Noen kloke ord

brahman
13.05.2019 kl 17:25 118

"Real love to a child is not to give it a mobile phone"

- David Icke.

not to be addicted.

Noen av de klokeste ord du har limt inn. Skal vi si det slik? Det sier litt. Det sier igrunnen NOK.
Enig på midten.

"Flere kloke ord nå, så sprekker jeg"
Pal Pacini

Noe så dumt: Kloke ord.
Kloke ord: Det var dumt sagt. Si aldri det. De fire første er dumt sagt. De neste tre er kloke ord. Si aldri det. Jammen det er jo kloke ord. Si likevel aldri det.
si D
Det var ikke dumt sagt.

Doc-tor.
#hodepinne

Seriøst, jeg skulle bli overrasket om ikke dette faller innunder omsorgssvikt og barnevernet raskt kommer på banen.

Å nekte barn mobil vil sette de aller minste i en utilkoblet tilstand i forhold til sine relasjoner og nettverkbygging vil komme bakpå fra start.
Men det er vel en måte å skille seg ut på da.

Doc-torerte ord
"Noen kloke ord skal være uhørt"

"Noen kloke ord ble bare sagt i farta"

"Noen kloke ord blir først ignorert, så blir de utledd og så blir de sitat." *gjesp* da er de ferdig,

Noen ukloke var bare heldig med ordene.

David Icke har også sagt at reptiler styrer verden og fornektet holocaust.
Er dette også kloke ord?

David Ickhe skal alltid overdrive. Det svekker troverdigheten og hele driten.

Når jabbadabba og peppermann er på "samme lag", eller virker stort sett enige om noe - da vet man at.........

Dere får gjette dere til resten.

Her tar jeg avstand fra jabba.
Selv om David Icke overdriver og blåser opp noen få reptiler til KJEMPE øgler, så kan han likevel ha peiling på barn. Særlig.
Redigert 13.05.2019 kl 21:31 Du må logge inn for å svare

Mens du er her og overdriver. Hvor bra er egentlig den kommunismen siden du tar luften ut av den og gjemmer den og sier at den ikke er din. Og så blåser du opp Icke sant?

Betyr dette svaret at du er en holocaust fornekter og tror på hans reptil historier?

En total fornektelse er ikke riktig klokt, og reptil historier svekkes av overdrivelser.
Jeg tror ørkenkommunisten brahmani kan møtes på halveien.

"Noen kloke ord er oppbrukt"
Doc-sjokk