Sosialismen og høyresidens politisk korrekte medløpere

"Snorre Valen kaller Steve Bannons besøk i Norge for en fiasko for mediene. De var ikke forberedt, de stilte ikke kritiske spørsmål, men ble snurret rundt lillefingeren av Steve Bannon, hevder Valen.
Når jeg leser Valens kritikk av de norske mediene, venter jeg at han selv setter skapet på plass og gjør nettopp det han kritiserer alle de andre så hardt for å ikke gjøre: Kommer med en reell kritikk av det Bannon faktisk sa og hva han mener. Men der ble jeg sørgelig skuffet. Valens artikkel er en eneste lang demagogisk tale om den store faren fra høyresiden som verden står overfor, med fascisme og nazisme nærmest bak hvert hushjørne.
Valen strør friskt om seg med merkelapper og påstander nærmest uten innhold, og det fremstår åpenbart at han overhodet ikke har til hensikt å skrive en kritikk av Bannons meninger og holdninger." https://resett.no/2019/05/16/snorre-valen-fiaskoen-i-vg/

Les Sverre Avnskogs uhyre interessante artikkel! For meg fremstod Aftenpostens intervjuer av Bannon under mediedagene heller som
FOR GODT forberedt enn for dårlig, og hun låste seg fullstendig fast i et spor som viste seg å være feilslått og uten relevans til sitt LEVENDE intervjuobjekt! Det ble tydeligvis for hard kost for venstresiden...

Kanadiske Polly tok i går en gjennomgang av venstresidens holdninger, som tatt rett ut fra Scientologikirkens doktriner for å beskytte kulten mot kritikk. Sammenhengen til SVs Snorre Valen er åpenbar - og det utrolige er at det naive partiet Høyre med Erna Solberg i spissen støtter opp om venstresidens metoder, senest ved gårsdagens signatur på en avtale som begrenser ytringsfriheten.

30 min - The Left Hunts Down Anyone Who Offends Their Cult: https://www.youtube.com/watch?v=kGkNUt5GOPI

På tide at medløpere på høyresiden våkner for hva vi faktisk står overfor her?
Redigert 16.05.2019 kl 09:41 Du må logge inn for å svare

Dette var selvmotsigende. Hvorfor skal man forvente at Valen skal kritisere det Bannon faktisk sa når han kritiserer pressen for tafatthet og hevdet de ble snurret rundt lillefingern?
Jeg er litt enig her. Bannon tilpasser budskapet til publikum og han var langt mer PK i Bergen enn i mange andre intervjuer/taler han har gitt.

"og det utrolige er at det naive partiet Høyre med Erna Solberg i spissen støtter opp om venstresidens metoder, senest ved gårsdagens signatur på en avtale som begrenser ytringsfriheten."

Hva mener du? Du er jo selv tilhenger av slik sensur. Du truer ofte meg med admin og syntes i fjor at det var helt rett at jeg ble kastet ut selv om du ikke viste hvorfor.
Du er en hykler.

Jeg synes det var bra du ble kastet ut fordi du obstruerte debatter hele tiden, lille offer-Jabbe.

Slik som nå har du verken lest artikkelen eller sett videoen, så du går glipp av de poengene jeg gjør i trådstarten og du vrir det hele til din egen agenda. En bitteliten stråmann her og en liten en der, så har du bevist eksakt hva tråden kritiserer venstresiden og naive Høyre for!

Glad du bekreftet min påstand om at du er tilhenger å kaste ut folk du ikke liker.
Jeg gjentar. Du er en hykler. Du ønsker kun å beskytte meninger til ekstremist vennene dine mens du ønsker å kaste ut meg som stiller deg spørsmål.

Så det at du obstruerer debattene får du til å bli til at jeg ikke liker deg???

Da er det bare å oppfordre andre til å lese artikkelen og se høre videoen - dette er farlig stoff for Jabbe - det betyr viktig stoff!

Jeg obstruerer ikke debatter. Jeg stiller deg kritiske spørsmål om dine mildt sagt kontroversielle standpunkt. Det er det som er debatt. Men slik debatt tolerer ikke du. Du stenger ute de som ikke har ditt syn og jatter med deg.

Jeg lurer på hvordan du og forumet hadde reagert om en muslim hadde begynt å snakke om Sharialovenes fordeler fortreffelighet på forumet. Jeg tipper han hadde fått mange kritiske kommentarer mot seg. Skulle han da kunne avfeie de kritiske kommentarene og spørsmålene med at de spammer og fortsatt propagandaen sin på en lukket tråd? Tror folk hadde reagert.
Redigert 16.05.2019 kl 12:34 Du må logge inn for å svare

Saken er den, Jabbe, at du aldri gidder å sette deg inn i bakgrunnen for hvorfor jeg står for det jeg gjør - og det til tross for at jeg fremlegger dokumentasjon hver eneste gang - mens du starter på nullstilling med utgangspunkt i dine egne fordommer som du plasserer inn stråmenn for.

Du kjeder meg langt inn i ryggmargen med dine fordomsfulle debatteknikker - NOT GOOD - og aldri fruktbart!

Dermed takker jeg for meg på min egen tråd. Du har allerede ødelagt tråden fordi jeg har vært dum nok til å prøve å svare deg!

Jeg vet mer om Qanon enn de fleste andre her på forumet. Det vet du utmerket godt og det er nettop derfor du vil holde mine (og Dirkens) kritiske spørsmål borte. Det er selve definisjonen på facist/marxist propaganda teknikk. Man tier de som stiller spørsmål.

Bak enhver statsdannelse finnes det en mafia.
Stat og mafia er faktisk 2 greiner av samme trerot, om det er Folkestyre demokrati eller kongedømme. (En tyv stjeler bilen, den norske stat skal ha betalt x3 hva bilen koster?) Norske valg består av å sanke stemmer med å telle dumme hoder. De som stemmer bestemmer intet, de som teller stemmene bestemmer alt. Det representative demokrati = De organiserte minoriteters eldorado. Valgloven fremstår som en kontinuerlig krenkelse av menneskerettighetene og er et ytterligere hinder for reelle frie valg, da man i realiteten ikke står fritt til å velge sin representant. Representanten er nemlig plukket ut av andre, under prosesser «du som velger» ikke har den minste innflytelse på. Du står altså ikke fritt til å velge inn din gode sindige nabo til Stortinget, og da står vi overfor en krenkelse av den ovennevnte artikkel, og grl § 110 c.
http://www.rettsnorge.com/artikler/2013/Mai/180513_Dagen_derp%C3%A5_Grunnloven_og_dens_fundament.htm

Jeg vet mer om Qanon enn de fleste andre her på forumet? Ja der sa du det selv. Innputt fra andre "for du bedre vite" det tåles ikke. For DU mener deg å være allvitende. Det er egne diagnoser på slike personer, men det vet du ikke....?

Back on topic - Herlandrapportens intervju med Robert Steele er inne på det samme.

Our political system is totally corrupted - 25 min:
https://www.youtube.com/watch?v=STYyisN5I7c

"President Trump has said that we have a rigged system that is pay-to-play. And that is exactly right. Our Congress today makes laws based on who pays them for what, ot on what is in the public interest. So, intelligence as decision support is how the public can manage its own democracy," says Robert D. Steele, CEO of Earth Intelligence Network.

Synd Hanne Nabintu Herland er så lite synlig i norske medier - for lengst svartelistet for sine skarpe observasjoner. Hvor redde er ikke venstresiden for avsløringer! Men intet kan stoppe den oppryddingen som er i full gang i USA, og den vil lage sjokkbølger inn i et marxistisk EU som kan komme til å skape sammenbrudd til slutt - forhåpentlig uten krig i Europa. Erna regner med å være ute før det blir nødvendig å ta stilling, så hun kan fortsatt tillate seg å ikke vite...

Du støtter altså Havfruens hykleriske sensur mot de som stiller kritiske spørsmål?
Et nick med navn Tesla begynte på samme måten som Havfruen nå i helgen og det var flere enn meg som reagerte.
Dere må gjerne holde på men påstå faen ikke at dere støtter ytringsfrihet, det gjør dere ikke. Det er tatt rett ut av læreboka til Marxist/facistiske dikatur.

Ennå mer hykleri. Trump har selvsagt rett i at det er veldig utbredt med pay-to-play i kongressen men han gjør jo ingenting med det av 2 grunner.
1. Det er fordi han er den verste selv. Et av mange eksempler er Micheal Cohen (mens han fortsatt var inne i varmen) som solgte access til Trump.
2.Det Republikanske partiet er mer avhengig av slik finansiering enn demokratene.

https://www.thedailybeast.com/michael-cohen-was-paid-more-than-dollar4-million-by-promising-access-to-trump-prosecutors-say