Hvorfor er det så mange rasister på hegnar.

Hvorfor er det så mange rasister på hegnar.

Fordi det et så mange rasister i befolkningen.
Noni
03.08.2019 kl 23:52 807

Synes ikke det er det.

Hva er rasist idag?

Enig med Bertelli, Hegnar gjenspeiler samfunnet vi lever i.

Bybonden
Redigert 04.08.2019 kl 09:58 Du må logge inn for å svare
OZZY
04.08.2019 kl 18:17 525

det finnes lite rasistisk i Norge. men folk er lei av at regjeringene oppgjennom ønsker å gi bort landet til muslimene.

De største rasistene er de som mener at folk fra andre land ikke greier å sette egne velstandsmål, bygge velstand og velge gode ledere i egen nasjon, men må få lov til å komme til Norge/"den hvite mann " for å lære, og få et godt liv.
Redigert 04.08.2019 kl 18:26 Du må logge inn for å svare

150 år siden Bulgaria jaget muslimene ut av sør-østlige Europa. Kostet vel bulgarerne 700 000 døde.
Øst Europa har vel fortsatt lært (husket) hva det vil si å leve under det muslimske åket. Vi i vest Europa, spesielt vi, har vel ikke skjønt noe av dette. Rart at spaniere, italienere og franskmenn har vært så blokkert for historien, som til dags dato aldri har kunnet fortelle at disse to forskjellige kulturene og religionene noen gang har fungert i lag. Det er jo globalistene i EU, lærdommen etter holocaust som har skyld i masseinnvandringen i Europa i dag. De som har brydd seg aller minst om holocaust er vel de som nyter godt av dette. Ingen har vel hatet jødene mer enn araberne. Våre egne regjeringer, enten det er høyre, eller sosialistene er mer opptatt av å sitte rundt globalistenes bord enn nasjonenes ve og vel, Tragisk.
Hvis det å ta lærdom av historien er rasisme, så er det noe galt et sted. Mange har vel også innsett at de som kommer hit er langt større rasister enn etnisk nordmenn i mange tilfeller.

Jeg har reagert på det samme. Er det det at man kan være anoyme som gjør at man tør være ærlige? Eller er det mest at det er rasistene som gidder å skrive om slikt på et børsforum, mens det store flertallet holder kjeft?

Skremt til taushet ?
Noni
04.08.2019 kl 20:03 435

Vet ikke hvor mange år siden spanjolene jaget ut muslimene, men det er mange.
De feirer en dag hvert år for å minnes. Og da går de i tog i gatene og pisker på en dukke som forestiller en muslim.
Noni
04.08.2019 kl 20:15 410

Etter hva jeg har observert, skrives det bare fakta. Og en kan ikke beskylde noen
for rasisisme på fakta. Men det er jo endel som ikke liker fakta.
Yngvis
04.08.2019 kl 20:24 399

Anonymiteten på fora som dette er nok avgjørende for mange. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. De gangene jeg har vært inne på den type tråder har jeg vel også fått det inntrykk at mange av "debattantene" faktisk heller ikke er rakettforskere. Er vel ofte 3-4 deltakere som konkurrerer i frykt for alt og alle. Av og til tar noen til motmæle og blir beskyldt for å stå i ledtog med alt og alle "debattantene" frykter :). Etter hva jeg har forstått ønskes ikke lenger denne type tråder på dette forumet. Det er jo helt greit.
pengex
04.08.2019 kl 22:51 327

Jeg kjøper gjerne aksjene til en muslim bare de er billig nok. Spiller ingen trille for meg. Kloden er fortsatt rund.

Det å være ærlig og oppriktig, kunne stå i offentlighet og si sin mening i dagens vest Europa er ikke lenger en selvfølge. Det er lenge siden dette har blitt vanlig praksis i Sverige. Der har det vært ensbetydende med å bli fratatt sine karriere muligheter, om man på noen måte skulle ha vært i posisjon for det. Latterliggjøring i riksmedia er det første som møter personer av en viss betydning, dersom man ikke skulle si de PK ordene og stille seg bak gjengs mening.
Norge er kommet godt etter på alle områdene, ikke tvil på det.
Dere husker vel hvordan musikeren Hans Rotmo fikk gjennomgå da "tråkket" feil og sa noe ord som falt de intellektuelle og media tung for brystet....