NAS, er bunnen satt?

Rett før det snur nå???

Oljeprisen trender nedover, når det roer seg med Iran (Trumpen risikerer ikke krig)... detter er positivt for flybransjen...

Da er ny bunnnivå satt på 35. En reaksjon opp neste uke vil være basert på at Boeing leverer en løsning på MAX 800 til FAA.

Bare se på reaksjonen til NHY idag.

Gitt at ingen har mer positiv info om NAS enn markedet, tror jeg reaksjonen vi ser er at de som har økt short posisjonen på rundt 39-40, dekker denne inn før meldinga fra BOeing neste uke? Gårsdagens bunn var spekulativt og drevet av frykt. Alt dette går på lite volum, dvs. spekulantene har store utslagsrom, noe som gir en meg kjøpsmulighet hvis man ser igjennom støyen og ser på business caset.
Redigert 16.05.2019 kl 10:45 Du må logge inn for å svare
Ruperto
16.05.2019 kl 11:04 454

We reload again ! Institutions are buying in this moment while few small investors picking up their profits from early this week.... Now is time to go long +++++++++++

Ca 4-5 handletimer har den ligget under 36 kr på oslo børs, med småposter ned mot 35.

Med meldingen fra boeing som kommer neste uke, tror jeg vi ser bunnen her.. denne virker teknisk solid.
Ruperto
16.05.2019 kl 13:27 361

Train is getting impossible to reach !!!!! Run fast because no stops .... Ufffffffffffff +++++++++++++++++++++++++++
Ruperto
16.05.2019 kl 13:30 357

Yes ! Patient and more patient friends I told you many times but still is not late to by around 45 Kr still a expectacular price...