Hvorfor PCIB kan bli enda større enn PHO

Dette er ikke ment som forkleinelse for PHO. Tvert i mot. Jeg sammenligner PCIB med Photocure fordi jeg anser Photocure som den største juvelen i norsk biotec historie. Jeg er rimelig sikker på at PHO blir en større suksess enn Algeta. Photocure er dessuten allerede i markedet, ferdig godkjent. De av dere som ikke er aksjonærer i PHO bør ta plass, snarest.
Men, Pho er tross alt begrenset av blærekreftmarkedet, som er enormt. Blærekreft er den kreftformen som koster mest fordi pasientene må inn for behandling flere ganger i året, resten av livet.

PCIB har ikke denne begrensningen. De kan revolusjonere ikke bare kreftmarkedet men hele legemiddelindustrien.
PCIB kan levere våpenet (medikamentet) inne i cellene. Det er unikt. Dette kan revolusjonere all medisinsk behandling men også vaksinering for å unngå å måtte medisinere.
Et egg er den største cellen som finnes. Man kan tenke på andre celler som egg i miniatyr. Eggeplommen er kjernen som inneholder DNA, eller koden for hele organismen. Eggeplommen flyter i eggehvitten som kalles cytosol. PCIB kan altså pakke inn små deler av ønsket medikament og frakte det inn i cytosolen. Medikamentet er på dette stadium innkapslet, men når cellen belyses går membranen i oppløsning og medikamentet slippes fri inne i cytosolen (eggehvitten). Dette er en drøm, som å finne opp hjulet.

PCIB har ikke kommet like langt i prosessen som Photocure når det gjelder markedsadgang. Men vi vet nå at det virker. Man må altså velge om man vil ta plass nå eller vente til godkjenning foreligger, men da til en helt annen pris.
Jeg våger påstanden at PCIB kan bli enda større enn Photocure. De har ingen begrensninger.

Time will show

Tic tac

Det er antagelig et uendelig tidshav igjen i pcib. Husker noen av de mest oppegående trodde på kommersielt produkt for gallegangskreft i 2019. Hvor er de nå? Dette kan ta vanvittig med tid,og guidingen til walday har stort sett sprukket med flere år de gangene han prøver seg. Fimavacc som kom med foreløpige resultater nå,hadde jeg selv inntrykk av at skulle komme i 2017 tror jeg. I fimavacc er man avhengig av BP. Min tillit til pcib er rett og slett ikke der lenger. De klarer ikke kommunisere til meg.

Focuss: «Å sammenlikne PHO med PCIB er å trekke PHO ned i søla. De fleste oppegående vil forstå det.»

Sikkert derfor PCIB har større markedsverdi enn PHO 🤣

«I fimavacc er man avhengig av BP. »

Er det noe verre å få inntektene sine fra BP enn fra pasienter ?
Uansett hvilken forretning man driver må man selge noe til noen. BP er stinne av cash. Men for all del, ingen tvinger deg til å ha aksjer i PCIB 🤣

Si meg herr Focuss, drikker de for meget ?
Tror du vil være tjent med å skrive om de selskapene du eier (PHO), for slik du driver på nå ødelegger du bare ditt eget omdømme og troverdighet når det gjelder Pho.

Det er absolutt OK å få inntekt fra BP. Det blir selvsagt interessant å følge pcib fremover. Jeg har ikke noe grunnlag for å ha en bestemt mening om pcib. Det hadde vært gøy om det blir det helt store!

Ja, jeg mener det er positivt for hele biotec sektoren om ett av dem lykkes. Det setter Oslo Cancercluster på verdenskartet. Det skaffer også penger til hele sektoren. Jeg tror Norge som nasjon ville være tjent med å kanalisere mer midler dit. Det er en sektor vi kan hevde oss i.

Radforsk startet med 1 mill for 30 år siden. Den millionen har blitt til 600 millioner.
Redigert 08.05.2019 kl 06:30 Du må logge inn for å svare
NilsAB
08.05.2019 kl 06:43 799

Morn...
Forumet skulle hatt en "liker" knapp..
Good løck i dag godt folk.

1Q fremlegging...WOW!!
oxion
08.05.2019 kl 08:11 643

Fuckings Fantastic 💥💥💥

https://min.e24.no/a/JovKw7

Også klarer E24 å komme opp med dette på forsiden...

Teknologien virker og jeg tror vi kommer til å se en fremoverlent og positiv Per Walday i dag!
Kvasi
08.05.2019 kl 08:26 562

Det er vel ca 10 år som er vanlig på prosessen kommersialisering, hvis en lykkes. (Ca, altså). Vi kan jo håpe at dette er et unntak.

Ja, PciB er egentlig blitt PHO sin verste fiende. En vanskelig stedatter som trekker penger som kunne vært investert i PHO
ombt
08.05.2019 kl 08:53 452

Ikkje noko nytt i q1 rapporten, kortsiktige seller nok i dag på denne.

Uff. Nei, fri og bevare oss. De som "liker" denslags kan bare gå til TekInvestor.
oxion
08.05.2019 kl 09:31 364

ToffeeMan skrev 1Q fremlegging...WOW!!
Fuckings Fantastic 💥💥💥
HP17
08.05.2019 kl 10:44 282

Godt gjort at PCIB er ned rundt 9% etter dagens Q1. PCIB var over kr 35 intrade på mandag så her er det mange som får lastet opp rimelig nå. Alt ligger til rette for at PCIB blir en suksess i tiden som kommer. Hvert sitt valg.

Begrepet «tiden som kommer» er et vidt begrep innen farmasi. Så lenge man er inneforstått med det så vet man hva man går til.