Wavetech - det nye norske eventyret? Snart på Nasdaqbørsen.

kurvmannen
07.05.2018 kl 09:40 40476

I juli går norske Wavetech på børs i USA. Batteriteknologien omtales som revolusjonerende og et potensiale for vekst er enormt ifølge flere analytikere. Selskapet ble omtalt på Tv2 nyhetene den 24. februar på 18.30 nyhetene og hadde nylig en sak med aksjonær Brynjar Meling i Stavanger Aftenblad. Hvor stort kan dette bli? http://www.wavetech.de/
Orgel
07.06.2019 kl 10:13 7898

Det eneste jeg har hørt er at det skal komme på børs ca1 juli. Men om ikke det skjer kan det vel fort gå ett år til

Vet du noe om hvilken børs, og om dette også er en slik bakvei inn på børsen, ved å slå seg sammen med et fallert børsnotert selskap. Fikk vi forresten noen forklaring på hva som gikk galt nå siste gang?
07.06.2019 kl 13:59 7865

Nei vet ikke, har ikke sett annet enn at de skal på børs.
Orgel
07.06.2019 kl 14:21 1757

Innlegget er slettet av Orgel

Hvor i all verden kommer dette fra Orgel? Her er jo ikke noe overskudd i noen av disse selskapene. Noen har omsetning, men tror ingen av dem har mindre underskudd en 30% av omsetning. Veldig lett å drive business hvis målet er mindre enn 30% i underskudd :-)
carpe
08.06.2019 kl 10:04 7713

For tiden er aksjene under fordeling til de som har kjøpt. Er på vei inn på vps konti utland til kjøperne.Aksjen skal noteres på hovedlisten på Nasdaq. Ja, det tar tid og krever tolmodighet dette (selv for Carpe mfl) men uansett er vi veldig tett på nå!
Orgel
09.06.2019 kl 11:01 7594

HÅPER DET kommer før ferien da ellers tar det jo noen mnd til:)

Det er jo ingen mulighet for notering på hovedliste for et slikt selskap. Man kan noteres for omsetning, mcap, overskudd eller eiendeler, alt må være i milliardklassen utenom mcap som må være i milliarder dollar. Dette selskapet har null på omtrent alt, og på mcap og overskudd faktisk null. Så tror du spøker med oss her carpe.

http://www.sgsifinfo.com/ er ikke lenger aktivt.
Referanser til BEAT-produktet er fjernet på wavetechglobal.com, i tillegg til referanser til det tyske Wavetech under Contact.
Er det forresten noen som har mottatt aksjer i dette eventyret?
Driver de med svindel av norske borgere? Burde noen norske myndigheter vært varslet i dette? Kan gjennom forum i USA se ut til at de er varslet der...

Det er selvsagt svindel, men det er jo de som er svindlet som må ta action, kan ikke forvente at folk som bare har sett litt på caset tar dette videre.

Hei
Det er kanskje ikke noen som har blitt lurt som er her på denne tråden, jeg kjenner flere som har bitt på men de tror på de som står bak når de sier snart, nå skjer det så mye posetiv osv. Men om det er svindel burde jo noe anmeldt de uansett om de er med på prosjektet eller ikke, slike svindlere burde jo blitt stoppet uansett. Så jeg utfordrer deg Value Investor, har du kunnskap om å gjøre det så gi gass.
Orgel
18.06.2019 kl 00:25 6490

Alle dere som tror det er svindel gå ut fra dette forumet. Ikke snakk nedlatende om dette stor eventyret. Det er lov å ha meninger men ikke baksnakk eller møkka snakking . Dette er realt. Slutt å skriv no annet...
carpe
18.06.2019 kl 06:33 6465

Da er aksjebrevene på vei til investorene. Jeg mottok mine igår.

😂 hahaha ja og sikkert 10 gangen av hva en gikk inn med. Ikke en som kommer ut av dette i pluss uten de som står bak å kreve inn pengene. Lykke til å forklare
Orgel
20.06.2019 kl 21:29 5934

Det var rart carpe. Er det sant.

Innlegget er slettet av Orgel
carpe
22.06.2019 kl 09:52 5672

Aksjene "Incorporated under the laws of the State of Delaware " . Dette er ihvertfall seriøst. Verdiene på aksjene kjenner jeg ikke til hva vil bli. Men tror et blir bra! Børsnotering: Vet ikke ennå!
23.06.2019 kl 01:00 5551

fitzox skrev Skjer det noe?
Det skrives litt om at det vil skje noe, men jeg vet ikke.
fitzox
01.07.2019 kl 10:14 4572

Må være festlig å investere i "noe med batteriteknologi og patenter og noe greier" som tilsynelatende er 50/50 om er seriøst, og du ikke har anelse om mulig aksjeverdi eller om og når noe skjer... Man får satse på det finnes større idioter der ute. Jeg hadde heller satt penger på Flax lodd eller bitcoins. Det er i alle fall reelle aktiva...
Redigert 02.07.2019 kl 11:27 Du må logge inn for å svare

Hvordan det går Carpe? Er det enda bare du som har mottatt aksjebrev?
Nå er vi jo godt ut i Juli og vi venter i spenning på noe nytt.
Titleist
10.07.2019 kl 18:23 3629

Da sparte vel Spectrum seg for et kjempetap...

Verdiløse aksjer dette nå?

Hei
Noen som har någet nytt å melde? Hadde vøre kjekt å fått en oppdatering
Orgel
18.07.2019 kl 11:23 2719

Spektrum er vel ikke ute av bilde vel
West
30.07.2019 kl 11:19 1513

Noen som vet om det skjer noe om dagen?

Etter hva jeg har hørt har alt strandet, pengene er tapt og skuten er gått ned....

Lite som skjer her. Alle saksøker alle. Ingen info. Amatørmessig fra ende til annen...Blir overrasket om noen får penger igjen her.