Bak mediaStøyen Erna har skrevet under en NY AVTALE.....

En trenger ikke Rødt for å spre kommunisme. Det holder med Erna.

Jeg ble utestengt fra dette forumet for å ha kalt en annen rasist. Er det i dag verre å kalle noen rasist enn faktisk å være det? En kan begynne å lure.

Far-Right Leader Martin Sellner Emailed With New Zealand Mosque Shooter Months Before Massacre

https://www.thedailybeast.com/far-right-leader-martin-sellner-emailed-with-new-zealand-mosque-shooter-brenton-tarrant-months-before-massacre?ref=home

Jeg forstår ikke loggikken
Erna får for stor plass på kjøttvekta vs frp 14 til 3.0% som ALLE skal vekk fra.
hvem blir Rødt spendingpartykommunist da?

Demokratiet står i fare når politikerne ikke vil lytte til folkeviljen, men stenger ned all kritikk under påskudd av den krenkelseskulturen de selv har innført for folkets kostnad. EU-byråkratene og islamistene i FN anser at straks de har inntatt sine posisjoner kan de gjøre som de vil. Det samme gjelder de folkevalgte. Straks posisjonen er sikret, anser de seg som elite over folket, og de bestemmer uten hensyn til befolkningens og landets interesser. De vil dø ut med elitehierarkiene de forfekter, for en dag har folket fått nok!

I USA har den 70 år unge Trump gått motsatt vei og gjeninnfører nasjonalkonservatismen og avskaffer de gamle elitedannende makthierarkiene. Han bygger nettverk mellom patrioter (no one person is above another) og twitrer direkte med folket. Slik revitaliserer han rettsstat og demokrati.

Politikere som hadjijonas vil ikke lytte til "meg/sei/deg folk".
Da må det bli rødt gitt eller sofadyr med 0,1 promille er klart, det har virket lenge.

Sylvi lytter med de fineste øre rett fra fjøset, og da stikker ALLE i hær sin 0,1 promille sofa.
Redigert 15.05.2019 kl 22:47 Du må logge inn for å svare

Har vi alternativer ? Eller er løpet kjørt ?

Kongedømmet norge ble avskaffet med sjamani igår, avviklingen tar bare få år.
Hvis du trenger flere beviser på at alternativer virker enn at kongedømme Norge tok slutt og nå skal vi krangle om avviklingen haster, kan ikke vi ha de på ballongen litt til.
HYSJAMI
FYSJAMI

#pysjen snart slapp av
Redigert 15.05.2019 kl 22:54 Du må logge inn for å svare

Sensur bitchen har en mening om dette også ja.

Når jeg ble kastet ut fra dette forumet skrev du følgende,

"Jeg tror at Jabbe er gjenoppstått som den han egentlig er, selveste "B - den ekte", med flunkende ny PC/IP-adresse og emailkonto.

Takk til Admin for å reagere på eget initiativ når anstendighetsgrensene overskrides! Som regel er vi vant til at utkastelse skjer slik:
Kraftig ad hominem provokasjon fra venstresiden fører til kraftig reaksjon. Deretter kastes sistnevnte ut etter klage fra provokatør.

Lurer forresten på hva Jabbe ble kastet ut for, men det var nok utvilsomt høyst fortjent!"

https://forum.hegnar.no/thread/8285/view/0/0?page=2
End quote

---

Du er altså tilhenger av at sosiale medier har retningslinjer som fører til utkastelse om de blir brutt. Videre så støttet du at jeg ble kastet ut uten å vite hvorfor.
Redigert 15.05.2019 kl 23:08 Du må logge inn for å svare