NANO : Påskenøtt

Hvorfor skal et uavhengig organ analysere de 2 armene i Paradigmestudien nå i sommer?
Redigert 17.04.2019 kl 11:11 Du må logge inn for å svare
focuss
22.04.2019 kl 18:09 691

Hugoil
Har vært litt ut og inn med mindre poster etter jeg solgte meg ut første gang. Nå sist inn på ca 42 og ut med det meste igjen rundt 46. Har litt igjen og følger med. Entusiasmen for Nano er ikke hva den engang var. Stort sett så melder ikke jeg fra på forumet når jeg kjøper og når jeg selger. Hva skal få aksjen til å løfte seg nå med det første. Finnes det i hele tatt noen triggere i synet?

Ref selskaps presentasjonen og slide 36. 3 aktiviteter som vil kunne bevege aksjen relativt kraftig, ene eller andre veien. Før det, opp,ned, sidelengs og små volum. Tror undertegnede.
Hugoil
22.04.2019 kl 20:41 598

En kuriositet.

Jeg setter jo pris på omdet kan diskuteres sak, både den over og den om finansieringsgforhold i biotek, men focus survet til begge sakene. Så da synes jeg det er greit å arrestere noen i kraftige pyntinger på sine trades. Det setter liksom øvrige uttalelser i et mindre bluret lys også. Den jeg omtalte ovenfor var i slutten av i fjor mai. Han solgte noe, kanskje etterhvert alt. Kursen gikk videre til 65 og 67 et par ganger ila sommeren.

Innlegget er slettet av focuss

Hva tenker dere om muligheter for nye data i forbindelse med Lugano i juni?

http://www.lymphcon.ch/icml/website/abstract-submission-ok.html
Kongen
23.04.2019 kl 19:22 297

De har ikke meldt noe om det så det er lite sannsynlig. De har vel ikke noe data klart fra noen av studiene til den tid heller. Se lenger fremover 2020/21. Skjer lite før den tid ifølge nano sin guiding.