Da har engel-prinsessen vår funnet seg en svart sjaman

papaXI
12.05.2019 kl 22:29 2859

"Prinsessen og samarbeidspartneren, den amerikanske shamanen Shaman Durek, bekrefter på Instagram at de er et par.

Det var VG som først omtalte nyheten.

«Når du har møtt tvillingsjelen din, så vet du det. Jeg er så heldig å ha møtt min. Han har forandret livet mitt», skriver Märtha Louise under et bilde av de to sammen som er publisert i Los Angeles like før klokken 22 norsk tid.

Hun skriver videre at han har vist henne at det finnes betingelsesløs kjæreste, og at hun er stolt over å kunne gå ut og fortelle at de to er kjærester.

«Jeg elsker deg til evigheten og tilbake», skriver hun."

Jeg visste ikke at vårt kongehus hadde aner tilbake til Afrika?

https://www.tv2.no/a/10604541/

Hun kunne ikke hjelpe for det med prinsesse, det må nesten folket ta på sin kappe.
synes ikke dere skal skremme. Litt sjamani er bare artig. Ingen Shiamani og takk for det.
imatza
14.05.2019 kl 13:18 435

Før i tiden ville hun blitt plassert på et dertil egnet sted. Mennesker som fabler slik hun gjør er ikke normale, de er virkelighetsfjern, tåkete og det er ikke vanskelig å finne rett diagnose på denne tilstanden. Hva som er mer merkelig er at mennesker rundt henne klapper og jubler og tror på hva hun sier. Men, nevner bare en engelsk konge som også hadde en "rar" tilstand, og folket jublet rundt han også.
HP17
14.05.2019 kl 13:32 431

Hva er forskjellen på denne sjamanen til prinsessen som kan snu på atomer/elektroner slik at folk blir yngre og de utskjelte TV predikantene?

TV-pastor med støtte til mirakelpredikantene

Den omstridte TV-predikanten Jan Hanvold tar «mirakelpredikantene» i forsvar, og i Bergen har Svein-Magne Pedersen blitt overrakt en hederspris.

Selv betaler jeg fjerne 500-1000 får å bli et par år yngre

Snart ser vi Marthe som 20 åring, hånd i hånd med Shaman på 19 :-)
HP17
14.05.2019 kl 14:00 420

Og tenk på vårt kongepar som snart kan bli 60 år igjen med sin nye «svigersønn»?
Det er heftige saker det denne sjamanen kan utrette av mirakler?

Han har landet...........

Prinsesse Märtha Louises tok imot sin sjamankjæreste Durek Verrett (44) på parkeringsplassen på Gardermoen tirsdag ettermiddag.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OpzWo1/durek-verrett-har-landet-i-norge-skal-feire-17mai-med-prinsessen-i-oslo
Load
14.05.2019 kl 15:57 397

Glem det nå Sotha, ser du ikke humoren i denne aliansen, så har du skylappene skrudd for tett på styrthjelmen.
Dette er jo stor humor!
Deilig treff av NTB da de meldte :
-13:21 Märthas nye kjæreste i Norge...
-13:14 60 Kilo Khat beslaglagt på Gardermoen

Herlig! :)))
HP17
14.05.2019 kl 17:28 376

At det norske kongehuset gir seg i lag med en åpenbar kvakksalver og svindler som hevder å kunne gjøre folk yngre m m er mer enn spesielt. Merkelig at den norske pressen ikke stiller noen kritiske spørsmål til denne kvakksalvern.
Det er et stort steg å gå fra englefjør, snakke med hester og døde til denne svindleren. For det er vel ingen her som tror at han har evner til å gjøre folk yngre?
En løgner og kvakksalver som prinsessen fronter og legitimerer. Ti
atnorhe
14.05.2019 kl 17:45 370

Haiti, er ikke det stedet hvor voodoo står sterkere enn alt annet innen overtro? Jeg synes han så ut nøyaktig slik som disse voodoo guruene.
Fyren er creepy med sikkert hyggelig for det. De fleste sjarlataner har en pen fremtreden.

Den nye magikeren er jo norsk. Han sier det selv, han kommer fra Fredrikstad og der bor foreldrene hans. På spørsmål om han ville besøke dem, sa han klart, nei.

Jeg synes dette er ustyrtelig morsomt og ønsker paret lykke til. Oslo er utsolgt. Ekstraforestilling?

Fr.stad er også utsolgt.
Redigert 14.05.2019 kl 19:30 Du må logge inn for å svare

Herregud! Fyren er da ikke muslim!
atnorhe
14.05.2019 kl 19:46 326

Nei dessverre, det hadde vært supermorsomt, men det er enda flere muligheter. Jeg krysser fingrene:-) Hva med en IS leder neste gang?

Dette er helt utenfor deres område. Folk trenger å bli gjort oppmerksom på det spirituelle området.

Blir det full bedekking i kveld mellom 22.00 og 24.00?

Noe som er minst like morsomt er at professor Kristian Gundersen står opp fra de døde hver gang det blir snakk om noen alternativt.

Tror folk skal ta det litt med ro, skjønt holde et våkent øye med sjamani snikmarinering.

Durexen kommer til å ta unna helsekøene i Oslo ,det er bare å legge ned og spre pengene ut igjen i landet.

Ta disse på alvor ,la de bevise 😜

Vi har godt av endelig å få på slottsballongen et alternativ til den vanlige sunni shia mani
Redigert 14.05.2019 kl 21:19 Du må logge inn for å svare

Jeg finner det merkelig at ikke kongeparet har møtt sjarmøren før forholdet offentliggjøres. Hun bruker tross alt prinsessetittelen i sakens anledning, så det er vel dermed et statsanliggende... Erna utnevner heller ikke nye ministre uten å fremlegge det først for kongen. Det er jo nærmest en majestetsfornærmelse prinsessen gjør seg skyldig i her?

Ellers ser jeg sjarmøren Shaman mener seg i stand til å "balansere" blodet til folk. Ahem, altså... Blod består av en rekke forskjellige blodproteiner som produseres i kroppen og som er uhyre komplisert å korrigere, og som fyller en rekke oppgaver, fx trombosestoppere (protein-C) for mye eller for lite gir hhv blødningsfare/blødersykdom eller blodpropp, og det er et uhyre komplisert og stort hormonsystem i blodet som produseres i forskjellige kjertler, osv. Men selvsagt, sjarmørsjamanen vet hva som skal til!

Så er det jo sjempehyggelig at endelig kan Mette-Marit bli kurert for sin kroniske lungesykdom og komme i full jobb igjen.
Det blir fint - og veldig, veldig hyggelig!

Det er som de sa i 1880-tallets Amerika: "Snake-oil, snake-oil - buy today - cures all ailments! Snake-oil, snake-oil - buy today!"

Sjelens og bønnens Gudskraft har vi alle om vi søker det; den som tar betalt for å dele Gudskraften er sjarlatan som byr på noe helt annet - forhåpentlig av det harmløse slaget - annet enn at folk går hjem en tusenlapp fattigere - og det kan det jo hende at noen synes Sirkus Royal er verdt!
Redigert 14.05.2019 kl 22:12 Du må logge inn for å svare

- Havfruen -
I dag kl 22:08 3
Jeg finner det merkelig at ikke kongeparet har møtt sjarmøren før forholdet offentliggjøres.

------------------------

Jeg stoppet der, pga det er feilforstått og da er resten bare følgefeil.

Maertha Louise har lov å

lol

ikke BLAND inn norge nå.
2xlol

Er det Durex han heter?