positivt om REC Silicon ikke for negative indlæg

Js67
REC 05.07.2019 kl 10:34 11195

Gentagne stillinger med det samme indhold, "spam" eller andre forsøg på at ødelægge debatter og forum.
Chikanering af medtilmeldte.

Forsøgte kursmanipulation i overensstemmelse med værdipapirhandelsloven. Logoplysninger kan overleveres til Finanstilsynet. Straffen for denne type lovovertrædelse findes i § 14-3.

Dette indlæg er ikke tænkt for korte trolde..undlad venlgist at komme med kursmanipulerende indlæg.
Der mangler helt klart et højere niveau i dette forum..lad os nu se fremad..

Rec har en lys og powerfuld fremtid for dem der tænker langsigtet

Silicium Batterier kan blive fremtiden
Butte giver en god indtjening
ML kan også blive en god forretning

hvad har i af positive historier?
Der er åbenbart nogle der ikke vil respektere at dette er et positivt forum... Opfordrer til at anmelde disse indlæg
Redigert 08.07.2019 kl 18:50 Du må logge inn for å svare

At du snakker opp en konkurskandidat, bekrefter jo min påstand. Men du må jo ta ansvar selv for din monkey-business, ikke velte den over på andre her.
Flyers
17.07.2019 kl 14:01 713

Tror du kanskje at Rec kan gå konkurs på lav aksjeverdi? Ahaa, det er derfor du skriver at Rec er en konkurskandidat. Ja ja, det er sikkert et par til som tror det samme som deg. Ikke rart jeg mener du skriver uten substans når du egentlig ikke har peiling.

Drit i Kina. La de subsidiere sin poly industri ..det er kke gratis selv for Kina i lengden.. Historien har vist at proteksjonisme fort fører til nye måter å drive butikk på, og det må gjøres fort ☠️☠️
Garanja
17.07.2019 kl 14:43 673

Du synes nok det er trivelig her på HO i dag når nemi kommer deg til unnsetning Løven?

Det hadde vært enda hyggeligere om du hadde blitt med Løven på premieren til Løvenes konge i dag. Så kunne du fått et lite avbrekk fra alt det triste som preger kursen i REC.
Garanja
17.07.2019 kl 14:53 659

Jeg har vært ute i solen i dag så jeg synes ikke livet er så veldig trist akkurat nå. Forøvrig vet du ingenting om min posisjon når det kommer til REC.

Det vi alle derimot vet er at du foreløpig ikke har kommet med noe innlegg med noe substans. Det går for det meste i skremselspropeganda og name calling av aksjonærer.
Redigert 17.07.2019 kl 14:55 Du må logge inn for å svare

Det er jo ikke helt trygt på savannen. At apekatter bør vokte seg for løver er en ting, men at solen går rett ned ved ekvator, er nok verre .
Garanja
17.07.2019 kl 15:03 645

Du er jammen meg en vits løven.
Js67
23.07.2019 kl 04:49 496

Husk strategien...tænk langsigtet... 10 % op på 2 dage der er helt vildt!... Præsentation på torsdag bliver meget spændende, nok den sidste med røde tal på bundlinjen...

Snabben, er det du som har plassert en kjøpsordre på 5stk aksjer like under støtten på 4,75?
Js67
08.08.2019 kl 21:53 175

Strategien er stadig langsigtet... Short bliver mere og mere aggressive i deres indlæg....

Du er jammen meg en vits dansken