Statssekretær driver og "roter" med ting han ikke burde..

brahman
17.04.2019 kl 20:38 210

Iallefall ikke i arbeidstiden -... Som hobby ? tvilsomt det også.

Ifølge Resett:
Statssekretær Rotevatn fra Venstre spør navngitte firmaer, i en Twitter-melding, : - Hvorfor dukker annonsene deres opp på Resett ?

Han gir videre uttrykk for at han er klar for å henge ut aktører som annonserer på andre nettsider.

- Dersom seriøse bedrifter driver og reklamerer på Steigan.no, hadde jeg nok sagt fra til dem også, for å si det slik, skriver han i et svar.

Om dere ser litt nærmere på denne rottevann så vil dere finne mye rart
Lisse
17.04.2019 kl 22:01 186

https://resett.no/2019/04/17/statssekretaer-kaster-seg-pa-resett-sabotasjen-og-oppfordrer-til-annonsor-boikott-hva-i-all-verden-er-det-du-driver-med/

Klare meldinger til og om Rotevatn på kommentarfeltet til Resett.
Hvorfor argumenterer han ikke mot Resett fremfor å oppføre seg då barnslig?
Jeg leser gjerne hva mine meningsmotstandere ytrer,så hvorfor misliker statssekretæren frie ytringer han selv ikke deler?

https://resett.no/2019/04/17/per-willy-amundsen-om-rotevatns-oppfordring-til-annonseboikott-av-resett-venstre-har-lenge-vist-sin-intoleranse-og-dobbeltmoral/
Redigert 17.04.2019 kl 22:24 Du må logge inn for å svare

Frie ord er noe dritt og må forbys , Rottevatn ?
dirken
17.04.2019 kl 22:42 166

Han er en Venstre ekstremist.

Forresten, er resett nede eller noe? Hacket og sabotert?
sus1
17.04.2019 kl 23:49 148

Jeg kommer ikke inn på Resett med Opera i kveld fordi adblock er funnet men adblock og annonse blokkering er slått av. Tror det er Ghostery som blokkerer trackere som er mitt problem. Det slår jeg ikke av. Heller ikke VPN.

Det er toppsak på NRK.no nå.:
'
- Vi ser det som en sabotasje mot oss og mediemangfoldet i Norge, sier Resett-redaktør Helge Lurås.

Roitevatn (V) sier at han ikke anser Resett som en medieaktør.

"Han mener resett.no driver med kampanjevirksomhet og ikke journalistikk, og beskriver virksomheten som "samfunnsnedbrytende".

Han "roter ikke med noe han ikke burde", han roter med noe han OVERHODET IKKE SKAL BLANDE SEG OPP I. Dette er på nivå med regimer, som driver landet som sin egen private eiendom
. Utrolig at dette får passere. En statssekretær driver med aktivisme mot det frie ord.