- Oslo Øst i Natt: Bilbranner og overfall av kvinner

livecnn
21.03.2019 kl 08:32 846

Flere biler brant i garasje på Holmlia i Oslo
https://www.nettavisen.no/nyheter/flere-biler-brant-i-garasje-pa-holmlia-i-oslo/3423625965.html

Tre unge kvinner overfalt i Oslo Øst –
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/gPXXpa/tre-unge-kvinner-overfalt-i-oslo-en-paagrepet

Eiendom i disse områdene vil straffes hvis en lar dette fortsette.

Ghost64
21.03.2019 kl 08:54 812

Det vi ser her er en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte i Frogner bydel

Nyt det så lenge det varer Ghost64. "Byregjeringen" kjøper sosialboliger for somaliere i bøtter og spann nå også på vestkanten.

Hele Oslo er fortapt og husk at vi ligger ca 2 år etter Sverige så bare å glede dere Oslofolk.
Ghost64
21.03.2019 kl 11:04 672

Klar over det, et par år så er det ut av den fortapte by
HP17
21.03.2019 kl 11:04 671

Hva er det med den norske ungdommen nå for tiden?

Men kong Raymond av Oslo sier jo det er en trygg by😂

Ja høres fornuftig å komme seg ut fra den fortapte by:=) Husk at nå er det Barnesoldater Is krigere på vei og etter den nye migrasjonsloven så er det Oslo som faller først. Ikke mange årene tenker jeg til samtlige kvinner i Oslo må gå med Hijab da det nok er flertall for det i den fortapte by snart.
Redigert 21.03.2019 kl 11:13 Du må logge inn for å svare
livecnn
21.03.2019 kl 12:31 569

Nå:

Ungdommer i slåsskamp - vektere angrepet på Stovner

- Vi er på stedet med flere patruljer, melder politiet.

- Vi fikk melding om rundt 15 ungdommer som sloss på stedet og etterhvert angrep vektere. Vi er nå i søk etter personer som var involvert, og har ikke oversikt over skadeomfang. Ingen er foreløpig pågrepet, uttaler operasjonsleder Tor Jøkling ved operasjonssentralen i Oslo til VG.

https://www.nettavisen.no/nyheter/vektere-angrepet-pa-stovner/3423626377.html

Jeg havnet midt oppe i faenskapen da jeg tilfeldigvis var der.. Livsfarlig på Stovner.

De kan jo også helt fritt bare gjøre som de vil.
Klarer noen etter en lang prosess å få til å gi en straff er det bare en liten bot som arbeidsledige uansett ikke behøver å betale, og er det fengsel øker bare statusen.
*JBJB`
21.03.2019 kl 13:26 484

Hei Zorin/folkens:))

Og...politiet har ikke tid til å si noe som helst, Zorin - de er opptatt med å tråle nettet etter noen som varsler og ytrer seg - alt er hatretorikk og skal stoppes, til og med anmeldte voldtekter skal ties, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
OZZY
21.03.2019 kl 15:00 433

blitt slik nå at melder du om en voldtekt da er det en hat melding og det blir slått hardt ned på.
Odi.1
21.03.2019 kl 15:16 417

En kan rett og slett ikke få sympati med dem, De stemmer mann av huse på MDG og Arbeiderpartiet og hyller stadig berikelsen i alle fora ,og spesielt offentlige kanaler . De ser på dem som har vert ,og er meget skeptisk til forsøket ,som fiender av Staten.
Hvor tåpelig går det an å bli ?

Er FRP Wara ute og tenner på biler igjen nå? En frepp i nabolaget og boligprisene raser nedover!

Østkanten har alltid vært røffere og tøffere enn vestkanten. Mange av de typene på øst er nå byttet ut med innvandrere som skal tøffe seg. Derfor må man bo godt på vestkanten selvsagt. Selv om man som jeg er evig gjeldsslave (veldig dyrt her) er det mye bedre da folka er veldig ordentlige i atferd og i tøyet.

oppe i finnmark får man et hus til 500 000..

men det er jo så kaldt der oppe.

;))