NEL - Slik opptrer NEL - baisseren Rischioso..

EnklestErBest
I dag kl 11:51
88
Rediger
Slett
Del
risky

Hvis vi ser bort fra alle gjentagelsene dine og henvisninger til 1927, og alle beregningene dine om underskudd ut fra nuet etter hvert kvartal, så kunne det vært interessant å få svar på noen enkle spørsmål i f t dine råd og spådommer om NEL.

1 - Hvor stor tror du sjansen er for at det ikke kommer noe nytt av betydning før aksjen er ned mot 2,5?
2 - Hvor stort vil du anslå underskuddet i 2018 til å bli?
3 - Hvor stort vil du anslå underskuddet i 2019 til å bli?
4 - Tror du NEL får kontrakten med H2V i 2018?
5 - Tror du NEL får flerfoldig milliard-kontrakt fra NIKOLA i 2018?
6 - Tror du det kommer et driftoverskudd før avskrivninger innen utgangen av H1 2019?
7 - Tror du det kommer et netto resultat på bunnlinjen (net revenue i pluss) innen utgangen av 2019?
8 - Tror du det kommer en emisjon uten større nybygging eller oppkjøp i 2018?

Takker på forhånd på svar som burde ligge godt innenfor dine uttalelser om NEL.
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Svar
rischioso
I dag kl 12:03
32
Del
Rapportér
E&B

Jeg snur det heller på hodet og ber deg om å gi ditt syn på hvert enkelt spørsmål med begrunnelse så skal jeg gi deg mine begrunnelser.
__________________________________________________________________________________________________________________________________

svar
EnklestErBest
I dag kl 12:09
risky

Takk, det var alt jeg trengte.
Jeg antok på forhånd at de enkle spørsmålene ble for vanskelige for deg.
Ikke en gang de ferskeste novisene vil ta deg seriøst eller på alvor etter dette.
Ingen med den minste fartstid på børs tar deg på alvor, så du kan like gjerne slutte å uttale deg om ting du ikke har det minste peiling på først som sist.

Lykke til
23.02.2018 kl 23:04 6866

Er jo masse penger å tjene på Nel vist du gjør det riktig..Jeg er ut og inn i Nel ett par ganger i uken med en trader post,og har bra ukelønn☺Men å investere ett større beløp over tid,venter jeg med til Nel er ferdig med oppstartsfasen.
24.02.2018 kl 10:04 6582

I all hast ska jag erkänna att jag såg ett litet fel jag hade gjort. Trendkanalen jag syfte på ovan, kursen ska i slutet av nästa vecka hålla sig över ca 2,83, inte 2,71. (Detta för att hålla ett långsiktigt tempo som tidigare visat sig vara bra för kursutvecklingen för NEL.)
Gyrt
24.02.2018 kl 12:03 196

Innlegget er slettet

....og kursen siger og den siger - ikke overraskende og helt i tråd med hva jeg har prøvd å fortelle meningheten.

Håper det var noen som benyttet anledningen og solgte på nyheten i forrige uke...
Redigert 27.02.2018 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
27.02.2018 kl 09:26 5926

Risch,

Hehe, du er jaggu morsom, er den snart billig nok for deg nå?
27.02.2018 kl 09:35 5880

Jag kollade på några av hans poster på sistone. Han är VÄLDIGT aktiv i Element, och haussar lika mycket där som han baissar på NEL.

Kolla in det, det är otroligt pinsamt och patetiskt, och hans haussing är på sådan låg nivå att det måste skrämma alla köpare i Element. Jag sitter faktiskt och skrattar ut högt åt det. Haha!

Bengt

Forskjellen mellom casene NEL og ELEMENT er at sistnevnte case hausser seg selv...;)

Hele verden er avhengig av og vil for frermtiden fortsette med å være avhengig av og ha tilgang på jern i forskjellige former og kan man i tillegg sikre fremtidige leveranser ved å investere i nettopp jern uten lagringskostnader gjennom Jern Token så er det ingenting som er bedre enn det.

Verden har alltid bestått av hydrogen uten at man har hatt noen stor interesse av å bruke den i den formen NEL prøver å selge den. Ikke har det vært interesse, ikke er det interesse og ikke ser det ut til å bli noen interesse av betydning for fremtiden...

Ser du forskjellen...??...;)
Redigert 27.02.2018 kl 10:21 Du må logge inn for å svare

Clearstream Banking øker beholdningen sin av NEL-aksjer med nærmere 2 mill aksjer i uka og det samme gjør First Generator.
Førstnente er en meget betydelig aktør på investorfronten WW, og dette er derfor interessant, og ingen av disse er vel av kategorien som senker NEL med 2 øre i hver sluttauksjon fordi de bare får låne penger til aksjer på 1-dags basis.

Regner med at vi vil se økning i shortposisjoner fremover...;)
oscar11
27.02.2018 kl 11:16 5574

Ny på forumet, men mange tiår i markedet. Smått hysterisk alle disse NELtrådene, noen åpenbart generert av samme person, ref skrivestil og uttrykk. Skråsikre spådommer som hensynsfullt ikke skal limes inn igjen her, konspirasjonsteorier straks luftige regnestykker ikke slår til!! Ja kanskje det, men over tid lyver dessverre ikke markedet ....
Skal ikke plage alle skribentene her med flere innlegg, men ta det fra en med mye dyrekjøpt erfaring: ikke gift dere med en aksje. Svært mange av innleggene bærer sterkt preg av denne mest klassiske av alle amatørfeil. Skulle bare noen av spådommene deres bare noen måneder tilbake holde noenlunde vann burde jo kursen for lengst pekt rett opp. Investorer ønsker generelt å tjene penger; Hvorfor løftes da ikke kursen?
27.02.2018 kl 11:27 3004

Kloke ord ?Alt for mange her inne har forelsket seg i Nel aksjen. Markedet bestemmer.
maltoei
27.02.2018 kl 12:05 270

Innlegget er slettet

Innlegget er slettet
27.02.2018 kl 13:21 2798

maltoei,
Ingen problem for meg at du mener at jeg forpester Nel trådene, men du og dine innlegg er uansett betydelig verre. Du har ikke gjort annet enn fra tid til annen å forsøple Nel trådene med negativt og usaklig oppgulp.
Og ja, det blir stort, synd du ikke har sett det enda.

27.02.2018 kl 17:31 2651

Tenkte at jeg ville sjekke nå om maltoei hadde kommet med et motsvar, men finner ikke igjen innlegget hans.
Brukeren hans burde vært slettet av admin for lenge siden, men kan det virkelig ha skjedd nå?
27.02.2018 kl 17:36 2638

Risch,
Da jeg tradet Ele for en stund tilbake var du meget positiv til selskapet. Da kursen falt under 3 var du slett ikke imponert og hadde ikke trua likevel. Kun dager etterpå når den begynte klatringen mot kr.6 hadde du snudd igjen.
Du kan vel sammenlignes med en medgangs supporter.

Innlegget er slettet
eyno
02.03.2018 kl 17:40 2280

Umulig å se at dagen i dag er mer negativ enn det store flertall aksjer. En melding vil gjøre susen for aksjen
krelish
02.03.2018 kl 21:20 2133

rischioso skrev Innlegget er slettet
Eller for og si det på en annen måte JantelovRish Ob følger New York børsen og ja Nel går ned i kjølvannet med de aller aller fleste av selskapene på Ob. Så får vi heller klappe oss på skuldra vi som kjøpte Nel aksjer under 3 kr. Dette er en glimrende kjøpsmulighet. Vi får ikke kjøpe Nel aksjer under 3 kr neste Fredag. JantelovRish. Såpass kan jeg love deg. Løp og kjøp!!!!