NEKKAR Ett nytt selskap i vekst

Siden TTS er historie på OSE passer det med en ny tråd. NKR fikk Anbefaling av InvestTec i dag og stiger selv på en rød børs. Jeg solgte 80 % av aksjene på ca 7 kroner , men blir med videre i det nye selskapet.
Hoff@
03.08.2019 kl 15:08 570

Her var det ikke mye action angående det nye selskapet
Flaxx
09.08.2019 kl 11:15 349

Vi har vel ikke skikkelig fått øye på nye NEKKAR ... dvs Syncrolift mm.
Men det har jo skjedd MYE med TTS ... og akkurat nå er det vel å vente på resultatene av dette ... konkretisert i bl.a. utbytte.

Do we have any idea about the expected dividend per stock?

Tipper utbytte mellom 4-5kr. Men det viktigste her er at syncrolift(mest sannsynlig,det kan jo være en del cash i intellilift også)sitter stinn av cash. Noe som tyder på at Pakistan prosjektet har blitt en suksess.(burde kanskje vært børsmelding).
Det kan videre bety at aksjonærene sitter på en kandidat som per idag er priset under net cash,samt et selskap med et meget populært produkt med gode marginer samt patenter.
For de som er opptatt av nedsiden i aksjer må nkr være blant de beste på børsen. Min erfaring med å eie case priset under net cash har vært god. Dette er også aksjer som vil stå seg godt selv om det blir ordentlig ruskete på børsen.

Må si jeg er spent på q 2- talla til syncrolift. Er det andre som har forsøkt å estimere disse? Mitt tips er at de blir veldig gode.

Dette kan bli veldig interessant fremover alt tatt i betraktning.