STATIONMAR

Hei. Er det noen andre som har fått prospekt og tilbud på å være med i en emisjon i Stationmar? En ny revulosjon innen vindmøller og offshoreindustrien. Prospektet virker veldig interessat men har ikke fått satt meg inn i det da jeg akkurat har fått det i posten
Mvh Braincool
just4fun
24.04.2019 kl 22:35 1093

Fikk prospektet i dag. Lite å finne på nett, men skal ha vært en artikkel i Finansavisen 29, januar ... fra Google søk: Stationmar er selskapsnavnet når Risdal igjen henvender seg til småsparere for å skaffe kapital. Målet er å hente 4,5 millioner kroner. Pengene ...

Artikkelen forsvinner når jeg klikker meg inn...
- Tror beste råd er å søke på personene bak selskapet, ideen virker jo forlokkende ...

Virker som om Finansavisen er forholdsvis skeptisk til her Risdal:

https://finansavisen.no/news/6193/242/Gr%C3%BCnder-selger-mens-han-ber-alle-andre-kj%C3%B8pe?fbclid=IwAR0NzXTSWTPBu79oDU6cNHaM2Dp39Cj8XJA35fwXVRA_olyxMi_ZVRazZZM
Redigert 24.04.2019 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
omans
17.07.2019 kl 12:10 228

Det sies at de fleste off shore vindmølle parker kan ha behov for dette selskapet sin patenterte teknologi/oppfinnelse med Null HIV.

Om det er hold i dette, vil jo selskapet etter hvert bli mer kjent for allmennheten, og det er mulig med børsnotering innen par år, eller oppkjøp.