Flåteoppdatering

REACH 12.08.2018 kl 12:33 11177

Prøver på en flåteoppdatering:

Havila Harmony: Verkstedopphold/dokk i Las Palmas siden 27. juli. Ute av dokk nå og Ganske sikkert snarling på vei over Atlanteren og klar for arbeid for Reach US avdeling.

Havila Subsea: I Haugesund. Ikke hatt oppdrag siden starten av Juli.

Olympic Challenger: Vært på oppdrag Russisk sektor øst for Murmansk siden 26. Juli. Returnerer til Murmansk 13. august.

Olympic Delta: På Arbroath field Uk sektor siden 25. juli.

Stril Explorer: På Survey oppdrag vest for Shetland siden 3. august.

Normand Reach: På Mungo field UK sektor. Vært der hele sommeren.

Viking Neptun: Gått til kai I Cromarty, UK etter å ha vandret fra kai til kai og oppankret i mellom. Merkelig, samler den opp utstyr rundt om for et oppdrag??

Edda Fonn: Vært på oppdrag, subseawork og survey utenfor Southampten og mot Le Havre i lengre tid nå.

Tidewater Enabler: Står Mano JP(Japan) på destinasjon. Sikkert ikke korrekt. Usikkert om den eventuelt er på opdrag for Reach, men kan være inntil Havila Harmony er på plass i US.
Odi.1
15.07.2019 kl 17:20 488

Tydelig bedring og det går rettere vei nå … https://newsweb.oslobors.no/message/481463

Operational figures
Odi.1
15.07.2019 kl 17:46 476

Får vi 2H i 2019 som i 2018 vil vi knuse fjoråret galant , med det som er predikert fra ledelsen tidligere også , så blir det litt å glede seg til …
Odi.1
15.07.2019 kl 20:47 420

Kan noen si hva " LTIs" står for ? på i Juni ….


( for oss landkrabber ) :)


Med den aktiviteten det har vert nå på begynnelsen av q3 , ( co- Marin Trafic ) , må det bli reprising her snart ?
Redigert 15.07.2019 kl 21:07 Du må logge inn for å svare

Det er bra aktivitet her hjemme.
Havila harmony og Trinidad har vært ille i år og sannsynligvis den store forskjellen i de samlede aktivitetstall
Tallo54
16.07.2019 kl 00:27 337

Regner med det referes til Lost time injury

LTI står for Lost Time Injury. Det er en del av HSEQ-KPIen som blir tracket av oljeselskapene.

(KPI = Key Point Index)

Dette er i sammen med MTCer, NC, NA osv

(MTC = Medical Treatment Casd
NC = Non-conformity
NA = Near accident)

Jeg regner med LTI blir opplyst fordi den fører til operasjonell nedetid. Det er jo selvfølgelig nedetid som følge av tekniske svikter også. Men med det safety-fokuset som eksisterer er en høy LTI frekvens per million man hours nok til at selskapet mister arbeid.

Noen får arrestere meg hvis jeg har misforstått.

Ellers kan dere kontakte Bjørg Døving direkte. Kontaktinformasjonen hennes er å finne på Reach sine hjemmesider
Odi.1
16.07.2019 kl 11:24 243

HAVILA HARMONY har vel en form for vente dagrater når den bare ligger der, beredskap "moored" ?
Redigert 16.07.2019 kl 11:25 Du må logge inn for å svare
macland
16.07.2019 kl 13:46 198

Og hvem skulle eventuellt være tjent med å betale det??? Nei,er nok en ren utgiftspost for tia sammen med Hudsonkntoret. Men var visst lovt noe jobb fremover? Har ikke fulgt med så mye siden Netfonds forsvant. Skal kivtte alle aksjer etterhvert om jeg går i +.