Photocure. Antall klinikker på www.cysview.com

Alle klinikkene er ikke oppført der, men skal forsøke å følge trenden vha denne tråden så lenge jeg tror det er relevant.

02.05.2018: 71 klinikker
03.05.2018: 72 klinikker.

https://www.cysview.com/find-a-center

Tiltredes.

Power-Tanta er vel en av de største rasshøl som noensinne har frekventert HO, eller for den sak skyld, noe som helst forum. Han er norsk, og det tar forhåpentligvis ikke lang tid før han blir avslørt/avkledd.

Person angrep. Ikke bra det.

Is focuss still writing the børsneldinger? 😂😂😂
Redigert 29.04.2019 kl 20:01 Du må logge inn for å svare

Should I find what you wrote about Dan the man just after Q4?

You said his presentation style was causing the price to crash. Or were you drunk at the time?
Redigert 29.04.2019 kl 20:03 Du må logge inn for å svare
focuss
29.04.2019 kl 20:19 819

thepower
Bare finn det jeg har skrevet du hvis du har glede av det.

Alle gode selskaper har en "Bajas" på diskusjonsforum. En slik maskott prøver iherdig å forstyrre all saklig debatt for kun å sette søkelyset mot seg selv. DNO har kost seg med Stevepick XL i en mannsalder. PHO har ThePower. Slik er det bare.

Klovner er artige på cirkus. På HO kan jeg utmerket godt klare meg dem foruten. Det positive med det nye HO er at man kan blokkere dem og som sådan spare mye tid når man leser nye innlegg. Så får de bare drive på med tompratet sitt så mye de orker. Men samt og si skjønner jeg ikke at moderator er er mer aktiv og slår ned på aktører som kun skriver møl. Man må gjerne være kritisk og uenig, men når man ikke har evner eller kompetanse til å komme med et eneste fornuftig motargument, da blir det møl.

Time for me to sell soon. No way I am sitting through the results presentation like last time.

Gonna get m2 a nice profit for the third time boys.
29.04.2019 kl 22:26 598

I could not care less

I wasnt talking to you Boy
13.05.2019 kl 21:31 314

Klinikk 113 og 114 lagt til nå.

The Gayle & Tom Benson Cancer Center at Ochsner Medical Center
Ochsner Baptist Medical Center

begge tilhørende Ochsner. de har vel trua.som mange av oss, men ikke skabbekatta