Skjeggkre ingen hindring?

Jeg registrerte at Funkygine tapte saken om avslag i prisen på leiligheten hun kjøpte fordi der var skjeggkre

Er det blitt så vanlig i Norge at det går under 'normal bruk og slitasje' eller hva de kaller det?
For de som har litt fantasi så vil vel dette forringe livskvaliteten ganske betraktelig- kanskje mer enn vannlekkasjer og råteskader

https://e24.no/naeringsliv/joergine-funkygine-vasstrand-oekte-resultatet-med-344-prosent/24602082

Innlegget er slettet av Fluefiskeren

Iz, du burde bli med på skrekkfilmproduksjonen til Bankerått. Tenk om skjeggkre kan ta over styringen av vertskroppen?
Iz
27.04.2019 kl 20:35 245

Takk! Det var en god idee! En skrekkfilm skal vi få til og du kan gjerne bli med:))
Stella
27.04.2019 kl 21:48 230

Fluefiskeren skrev Innlegget er slettet
En vet jo ikke når de kommer inn i huset, er det noe spesielle ting de kan komme med? Matvarer, eller andre ting?

Stella

Vet ikke. Det var bare jeg som prøvde meg med en morsomhet, men den ble såpass grov at jeg fjernet den igjen ganske fort.
Redigert 28.04.2019 kl 10:16 Du må logge inn for å svare
Stella
28.04.2019 kl 10:24 176

Leste nettopp om en ung jente som hadde fått skjeggkre inn i øret mens hun sov. Hun prøvde å få den ut, men den krøp bare
lengere inn, og tilslutt var den på trommehinnen. Jenta skrek og skrek, men kom seg til doktor, men det tok lang tid før han fikk den ut. Så skjeggkreket kan føre til skikkelige skader.