Valgkamp er fordummende,så stem basert på faktisk atferd.

Valgkamper er jippoer og show hvor løgnene sitter løst og vi velgere blir undervurdert!

Greit å ha visjoner om fremtiden,selvsagt,men det erdet politikerne og partiene faktisk HAR jobbet for,
sagt og gjort som betyr noe.Har de takt din sak de fire siste årene vil de nok gjøre det de neste fire også.
Jeg stemmer nesten utelukkende basert på faktisk atferd og det partiet som best har representert mine meninger
er det som fortjener min stemme.
Valget er partienes og politikernes eksamen.De skal stå til rette for oss velgere,og vi avgjør hvem som går videre.

Med denne holdningen slipper dere å bli løyet til,undervurdert og å forholde dere til fjollete gimmicks og tøv i valgkampen.
Ja,det krever at man følger med mellom valgene.......,så er det for mye å kreve av velgerne?
Redigert 12.08.2019 kl 09:08 Du må logge inn for å svare

Jeg klemmer til og velger å stole på Burger lønn, venesuelzk strømpris + fred.
#sofavalgflesk avlevert
Redigert 13.08.2019 kl 16:08 Du må logge inn for å svare

Hvem har funnet ut hvilket parti de skal stemme på ut fra de stuntene politikerne bedriver og de flåsete vakgkamptalene
de i fullt alvor lirer av seg?
Velgere som ikke følger med mellom valgkampene kan sikkert falle for noe av dette,men da må de være frakoblet politisk
virkelighet til daglig.

På denne topicen har du brukt nickene Speaker, blåveis og Klem. Du har også 6-7 andre aktive nick her på forumet. Dråpe, Wrist, spill og mange flere.
Hvordan bestemmer du deg for hvilket nick du skal skrive med? Er det loddtrekning eller har du system i galskapen?

https://resett.no/2019/08/20/stores-artigste-nedtur/

Det er klart at jeg nå vil stemme på Ap etter å ha sett Støre rutsje ned zipline!