Bitcoin Tradingplattform: Thon og Hagen med flere er inne her

laffern
04.05.2019 kl 14:06 534

Noen som kan forklare litt her:
Investeringsplattform Bitcoin trader: ivesteringsbeløp minstebeløp 2150 kr mange tjener mye penger her..
Hva er ulempen her? Jeg tenker taper man innsatsen ja det er greit.
Men kan det fungere slik at man kan tape mye mer enn satset beløp? Jeg tenker på disse valutalånene, har selv vært inne å lånt penger i chf. Hvis krona svekker seg så øker chf og lånet blir mye høyere , i værste fall blir kursen så høy i chf at banken forlanger at du må innfri lånet og du kan da tape flere hundre tusen kr. Er dette en sammenlignen, jeg lurer ??
Redigert 04.05.2019 kl 14:11 Du må logge inn for å svare

Dette må være svindel, uten å skjønne meg helt på Bitcoin.

Så en slags reklame for Bitcoin Code, i regi av "Olav Thon" som var åpenbar svindel.
Overskriften var noe med at Thon skulle bruke store deler av formuen "på folket" eller noe....

De hadde kommentarfelt som lignet FB-kommentarer, men ingen linker gikk til FB....kjent triks.
Annonsen påstod at TV2 (et eller annet program) hadde omtalt dette.
Ren svindel.

Er nok denne:
https://www.msn.com/nb-no/news/norge/faktiskno-nei-olav-thon-har-ikke-investert-850-millioner-kroner-i-bitcoin-program/ar-BBWgUus
Redigert 04.05.2019 kl 18:46 Du må logge inn for å svare

Høres ut som noe svindel, skal du handle Bitcoin eller andre kryptovaluta kan det gjøres på www.binance.no. Da velger du selv hvor mye eller lite du vil handle for.