CECILIE GRUE må fjernes som daglig leder!

Jeg mener at noe må gjøres i Element nå, Cecilie Grue har ingen verdens ting å gjøre som daglig leder i selskapet, jeg foreslår at aksjonærene samler seg å får hun fjernet, selskapet trenger nytt blod med tanke på aksjonærenes interesse.
nopetter
28.03.2019 kl 17:17 2282

Er ikke uenig i det. Men det er ikke aksjonærene som bestemmer dette. Det gjør et samlet styre. Ergo må styreleder komme legge dette fram for styret

Er det ikke større sjanse om flere aksjonærer samles å sender en e-post til styreleder?
Møyfrid
28.03.2019 kl 17:53 2204

Send til TC og krev det satt på agendaen
Cph2500
28.03.2019 kl 18:02 2173

Send din advarsel fra vegne af alle aktionær som fuldt ud støtter dig direkte til Grue mail. Tro mig at hun vil l få kolde fødder drejer 180 grader & begynder at tage sig sammen..Det er eneste der vil virke på hende.
Redigert 28.03.2019 kl 18:05 Du må logge inn for å svare

Da har jeg sendt mail, så da er det bare å vente i spenning å se hvor seriøst det blir tatt i mot og om det i hele tatt blir fulgt opp
HP17
28.03.2019 kl 18:09 2142

Forslaget er godt, men det kommer aldri til å skje.
Cecilie Grue er ABO`s lakei og har kjempet hardt for avtalen med ABO. Derfor kommer ikke ABO til å akseptere at Cecilie Grue fjernes. Hun må beholdes slik at ABO kan fortsette å kjøre aksjekursen lengre ned ved stadig nye konverteringer til lavere kurs ved dette dødsspirallånet.

Det skal i hvertfall fram at folk ser hvordan hun opererer, hun har ødelagt for svært mange aksjonærer og fortjener en CV som ser ut som et askebeger..
Hun burde tenke seg godt om hvilke valg hun tar framover..

Setter pris på om flere kan sende mail til TC så vi får tatt ein liten oppvask med ledelsen..

Greia er at om dette blir satt på agendaen, så kommer hun til å be kompisene sine i ABO om å konvertere massivt og fjerne heller hele styret - for som vi så på sist EGF; så gir aksjonærene i ELE faen i hva som skjer - av 130 millioner aksjer, var BARE 30 mililioner representert på EGF. Der 7.5 mill var Auplata sine.
Sier litt om aksjonærmassen, dessverre.

hun tilbyr bj til alle aksjonærer med 100.000 :D

at dette pyramidespillet fortsatt har aksjonærer er en stor gåte LOL

gidder ikke grue & co. å bruke tiden mere på HO?!

"ting ser unektelig bra ut" haha :D

Når det er sagt, så tror jeg ikke hun har gjort det med vilje for å ødelegge selskapet. Jeg tror heller at hun mangler erfaring og kompetanse til å være administrerende direktør, og har vært alt for naiv hele veien.

Og - når det er sagt, så kan hun, nåværende styre, tidligere styre, og faktisk aksjonærer holdes personlig ansvarlige for skader de har påført selskapet. Både uaktsomt og med vilje. Ref Swedbank saken i dag. Og ref. aksjeloven paragraf 17-1.

Thomas Christensen
Styreleder

tc@procorp.no

Cecilie Grue
Administrerende direktør

+47 991 62 486
cg@elementasa.com

ringe grue og kreve deres penger tilbake LOL

At hun ikke har nok erfaring til å styre et sånt selskap er jo god nok grunn til å få hun fjernet

Cecilie Grue
Administrerende direktør

Grue er utdannet jurist ved Universitetet i Oslo i 1997. Hennes arbeidserfaring inkluderer 8 år som partner i advokatfirmaet Wikborg, Rein & Co og internadvokat ved Oslo Børs, spesialisert i verdipapirrett og kapitalmarkedstransaksjoner. Hun innehar flere styreverv i bla Mobile Software AS of Tchudi Bio Company AS. Grue er bosatt i Bærum, Norge. Hun ble valgt som styremedlem i Selskapet i juni 2016 og tok over som administrerende direktør 2017.

hun er nok mere kompentent men driter oppi om nettløkene taper hele formuen på pyramidespillet :-)

er det den 23. April det meldes om avviklingen mon tro?

dere som har 100.000 aksjer får bj da hahaha

For min del kan hun være utdannet så mye hun vil, men når dama ikke klarer å levere en dritt så har det ikke noe for seg.
Har nok litt mer en 100 000 aksjer å har heller ikke betalt så mye, jeg har troa på at selskapet kan få ein stor oppgang.
MEN DET TRENGS NOEN TILTAK!
nopetter
28.03.2019 kl 19:02 1920

Det nytter svært lite hvilken utdanning hun har om hun hadde ti doktorgrad og er kongen sin representant når hun ikke har klart å levere resultater i det hele tatt. Hun er fullstendig inkompetent til denne jobben og grunnen er at hun bevist eller ubevisst har blitt lurt av tidligere styreleder i å inngå avtaler som har ført alle aksjonærene bak lyset.

Det hun passer til et å bla i Norges lover det er dette hun et utdannet til.

ikke irritert siden jeg aldri har investert pæng i pyramidespillet :-)

får håpe at NOFI ikke går til helvete slik at du slipper å få tilbudet fra Wollebæk hahaha :D

Ja det er bare å flire 😂 men en opptur kommer 😉
HP17
28.03.2019 kl 19:15 1877

Men det kan bli lenge til en opptur og fra hvilket nivå da?
Kun trukket 2.7 millioner aksjer av totalt 50 millioner av transje 3.
Lars Beitnes og Cecilie Grue har sannelig skapt aksjonærvedier

Oppturen kommer😎hvor lav kan markedsverdien bli liksom 😂
Hva med å søke om å stanse handelen i en periode?🤓

du sikter til aksjespleis? :D

slik at de kan fortsette å dumpe avfall i munnen på wollmilchsauene? haha

kanskje grue kun er flink til å blablabla men totalt ubrukelig når det gjelder handlingskraft akkurat som politikere?

hvem ansetter grue når pyramidespillet tar slutt iløpet av året? jeg tipper BO ansetter henne LOL

Jepp. Til etter spleisen😎 fra 30 til 20 ører er det mye prosenter for ABO fra 3 kroner til 2,90 er det større risiko for ABO.
Enkelt å forstå det🙄
Bulldog
28.03.2019 kl 19:47 1776

Grue gjør den jobben hun er satt til å gjøre av tidligere styreformann. Hun skal ikke ha noen formening om noe som helst.. Slik sett gjør hun jobben særdeles utmerket.

Kanskje dette er spesial emne feltet hennes:
https://www.regjeringen.no/globalassets/upload/kilde/fin/hdk/2004/0010/ddd/pdfv/233417-070105_oslo_bors.pdf
Valget
28.03.2019 kl 20:30 1701

Element aksjonærer burde fjernes fra forumet.
Matmons
28.03.2019 kl 22:30 1584

Kursen i Nofi har vert en tragedie siden hu berta inntok sjefsstolen
Håpet er at det blir en forandring snart
Kan umulig tenke meg folk er fornøyd med det som skjer der
Selskapet måker inn penger, men ingen utbytte og stadig lavere kurser
Det er jo måten selskapet frontes som medfører denne kursutviklinga
For meg må gjerne kjerringa sendes et sted ingen finner henne igjen , så får hun ta med seg han dotten de har innsatt som styreformann
Ubrukelig og vet ikke hva han prater om når han går ut og lover utbytte

Fikk svar på mailen jeg sendte til TC, han bekrefter å ha mottatt mailen. Han sier at han ikke kan kommentere noe på mailen, men at saken skal bli tatt på alvor 🙂 da får vi håpe det skjer noe og at jeg slipper å følge opp annet en i vesentlig grad. 🙂
HP17
02.04.2019 kl 21:22 1221

Dere må slutte å klage på Cecilie Grue. Hun har gjort en meget god jobb med å fremforhandle avtalen med ABO.

Nå fikk ABO konvertert til 0.20 og mange flere konverteringer gjenstår av transje 3 (først ned til 0.10, deretter spleis 20/1 også videre ned).

Investor har konvertert MNOK 500 000 av den Konvertible Lånefasiliteten til en konverteringskurs per aksje på NOK 0.2. Som en konsekvens av konverteringen er aksjekapitalen forhøyet med NOK 200,000.00 ved utstedelse av 2,500,000 nye aksjer, hver pålydende NOK 0,08. Kapitalforhøyelsen er registrert i
Redigert 02.04.2019 kl 21:22 Du må logge inn for å svare

Ja hun er ei heks.. lurer på hvor mye hun får under bordet for å holde på sånn...
nopetter
02.04.2019 kl 21:34 1183

Bemerkelsesverdig at du i det hele tatt fikk svar fra styrelederen
Møyfrid
02.04.2019 kl 21:41 1159

Tror ikke hun er en heks, eller korrupt for den saks skyld.

Jeg tror hun var Beitnes nyttige idiot som faktisk hadde en funksjon da mye av arbeidet som pågikk 2017 var av juridisk karakter.

Om hun har vært nyttig for aksjonærene kan diskuteres, særlig etter at tokens feilet (et sammensurium jeg tror var grunnen til at revisor trakk seg)

Spørsmålet er hvem som skal ta over rollen som CEO om hun hadde hatt nok vett til å trekke seg, evnt blitt sparket?

En av Saradhi Rajans gamle våpendragere? Vestrum? Per Sandberg? HP17?

Redigert 02.04.2019 kl 21:42 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
02.04.2019 kl 21:44 1144

Hvorfor er det rart, nopetter?

TC har da bedre track-reckord i dette selskapet på de få ukene han har vært der enn tres amigos tilsammen.
Bmwi8
02.04.2019 kl 22:13 1095

Cg skal pusse opp og utvide svømmebassenget sitt på bekkestua. Seff blir ikke hun fjernet. For meg er det mer overraskende hvor mye nobrainere det finnes der ute som handler aksjer som element.
Tresvika
02.04.2019 kl 23:07 1023

Grue har da ikke gjort noen dårlig jobb for et utvalg av aksjonærene hun, tvert i mot. ABO tjener penger så det griner. Problemet er resten av oss som ikke er ABO som betaler for gildet.

Prøveproduksjon i Ami skulle opprinnelig starte tidlig høsten som var, token skulle vært klart for 1 år siden.
At de fortsatt har samvittighet til å se alle andre aksjonærer enn ABO blø som de gjør mtp hva som har vært lovet og at ingenting er levert er faktisk smått utrolig.
Spiller ingen rolle om Grue kommer eller går, hele intensjonen til selskapet er å berike dets aksjonærer (les ABO & CO).
Kurt
02.04.2019 kl 23:22 991

Husene jobber med å holde Element nede. Hvor lenge klarer de å holde den ned før den eksploderer. Minner bare om oppgang i kryptovaluta om dagen. En melding om tokens og vips er vi på 4 kr.

Selvfølgelig må hun gå. Hun har gjentatte ganger sendt ut hausse-børsmeldinger med ingen substans kun for å trigge aksjekursen slik at ABO kan tjene enda mere penger. Hun er også ansvarlig for den famøse avrundingsavtalen vi ser nå. Hun har i tilegg unnlatt å tydelig informere aksjonærene at ABO bruker konsekvent shorting og kurspress som hoved virkemiddel for å tjene penger på konverteringene. Hun har også vært frekk nok til å gå ut i media å ta ABO i forsvar ved å si at ABO og aksjonærene sitter i samme båt, samtidig som ABO har shortet og drevet kursen nedover.

Spør du meg så lukter det mer en bare oppsigelse...hun burde fått ett søksmål slengt i fanget også.
HP17
02.04.2019 kl 23:41 952

Er ikke denne fra dagens børsmelding fantastisk?
Hadde det vært en reklame ville den blitt dømt for villrede reklame.

02/04-2019 20:47:36: (ELE) Kapitalforhøyelse registrert
Om Element ASA
.....»Selskapet jobber kontinuerlig med å skape aksjonærverdi til en lavest mulig risiko. ....»

Det er helt ubegripelig. Etter et fall på -94.20% siste 12 måneder så klarer ikke dette inkompetente menneske å sende ut en korrekt børsmelding i forhold til sitt eget styres GF.

Eier ikke Grue respekt for eget arbeid, styre og aksjonærer? Hun får jo samtlige til å fremstå som komplette idioter.

Man skulle tro en daglig leder i en slik posisjon som dagens ville bestrebe seg noe i respekt for øvrige.

Er det rart det går lukt at helvete.

Redigert 16.04.2019 kl 17:05 Du må logge inn for å svare
FAR100
16.04.2019 kl 17:16 645

Hva har hun oppnådd? kun spirallån og elendighet for selskapet og aksjonærer, men det hjelper ikke nå, for sent nå, 10 øre og spleis 20:1 så 2 kr og nye 99% fall til 10-20 øre etter at ABO er ferdig med transe 3. Alt er så trist, UTROLIG
Shotgun
16.04.2019 kl 17:18 642

Nå kan abo shorte enda mere i og med at selskapet har kjøpt en del aksjer. Fantastisk at det går an å holde på slik på oslo børs🤣🤣
HP17
16.04.2019 kl 17:30 613

Cecile Grue er en katastrofe for aksjonærene i ELE. Mennskelig så rart siden hun ble headhuntet av Lars «red flag» Beitnes.

Det er fantastisk hva Cecilie Grue også presterer å skrive i børsmeldinger, er det ren løgn eller bare ubevisst feilinformasjon til markedet?

12/04-2019 17:10:00: (ELE) Kapitalforhøyelse registrert
.....Selskapet jobber kontinuerlig med å skape aksjonærverdi til en
lavest mulig risiko.....
Bulldog
16.04.2019 kl 17:47 582

Dette er en grunn til at hun bør gå:

Ganske fantastisk at Element benytter seg av "dødsspiral-lån" for deretter å kjøpe tilbake egne aksjer. Hva skal du da med lån?

Element utsteder aksjer til ABO, via lån, a 20 øre for deretter å kjøpe de samme aksjene tilbake for 30 øre. Forundrer meg ikke om de tilbakekjøpte aksjene lånes ut igjen til ABO shorting.

Nå først kommenterer dere når aksjen stupte 15%, det blir mere å syte for når aksjen har stupt nye 30% eller mer. Hun er grunnen til at kursen er der idag.

Og hvis ikke styrelederen hadde kjøpt de 3,141 mill aksjene fra BO så hadde disse kommet rett i trynet for lenge siden
Redigert 16.04.2019 kl 17:55 Du må logge inn for å svare
Bulldog
16.04.2019 kl 18:22 518

Innlegget mitt over er faktisk en kopi fra 13. april. https://forum.hegnar.no/thread/25428/view/446969/0 siste innlegg i tråden.

Det du skriver nonpetter er at det er greit at selskapet bruker egen kasse for å prøve å stagge "monsteret" de selv har invitert til selskapet, Ikke rart at forrige CFO gikk fra selskapet. Nåværende er vel fremdeles intrim (midlertidig)?

Faktisk vært bedre at Vestrum hadde kommet inn igjen. Litt mer tyngde og erfaring med grue virksomhet.

Vestrum har sprengt alle bruene bak seg i norsk næringsliv med den opptreden han hadde som konsulent i Severstal. Ikke sjans i havet, han sitter vel inne for de hendelsene p. t.
stlh
16.04.2019 kl 22:12 350

handler hun ikke aksjer da..og holder liv i selskapet...burde vel takke henne for det ?