NATTO Oppdatering fra Kaydence Pharma

Prosjektteamet er nå på plass og utgjør 6 personer med 120 års erfaring i bransjen. Teamet ledes av Rosenbaum "former CEO of Nattopharma ASA". Det kan dermed virke som at det midlertidige utlånet av vår CEO har blitt til et mer permanent utlån(?).
Det vil satses mest på USA hvor nytt kontor er opprettet i New Jersey. Her finnes det et svært nettverk med hundrevis av pharma-selskaper relaterte support-selskap.
- Ny patentsøknad.
- Snart ferdige med design av nettsiden til Kaydence.
- Ny finansiering skal være på plass innen oktober.
- Mulig "notering" på OTC etter finansiering.

Liker at de har lokalisert seg midt i smørøyet for bransjen. Maks eksponering mot potensielle investorer vil også gi økt eksponering for Nattopharma.

Thanks for the update.
I've still not got any letter from Kaydence Pharma, so I'm very interested to hear more.

This new patent application, I'm wondering if it's connected to the last trial which has only very briefly been reported, for instance here: https://www.nutraceuticalbusinessreview.com/news/article_page/New_MenaQ7_K2_study_confirms_CV_benefits_for_men_and_women/140106
I've been wondering why no details have been released from this trial. Maybe it has to do with the patent application?
Redigert 19.05.2018 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
fabian2
07.08.2018 kl 10:33 1732

...Kaydence er et postkasse-firma med null ansatte.

Minner nesten om julaften for de åndssvake
oxion
07.08.2018 kl 11:28 1694

Tror du bør lese deg opp litt fabian2.
fabian2
07.08.2018 kl 11:32 287

Innlegget er slettet
fabian2
07.08.2018 kl 21:19 1593

Litt googling er ikke så dumt...………..
fabian2
07.08.2018 kl 21:31 186

Innlegget er slettet

Innlegget er slettet
Herman*
10.08.2018 kl 14:53 1367

Da har jeg fått tilgang til noe mer info. Jeg skrev tidligere at det virket som de hadde gitt opp å finne en pharma partner, men dette stemmer ikke helt. De har nå forskjøvet dette ca. tre år frem i tid. Videre planlegger de å bruke ca. 250 mill frem til godkjenning. Jeg misforsto også dette med tidspunkt for kommersiell lansering av første produkt. Her har de skjøvet dette ytterligere frem i tid. Mener de nevnte fem år i fjor, nå snakker de om seks år fra p.t.
trendi!
10.08.2018 kl 14:57 1358

h.mann, dette er helt utrolig. natto har gått ut gjentatte ganger at det snart skal publiseres pharmapartner, og så dannet de selskapet pharmaco. nå går de ut med at alt er forskjøvet 3 år frem i tid.
dette er rein skjære svindel. her har selskapet ført aksjonærene bak lyset.

En stor vits hele selskapet.
Herman*
10.08.2018 kl 15:21 1340

Det er ikke svindel, de har "bare" undervurdert kompleksiteten og vanskelighetsgraden av å få til en fordelaktig avtale på dette tidspunkt i prosessen. Det er ikke så mye mer å si om dette, nå får en heller se om de klarer å levere i forhold til den nye tidslinjen.
trendi!
10.08.2018 kl 19:20 1282

h.mann, ' de har "bare" undervurdert kompleksiteten ' natto har meldt mange ganger at de jobber med pharmapartner og at det snart skulle være i orden, det samme meldte de når de skulle holde kap.markedsdagen. da ble det lovet at pharmapartner skulle bli meldt.
pharmaco ble kun dannet for at de skulle klare og dra i land en emiss.
hele selskapet lever på en løgn, og derfor er det lite aksjer som blir omsatt, og investorene holder seg langt unna.
det meste foregår bak lukkede dører.
når det gjelder levering, så vet du utfallet på forhånd. selskapet har hittil ikke overholdt noen tidslinjer.
Herman*
10.08.2018 kl 19:38 1268

Jeg sier ikke at du tar feil, men vi må jo bare forholde oss til realitetene.
fabian2
11.08.2018 kl 00:16 1220

Realitetene er vel at hele Kaydence/Montgomery/ Natto er avslørt ?????
oxion
11.08.2018 kl 09:32 1171

Fabian og trendi har våknet ,nå rett før 1h 2018 ,, dette er et klart kjøpssignal...
Ingen følger en aksje 24/7 , oppretter et eget nick som kun kommenterer Natto, uten egen vinning. Gratulerer Trendi.
Snart får vi svaret...
trendi!
11.08.2018 kl 13:02 1117

oxi, du har vært aksjonær de siste 8 årene i natto. for din del håper jeg du kommer ut av det uten tap.
jeg regner med at du er som oss alle andre når en investerer sine grunkere i et børsnotert selskap, at en får avkastning på sine investeringer
oxion
11.08.2018 kl 13:23 1106

Nattopharma har definitivt ikke vært blant mine beste investeringer. Til Nå.
Men det har gitt meg mulighet til å plukke jevnt og trutt.
saken er den at Menaq7 er et kjempebra produkt, og plutselig så smeller det. OPP.
trendi!
11.08.2018 kl 13:37 1096

blir repeat knappen satt på, eller har selskapet skrevet om manuset?
at det smeller opp, har jeg ikke så stor tro på. se på kursutviklingen og aksjene som til stadighet blir lagt ut for salg rundt 9-tallet
Herman*
11.08.2018 kl 13:37 1093

Det blir spennende å se hvordan de velger å organisere emisjonen i Kaydence. Vi har jo sett at de har bevilget seg en del opsjoner og vi vet også at enkelte i den indre krets fikk tegnet seg for mer enn sin tilmålte andel ved å avtale å overta aksjer fra en eller flere som i utgangspunktet ikke ønsket å tegne seg. Hvis interessen for Kaydence aksjer er like stor som før, vil det jo være mulig at selskapet velger en løsning som ikke utløser prospektplikt. Hvis jeg ikke husker feil må de da begrense seg til maks 150 ikke profesjonelle tegnere. Hvis de største aksjonærene ønsker å tegne seg for en uforholdsmessig stor andel, vil de da kunne gjøre dette ved å sette minstetegningen så høyt som mulig. Stemmer ikke dette? Når det er sagt, er det jo ikke sikkert at det er flere enn 150 som ønsker å tegne seg og da blir jo ikke dette en problemstilling. Noen som husker hvor mange aksjonærer Kaydence har?
oxion
11.08.2018 kl 14:07 1077

kaydence har ca 300 aksjonærer.
oxion
11.08.2018 kl 14:09 1073

til og med du Trendi skjønner at det er de samme aksjene som går i en rund dans...
fabian2
11.08.2018 kl 17:28 1030

Natto , Montgomery , Kaydence…... er jo samme suppa.....at vi gidder å skrive mer om dette tøvet.....
Herman*
11.08.2018 kl 19:42 1005

fabian2: Vi har full forståelse hvis du ønsker å trekke deg fra forumet. Kan være slitsomt å skrive så mye om disse selskapene bare fordi din mor opplevde dårlig kundeservice i TGM en gang for lenge siden.
fabian2
11.08.2018 kl 21:08 976

Nei det er da ikke årsaken , men ille var det. Et annet firma i Oslo som het Montgomery fortalte at de hadde hatt hundrevis av telefoner fra oppgitte kunder som ikke greide å få kontakt med Natto-Montgomery , for å prøve å stoppe tvangs-forsendelsene... så lenge de først hadde fått kloa i adressen din , sendte de K2 vitaminer i det uendelige , og inkassotrusler. Skikkelig "svindelfirma"... for øvrig er verdien av K2 tilbakevist av samtlige norske indremedisinere som har sett på saken
fabian2
11.08.2018 kl 21:11 975

Nå mener jeg nødvendigheten av K2 utover normalt kosthold