirkning,men uten bevis.
Agendaen har vært og er å prøve å finne noe negativt om Trump og hans stab.
En klassisk heksejakt.

Det som er funnet på disse folkene er saker som ikke har noe med Trump og hans
valgkamp å gjøre....
Hvordan skal Mueller og hans høyst partiske stab ( de fleste donerte penger til Dems og Hillary..)
legge frem rapporter og rettferdiggjøre denne heksejakten uten å miste ansikt?
MYE prestisje i dette.....!

Dagens Trump tweet. https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1072095127894667265

“Democrats can’t find a Smocking Gun tying the Trump campaign to Russia after James Comey’s testimony. No Smocking Gun...No Collusion.
.777.
10.12.2018 kl 06:06 143

🇺🇸🇺🇸🇺🇸 TRUMP 2020 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

With a landslide😎

Trump?
Er han fremdeles president?
I bs tøvete analyser ble vi fortalt at
Trump raskt ville bli avsatt ( impeached)

Hva gikk galt,bortsett fra at b jo ikke har
kunnskaper om Trump eller USA annet enn
fra svært hatefulle nettsider?

At han ikke har bodd i USA er åpenbart!
brahman
09.12.2018 kl 20:28 176

Med utvelgelse av tidligere justisminister for G.H.W.Bush., så spørs det hvilken sump som skal dreneres.
Nuka
09.12.2018 kl 20:23 179

Trumpen er jo en del av sumpen selv. Var det ikke slik faren til Trump bygde opp formuen sin ?

Er det virkelig ingen av tenkerne her på HO som har en eneste tanke om Trumps jobb for å "drain the swamp"? Er det et tema som er ubehagelig for dere?

Innlegget er slettet

Innlegget er slettet
.777.
16.08.2018 kl 21:11 343

Jeg har ikke noe mot Sylvi, synes hun er flink jeg. FrP er bare alt for sosialistiske for meg, akkurat som alle de andre partiene (- ett).

Men det var synd at hun ba om unnskyldning, det skulle hun aldri gjort. Hun skulle ha lært av Trump og bare dundra på.

Innlegget er slettet

GeneKelly skrev Innlegget er slettet
Det er spammer'n, ja... vel. Har du ikke noe liv?

Innlegget er slettet

Ikke så mye å hente ut av sludderet som er servert her så langt. Hadde håp om et langt og tøvete foredrag fra fnue, men han tør vel ikke.

Innlegget er slettet
.777.
16.08.2018 kl 20:27 370

Dommetrompen i sompen.

Jeg sier bare én ting: Velkommen tilbake til forumet !

Vi har savnet deg, mye.

Stillheten er øredøvende.

La oss starte med hva Trump mente da han gaulet om "the swamp" før han snublet inn i presidentrollen. Hva mente han da han snakket om denne sumpen? Jeg har en anelse og jeg kan ikke se annet enn at han ivrig pumper mye mere vann inn i den, men..