Gjør en Tine melk boikott av VG folkens.

De er kriminelle svin som fortjener å boikottes som Tine melk.
VG begikk et fullbyrdet politisk attentat mot tidl. nestleder i AP, Trond Giske.
Giske var i ferd med å få et politisk verv i Trøndelag AP.

Hvem lyver? Journalisten eller damen? Taler journalisten sant, så har Giske ikke lært, og får som fortjent.
Her må mye ha skjedd i kulissene etter at journalisten pratet med damen.

Her er det det politiske attentatet som er poenget. Noen
har med fullt overlegg klekket ut en attentatsplan, og
gjennomført denne. Damen og journalisten er bare
brikker i attentatet.

https://www.nrk.no/norge/tv-2_-sofie-_27_-klager-vg-inn-for-pfu-1.14500067

Nå har gangsterligaen kokt i sammen en PFU klage som forsøk på skjold og avledning.

Yess, forbrukermakt. Og det virker.

VG fortjener å brenne ja, egentlig hele riksmedia med NRK, TV2, Aftenposten, Dagbladet m/fl også.
Men VG sin agenda er hinsides alt man kan forvente fra et mediahus som er ment å være Objektiv.
Ikke rart de surrer bare rundt og rundt i forklaringsproblemer. Hvordan i all verden skal de kunne få seg i å innrømme at hovedmålet i Giske/AP dramaet vær å få fjernet Giske til fordel for Tajik? Det ville vært som å begå jouronalistisk selvmord med revolveren mot tinningen. De kommer aldri til å vedgå det, men folk er ikke helt blåst. Kleint nok forsøker de å skylde på metoo, men også på at jenta lyver. Ikke noen Giske faan, men det er vel også VG jouronalister og redaksjon i denne avisen som i likhet med Giske og minst 1/3 av alle hannkjønn meget godt kunne blitt rammet av metoo hysteriet.
Det er også kleint og blodfattig i resten av riksmedia etter å sette ordene for VG sin agenda sort på hvitt, all den stund hele gjengen fremstår som subjektive i all sin dekning uansett hva det gjelder, politikk, eller andre saker viktig for disse.

Men hva har dette med Tine melk å gjøre??? Hva har Tine gjort galt?
Redigert 02.04.2019 kl 01:40 Du må logge inn for å svare

https://www.dagbladet.no/kultur/vg-rapporten-kan-havne-i-pfu/70938454
Dette venninneparet er skyldige de også i medvirkning i fullbyrdet bedrageri.
De visste at Deres handlinger inngikk som ledd i bedragsoperasjonen med
det politiske attentatet på norges største partis tidligere nestleder.

Mht. Tine melk ; - de begikk et landsforræderi av rang for mange år siden.
Da ble forbrukermakten hos det norske folk vekket til liv. Folk boikottet
Tine Melk etter det de gjorde. Og den boikotten lever for fullt den dag i dag.
Folk kjøper konsekvent og automatisk Q-Melk.
Det er umulig å selge Tine Melk i Norge. Og godt er det å se forbrukermakten
i praksis. En VG boikott fra forbrukerne i Norge sin side, kan fort bli veldig alvorlig for VG.
Vgs makt kan havne i fritt fall. Og opplaget deretter.
Redigert 02.04.2019 kl 22:19 Du må logge inn for å svare
pengex
03.04.2019 kl 08:48 392

Vg???? Hva er det? Har bytta til dagbladet.
Lei av å lese om puppa til bloggesklier.

Skal du unngå det må du nok holde deg til Aftenposten eller NrK.

22:28 03.04.19
51 prosent mer negative til VG
VGs håndtering av saken om dansevideoen med Sofie og Trond Giske har gått ut over tilliten til både VG og norske medier, viser en meningsmåling.

51 prosent er mer negative til VGs journalistikk og 37 prosent er blitt mer negative til norske medier generelt, viser en undersøkelse Norstat har gjort for Aftenposten.

Tine boikotten virker. Nå boikott av VG.

FORBRUKERMAKT VIRKER ! VI VIL IKKE HA DE FAKE NEWS GREIENE DERES !
Redigert 03.04.2019 kl 23:25 Du må logge inn for å svare

Denne linken var det vel ikke mye boikott i, ehhh
Har fått med meg at melkesalget har gått ned år for år, men boikott?
Trodde det skyldtes konkurranse fra Q meieriene som jeg har forstått kjøper melk fra TINE, eller her de egne bønder som leverer til seg? Og deretter evigående kostholds trender som ikke nødvendigvis har monopol på sannheten. Hvem husker vel ikke Fedon brød og Lavkarbo? Det siste er vel direkte helseskadelig.
Nei, jeg har drukket melk i snart 60 år, iskald TINE melk hver eneste dag, m.m jeg er i utlandet hvor jeg ikke syns melken smaker godt (unntatt Sverige) 1-2 liter pr dag til kornprodukter, brød, knekkebrød. Melk til grøt også, mye bedre enn saft. Foreløpig ingen plager med dette.

Tenker du på den saken hvor Synnøve Finden påberopte seg diskriminering i REMA kjeden ved at TINE ble påstått å senke prisene og få bedre synlighet i butikkene? Altså om så var, konkurranse.
TINE ble vel frikjent for dette, dog ved en ørliten notis i media.
For min del så er TINE samvirke eid (Norges bønder i smått og stort) i motsetning til Synnøve Finden som eies av storkapitalen. Det i seg selv utgjør for min del, det ganske lett å velge TINE.