Nordnet - Klag!

Jeg har kontaktet finansklagenemda med en kortfattet klage om at jeg som tidligere Netfonds kunde ikke har fått det produkt Nordnet forespeilet meg ved overgang til dem.
Det mest håndfaste er at merkostnader ikke er i samvar med "et liknede eller bedre produkt".
Etter min mening er ikke Netfonds sammenligbar på grunn av alle feil og mangler i opplegget til Nordnet.
Det gledelige er at klagen er akseptert og er blitt forelagt Nordnet Bank NUF. Så nemda tar saken på alvor og følger helt sikker med med misnøyen blant brukere.
Derfor bør alle som er misfornøyde med Nordnet skrive en kortfattet klage til Finansklagenemda. Mail det til post@finkn.no. Skriv under med ditt navn og adresse og så står vi sterkere overfor Nordnets arrogante overkjørsel. Gjør det i dag!

Ødelegger et fra før fint opplegg. Kan ikke få dypere info om aksjen. Eps og P/E mangler. Skrur tiden tilbake. Søppel!

faktisk så finner man dette på "Finansiell informasjon" når du kikker på enkeltaksjer....men ja,noe dritt er det!

:/

Flytt aksjene deres!!

driver ikke med daytrading,så det går fint sånn sett.

Tyr
11.07.2019 kl 17:21 398

Det verste er jo selvfølgelig at PrimeTrader er borte. Håper at noen tar tak i det og starter det opp igjen.
boolean
12.08.2019 kl 13:52 152

En liten oppdatering ang. Finansklagenemda.
De har nå klagen min under behandling og har anmodet motparten a svare.
Fikk melding om at Nordnet ikke har reagert på henvendelse og har fått en ny frist fra nemda.
Dersom Nordnet behandler Finansklagenemda på samme måten som oss kunder, risikerer de konsesjonen.

Oppfordrer å klage skriftlig til Finansklagenemda, kanskje det hjelper.