Torbjørn Furuseth: Vi har ikke noe akutt pengebehov sånn sett !?

Torbjørn Furuseth sa i går:

E24.no:
Per i dag er vi godt finansiert for cirka ett år til

Hegnar.no
Hvordan er den finansielle situasjonen nå?
Jeg vil si at den er bra og sunn. Vi hentet penger i mars, så vi har ikke noe akutt pengebehov **sånn sett, sier CFO Torbjørn Furuseth til Hegnar.no.

Han sier "akutt behov" "sånn sett", man kommer ikke nærmer enn dette for varsling av en emisjon. De kan ikke vente på at kasse går tomt før de henter penger. Soug har også sagt at kassa må være fult pga samarbeidspartnere og de forpliktelser........ Selskapet har også en gjeld på ca. 60 mil i Finland. Dersom man kan skolematematikk vet at vet at det skal komme en emisjon ganske snart. Hva sier børsregler om egenkapital når et selskap har en slik gjeld?

Currently, the Group has no long-term debt other than its debt to Business Finland. The debt to Business Finland carry an annual interest equal to the European Central Bank’s steering rate less 3 percentage points, but in no event less than 1 percent. The current interest is 1 percent per annum.
.
.
The Group has received three R&D loans from Business Finland, for the commercialization of ONCOS-102, under loan agreements dated September 2010, January 2012 and December 2013, respectively, in the total outstanding amount of EUR 6.3 million as of 31 December 2018 (EUR 6 .3 million as of 31 December 2017). An additional loan approval of EUR 0.3 million was granted to one of the existing Business Finland loans during 2017, hence a grant element of EUR 0.09 million (NOK 0.9 million) was recognized in 2017. EUR 0.9 million of the total debt EUR 6.3 million is short-term as per 31 December 2018. The Group is applying for an extension of the repayment-free period.

https://mb.cision.com/Public/17093/2783707/972c27c4800da2c5.pdf

Tiden renner ut for TRVX, enten det må komme fantastiske data fra Astrazenica og rett etter et bud eller en emisjon. Det hjelper heller ikke med gode data fra Astrazenica uten bud. TRVX trenger mye penger og ikke lommepenger. De har fullmakt til å gjennomføre emisjon som tilsvarer 30% og dette er ikke nok. Det må bli en ekstra ordinær generalforsamling for henting av 200-250 mil og trykking av flere titals millioner aksjer siden aksjekursen er lav. Jeg venter på mirakel data fra Astrazenica og et bud innen kort tid.
Redigert 10.07.2019 kl 22:59 Du må logge inn for å svare

Er det verd tiden å sette seg inn i Targovax- teknologien? Regner med at det er mulig med litt lesevilje. Men er det mange som skriver her som har gjort det?
Redigert 28.07.2019 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
SomSa
29.07.2019 kl 11:27 528

Som SomSa sa har SomSa posisjonert seg både for oppkjøp og emisjon og kraftig utvanning av aksjen. Ingen grunn til å skrive mer om dette og jg gidder ikke å skrive mer om TRVX når ledelsen oppfører seg som amatører og lite troverdig. Jeg er på ventemodus.

Torbjørn Furuseth på Hegnar-TV datert 12.06.2019 sa at dersom de har data skal de publisere, de skal ikke sitte med innsiderinfo. Det ser sånn ut at Ludwig har hverken delt sine data med Targovax eller Astrazeneca siden de betaler 80%-90% av kostnadene. Ludwig jobber heller ikke gratis. Etter avtalen skal TRVX ikke betale noe dersom studien ender i fiasko men de skal betale alle/mer studiekostnadene dersom det blir en suksess. De vil ha sin del av kakka, damtidig er de forskere og de gir fanden i aksjekurser.

Ludwig kan holde på dataene i ca. 2 år til frem til alle pasientene er ferdigbehandlet. Det tok ca. 22 måneder da rekrutteringen startet i september 2017 til vi fikk svar fra de første 31 pasientene i de 3 klinikkene. Nå skal opptil 47 pasienter rekrutteres i 5 klinikker. Mest sannsynlig vet ingen bortsett fra Ludwiq om resultatene er gode, greie nok eller dårlige og Targovax kan heller ikke posisjonere seg i forhold til sine konkurrenter og big pharma. Astrazeneca kan heller ikke gjøre noe bortsett fra å vente.

Jeg har ikke gått gjennom andre presentasjonene, jeg trodde at vi skulle få kliniske data. Håper at det kommer en avklaring når 2Q skal presenteres. Hvis jeg ikke tar feil brukes flere Oncos-102 injeksjoner i disse studiene i motsetning til hudkreft (oncos-102 + pembrolizumab). CPI fra Astrazeneca (Imfinzi/durvalumab) er PDL1 mens pembrolizumab er PD1. Samtidig er det litt krevende å behandle tram- og eggstokkreft i forhold til hudkreft. Jeg tror ikke at Astrazeneca vil kjøpe opp Oncos-102 basert på hva TRVX oppnår med Onos-102 + PD1.

SomSa
30.07.2019 kl 13:38 314

A Phase 1/2 Study to Investigate the Safety, Biologic and Anti-tumor Activity of ONCOS-102 in Combination With Durvalumab in Subjects With Advanced
Peritoneal Malignancies
Start date: September 2017
End date: July 2020 **de må søke for å forlenge studietiden, anatgagelig blir ferdig på slutten av 1H 2021
Trial size: 78 participants

CDose Escalation (Experimental)
During Phase 1 of the study, subjects will be evaluated for DLTs before proceeding to a subsequent cohort. Dose escalation for the determination of RCD will be performed based on the available dose levels and the respective rules for a standard 3 + 3 dose escalation study design. For Cohort A, ONCOS-102 will be given as monotherapy the first six weeks, and then durvalumab (1500 mg) will be starting on day 71. For Cohorts B and C, ONCOS-102 will be administered for a total of 6 weeks while durvalumab will be given for a total of 12 four-week cycles.
oncos-102
ONCOS-102 will be administered intraperitoneally infusion at weekly intervals for 6 weeks.
durvalumab MEDI4736
Durvalumab will be administered by IV infusion once every four weeks for a total of 12 four-week cycles.

https://www.smartpatients.com/trials/NCT02963831

--------------------
Targovax skulle ha hatt samtale med Ludwiq for å forandre doseregimet, det vil si parallell injeksjon av Oncos-102 +Durvalumab. De har mange pasienter og de kunne ha prøvd dette for noen........ jeg tviler på at Soug er våken.
Redigert 30.07.2019 kl 13:42 Du må logge inn for å svare
quattro
30.07.2019 kl 14:09 276

Bra innlegg SomSa selv om du er kritisk, men tror du ikke Ludwig sine professionals klarer å få det beste resultat av dette - at Øystein Soug ikke er våken er ikke ensbetydende med feil setup, vi må vel anta at Magnus Jaderberg må være involvert - sånn sett er Soug på sidelinjen når det gjelder kliniske aspekter
ellers bra med input SomSa - jeg setter pris på en kritisk belysning ..... men samtidig virker det som markedet straffer Trvx meget hardt mht siste emisjon - hvorfor emi i Norge alltid skjer med 20-40% rabatt er en 'gåte' når vi i Sverige får emier på løpende bånd til markedskurser - vil salget av Oslo børs til EuroNext hjelpe her mon tro .....