Frontman
18.04.2019 kl 19:22 1001

Skrue løs! Egne trafikkregler

De trodde livet skulle bli bedre med en Tesla men de ble bare mer deppa, skuffet og irritert som igjen gjør adferden der etter.

Gjennomgående er det elbilsjåførene som er de verste når jeg pendler Oslo-Asker. Vingling mellom kollektivfelt og 1/2 vanlige felt helt uten normal aktsomhet.

Ser det hver dag ja! Villmenn, trenger ikke forholde seg til trafikken. Absurd å observere..

Den raske akslerasjonen hos El-bilene gjør folk forvirret,-de føler noe sterkt skjer med seg,derfor tror de at de er spesielle.

mishka
18.04.2019 kl 20:00 922

Joda, men hva slags idiot er det som legger seg inn mot midten når fyren i Tesla ønsket å kjøre forbi. Lekte han privatpraktiserende politi? Jeg tror vi skal få se mer polarisering og aggressivitet mellom billister i fremtiden. Det at fyren i Teslaen tok til nevene tyder på at vi har å gjøre med en voldsmuslim. Kjenner igjen mønsteret fra Goruddalen.
Redigert 18.04.2019 kl 20:01 Du må logge inn for å svare

Skal være enig med deg der mishka. Har opplevd utallige ganger at bil bak ville forbi vogntoget når jeg dreiv med den slags. De aller fleste slapp jeg forbi. Kom det noen imot så blinka je me vensteblinken og da la de aller fleste seg bak igjen. Ble det e strekke blinka je me høyre og de kjørte forbi. Nå veit je itte om dæ va heltrukken midtlinje der men uansett så skal en itte leke politi. Det og slå til en er vel også bak mål da. Er vel verre me han som havna på jordet. Trudde kanskje den gikk på autopilot? :)

Stigmatisering er en fin bil....🙄
Brit
22.04.2019 kl 20:48 518

Jeg må innrømme at det at jeg nå vet at jeg med letthet kan aksellerere fra 95% av den norske bilparken (bensin- og dieselbiler) gjør noe med kjøremønsteret mitt. Bare gi oss nye Tesla-eiere litt tid så roer vi oss nok ned og tilpasser oss hverdagen uten å utfordre dere andre til stadighet. Peace and love!

Er nok mange tidligere audisjåfører som nå kjører tesla.
Kjører ofte inn til Oslo sørfra, der elbilfeltet og vanligfeltet går sammen godtar de ikke vanlige fletteregler, hvor man fletter i glidlås.
De skal på død og liv presse seg forbi en ekstra bil og skaper farlige situasjoner.
Utenfor rush når køen ligger 30 km/t over fartsgrensen (80 vs 50), skal de plutselig kjøre forbi på innsiden (i elbilfeltet) og de vingler frem og tilbake mellom feltene anpå hva de tror er raskest.
Under 1/3 av dem som kjører tesla i rushen har med passasjer enda elbiler uten passeasjerer ikke har lov til å kjøre der da.
Det er bilen for egoistiske drittsekker.
Redigert 23.04.2019 kl 13:08 Du må logge inn for å svare
Tm3P
23.04.2019 kl 13:59 355

Generalisering er gøy.
Odi.1
23.04.2019 kl 14:12 339

Mulig de er preget av all kull fyringen? :))

Så at de på Mythbusters jr testa hva som skjedde når en skada eller pressa batteriene. Da tar de fyr og umulig og slukke. Samme skjer hvis det kommer fuktighet inn i batteriet. Ett lite batteri til bilmodell skapte sterke flammer. Tenk på ett Teslabatteri. Huff att dere tør sier jeg. Dere sitter på ei bombe....
OZZY
23.04.2019 kl 15:30 289

livet er faktisk blitt bedre etter kjøpet av en av det første M S som kom til Norge i 2013