Hva nå, Frp?

Hvordan har dere det, freppere her inne, har dere vendt dere til å ligge under 10 prosent i oppslutning? TV2 melder om hele sju prosent oppslutning for tullepartiet. Skal vi ikke ta opp den gamle debatten om å øke sperregrensen? Det er flere tullepartier under ti prosent som burde vært kjørt på dynga. Men før det skjer, tror dere at den politiske amatøren, Sylvi Listhaug, får oppdraget med å lede partiet på sin siste reis?

Jeg har vendt meg til 3,9% og 0%
og 100% AP SV NRK MdG VG Marie SVimonsen Dagbla Faktisk nrk no ISLM trampeklapp dirken sotah AP AP AP o,5 arne også.
#jonashadji
#realist

ArneB 5.0
04.07.2019 kl 11:40 1000
Hvordan har dere det, freppere her inne, har dere vendt dere til å ligge under 10 prosent i oppslutning?

Vi trenger ikke et FrP slik det er blitt i dag. Da kan like gjerne partiet avgå ved døden. Jeg håper på et skikkelig dårlig valg hvor Sylvi kan ta over og ta opp kampen mot alt dette PK-tullet.

Partiet må ved neste landsmøte sette en ny kurs, og denne kursen må være å gå ut av EØS og resten av Globalistenes faenskap. Jeg har ikke så store forventninger om at det skjer, men å endre kursen er eneste måten å få velgerne tilbake på. Dette handler ikke bare om bompenger. Bompenger har bare blitt en katalysator for all den andre misnøyen også.

Frp må fusjonere med Lysglimt og sikre seg de attraktive 0,1% stemmene som liker sofa lat.