Archer 2019

Kjøpte akkurat Archer og hva tenker dere om neste 6 mnd potensialet?

Salah, du forstår vel at vi andre ikke trenger skrive da det er så flott og bredt kartlagt alt fra din side.
Du har jo en fantastisk evne til å klarlegge det som er riktig, og evner å stå på med gode repetisjoner slik at alle skal forstå. Nå har du klart ca 932 innlegg med akkurat de samme linjene. Jeg takker for ditt bidrag, og håper du holder ut til ca 946 innlegg med samme budskap. Jeg har hørt at de fleste da skal ha fått det med seg.
Stå på, du har en fantastisk stayerevne i forhold til å si en ting!!
Salah
07.05.2019 kl 17:21 395

Så sannheten har du et probelm med å bli fortalt, men dine daglige løgner synes du alle skal leve med? En sannhet kan ikke sies for ofte, når alternativet er å høre på dine og andre indoktrinertes løgner. Du bør vel snart begynne å ta en mer ydmyk tilnærming, da du selv ser at alt jeg har skrevet stemmer. Greit at du ikke liker det jeg skriver, da det er motsatt av løgnene dine, men voksne menn innrømmer når de forstår at de har tapt, Det har ikke du gjort.
Redigert 07.05.2019 kl 17:21 Du må logge inn for å svare
mini3
07.05.2019 kl 17:21 391

Må være ufattelig plagsomt å forholde seg til denne personen i hverdagen.
Da foretrekkes heller 7 pappegøyer som sier god morning herr flick om hverandre hele dagen.
Salah
07.05.2019 kl 17:24 385

Der var en annen av de som har flest løgner på samvittigheten, som selvsagt angriper mannen. Føles det godt å vite at du hver uke blir plukket fra hverandre? Jeg har vel nå vunnet de siste 5 månedene med mine påstander, dine løgner kommer alltid til kort, føles det trist?

Der har du det! Salah er en pappegøye. Steng krekaren ute så slipp dere lese sprøytet.
mini3
07.05.2019 kl 17:54 352

Lenge siden han ble blokkert, har ikke kommet med ny info siden november. Ingen som leser bibelen 1200 ganger.
Salah
07.05.2019 kl 17:58 344

Jeg har heldigvis ikke blokkert deg, så jeg har fortsatt gleden av å lese alle løgnene dine og advare andre om hva slags stakkarslig figur du er.

Stå på Salah, du er en friskus

Er noen snill å forklare meg betydningen av at Fredriksen har TRS-avtaler i Archer til kurs 7,2857 (forfall 6. des i år) Betyr det at han helst ser at kursen i markedet er høyere enn dette på den datoen?

Hehe, du viser deg fra toppen av pyramiden når det gjelder patetisk opptreden, Salah.
Lurer på om du hadde vært slik ansikt til ansikt også? Det hadde vært en ille kollega eller medmenneske i så fall.
Lykke til på ferden din. Om du lever i din lille lukkede verden i tro på at det pågår en kamp på HO som du tydeligvis skal ofre all din tid på å vinne, så ver så god. Du er i mine øyne eneste spiller på banen. Jeg og andre her har ikke denne kampen. Du får kose deg med repetisjonene dine; om ledelse som forårsaker kursfall og indoktrinerte personer på HO som mener at aksjen kan ha oppside...så får vi plukke deg frem om 4 år og se om du har lært å skrive andre læresetninger.
Jeg ser du føler deg hardt angrepen i kampen din slik du forsøker å forsvare et eller annet omkring deg selv og angriper alle andre som visstnok har bommet og feilet langt mer enn perfekte Salah. Igjen, lykke til i den verden der kun du regjerer og bor-ditt lille ensomme univers med en planet og en sol som begge heter Salah...
Salah
07.05.2019 kl 18:12 318

Er det noen som blir angrepet her konstant, så er det meg, så litt festlig at du klarer å snu dette trillrundt. Jeg har dessverre for de indoktrinerte hatt helt rett og det svir, når alle unnskyldninger og løgner er brukt opp, så er det kun angrep som gjenstår, Det skjer nå hver dag og det forteller meg at man ikke er voksen nok til å innrømme at man tok feil og er tom for unnskyldninger og løgner.

Kan fortelle deg at jeg er godt likt og verdsatt, både som leder og som privatperson.
mini3
07.05.2019 kl 18:48 284

Nytter helt sikkert ikke å prøve å hinte om at han er alene om å mene han er perfekt, siden ingen orker å si han imot tror han sikkert alt er 100% perfekt i jobb eller familieforhold mens folk egentlig ikke tåler han.
Det er garantert mer eller mindre 0 ubesvarte anrop på hans telefon, ikke fordi han er veldig flink til å ta telefonen, men på grunn av at ingen ringer.

Foreslår da som mitt avsluttende bidrag å bruke tiden på dem som bryr seg om deg og som forhåpentligvis du bryr deg om i stedet for å generere dødtid her.

Stakkals salo....snuffs....