All in i Element

Kurt
ELE 03.04.2019 kl 11:40 4061

Da har jeg satt de siste sparepengene i Element. Hele aksjesparekontoen består nå av ELE aksjer. Cecilie Grue bør snart få fart på denne. Kryptovaluta i godt driv om dagen, en melding om tokens hadde derfor vært på sin plass.
Redigert 03.04.2019 kl 11:40 Du må logge inn for å svare

Innlegget er slettet av Glunten
Solist
04.04.2019 kl 22:41 375

Har vurdert litt intradag-Trading i denne grunnet volatiliteten. Men har foreløpig holdt fingrene unna. Her kan det være store penger å hente på langsiktig basis om selskapet kommer seg på bena, og begynner å melde produksjon og godkjennelser.

Trodde aldri jeg skulle si dette, men vi burde alle ha hørt på YESS! når han hadde hakk i plata som værst her i mai/juni
I fjor.

Jaja, blei bra skattemelding om ikke annet.

Gi meg tre gode grunner til å investere i dette selskapet. Og til de som fraråder meg å sette et lodd, gi meg de tre beste grunnene på hvorfor jeg bør la være
Kurt
04.04.2019 kl 22:55 333

1) Cecilie Grue jobber med en strategigjennomgang. Dama har flere kurs i strategi og ledelse fra BI i følge CV'en hennes.

2) Selskapet har tokens basert på kryptovaluta. Rallytendenser i kryptovaluta om dagen.

3) Volumet bygger seg opp. Like før 🚀🚀🚀🚀 --> 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
Redigert 04.04.2019 kl 23:00 Du må logge inn for å svare

Det blir mest sannsynlig trykt rundt 60-80 mill nye aksjer ila den neste måneden ( kan bli enda mer også) dette innebærer en ca 50% utvanning av aksjene på denne transjen som pågår nå.

Lånegivers (ABO) forretningsmodell innebærer at de shorter aksjer i selskaper de innvesterer i, for så å konvertere aksjer til ett lavere nivå en hva de solgte aksjer for «igår». På den måten tjener de penger på lavere kurser. Så aksjen skal av natur nedover.

Selskapet har flere ganger tatt lånegiver i forsvar, noe som indikerer at de heller representerer lånegiver framfor småaksjonærer.

De har utsatt deadliner og tidsfrister gang på gang.

BEITNES !!!!!!!!

Det kommer en aksjespleis ila en mnd. Noe som kan indikere at de vil fortsette med transjelån. Altså starte hele greia på nytt som i ett pyramidespill.

Gjentatte ganger skrevet Feilaktige børsmeldinger.

Osv osv...

Dette selskapet er ikke Oslo børs verdig. FT burde gått inn og beskyttet eksisterende og nye aksjonærer mot ytterligere tap ved å stanse ELEs eskapader på OSLO børs.

Hilsen en som er aksjonær, men som driter i om selskapet går ad undas siden tapet nå er prosentvis såpass stort at det er ingen vits i å selge seg ut.
Redigert 04.04.2019 kl 23:41 Du må logge inn for å svare