Thin snur opp?

Oversolgt
Redigert 08.05.2019 kl 10:16 Du må logge inn for å svare
renai
14.05.2019 kl 16:06 1234

Da er ENDGAME sat på gang.

Short siden er nu dækket ind.

Panik selgerne står på hue, for at komme ut idag.

Da varer det ikke lenge, før kurs SNUR op igen.

Noget tyder her i THIN, på at vi får en NYHET i denne uke.:

GOD helg......

Jo jeg er nok litt gæærn.

Kjøper for tidlig og selger for seint, desverre.

Men lærer hver dag så det er håp !

Veldig mange som kjøpte i dag.
Gode nyheter på gang ?
Redigert 14.05.2019 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
Frodon
14.05.2019 kl 20:52 909

Neida, må advare hederlige folk på HO om nicket som juger og truer andre skribenter. Folk tror de kan juge og true med hva som helst og komme unna med det 😂😂😂

Neida.
Thin følger en "strategi" i følge Greatlife.
Time will show.
nima
14.05.2019 kl 21:01 888

Thin snur opp, ja den kan vel ikke komme lenger ned da blir jo det neste oppbud.

Den kan kåmme helt ned til null.
Hayen
14.05.2019 kl 21:53 808

Jeg er innom gamle trakter for å se om det er liv, og det er det, faktisk mye mer enn i selskapet.

Før Thin trekker sitt siste åndedrag vil jeg takk Reserven for en enorm innsats over mange år med å avdekke alle sider ved Thinfilm som selskap og teknologien. Uten den innsatsen hadde jeg nok sittet lenger, men kom meg istedet ut med en gevinst på 470%.
uptrade
14.05.2019 kl 22:14 769

Reserven venter fortsatt på gjennombrudd av Thin etiketter på Pampers & Libero bleiene ;)
wassa
14.05.2019 kl 22:58 716

Tror dere virkelig store selskap som Bericap hadde inngått samarbeid med Thin uten å forsikre seg?

Jada, en eller annen slags intensjonsavtale hadde nok Thin fått på plass for så å børsmelde. Det er (var) de suverene på.

Kanskje vi kan få en ny bunnotering i dag?

Alt annet vil vel overraske.

Den går kun i null hvis de er delistet eller slått konkurs. Et aksje kan aldri ha negativ verdi, og ikke null før en av de to forutsetningene først nevnt er tilstede. En aksje kan dog ha veldig lav verdi. Hvis selskapet har 100 mill i utgifter hver mnd, null i cash og verdier, og mange mrd i gjeld, og skal i skifteretten dagen etter, selv da er ikke verdien på aksjene null, men har kanskje en MCAP på 10kr, så omsetningskurs på aksjene blir jo selvsagt lav, hvis det er 1 mrd aksjer.

Takk for oppklaringen.

Er det bare starten av oppgangen vi ser i THIN nå i dag?