Pcib - fra nedgang til rally

Salo
09.05.2019 kl 13:01 776

Har troen på at dette tar seg opp igjen

Jeg også, rent teknisk så skal vi opp på toppen vi hadde på mandag. Helt etter boka:)

Kom masse kjøpere på bid nå, arctic analysen kommet? Dette kan bli morsomt ut dagen:)
fabian2
19.05.2019 kl 21:34 415

Nye HO er så absolutt brukbar. Jeg har vært og prøvd meg litt på oppskrytte Techinvestor , og fått flere litt irriterte kommentarer der....selvsagt for min positivitet til det medisinske aspektet... Det kan nesten virke som det er mest tradere der , som egentlig er lite interessert i hva PCIB holder på med , drittslegning når kursen synker et par kroner....... I likhet med kunnskapsfulle Garderobemannen holder jeg meg på HO...mange hyggelige medaksjonærer her , ønsker dere en fin søndag kveld :)

Kjenner ikke TI igjen på det du skriver fabian2. Hvilke PCIB-tråder var du innom?
Det finnes for flere aksjer, bl.a. PCIB, ulike tråder med forskjellig fokus. Eks har du PCIB småprat med god takhøyde for diverse typer innspill, PCIB fundamentaltråd der moderering/flytting av innlegg til andre tråder skjer hyppigere (dersom innlegget ikke er av fundamental art), og TA-tråd for teknikerne som gjerne trader, eller andre som søker riktig inngang. I tillegg har vi "PCIB for lekfolk" som gjør PCIB-teknologien forståelig for de fleste...
Jeg tror at de fleste finner (minst) en tråd som passer..

Ha en god kveld videre!

-Wannatri
Redigert 19.05.2019 kl 22:46 Du må logge inn for å svare