VW Golf Mk 8 straks klar for lansering.

Ikke akkurat spennende, ser ut slik den har gjort i 20 år.

Jeg hadde VW Golf MK 7 bensin før jeg ble miljøansvarlig. Den ble kjøpt splitter ny. Det er ingen grunn til å forandre på noe som er perfekt. Derfor er Golf veldig lite endret siden MK 5. Golf kan brukes overalt, men er aller best i byen (kan ikke bli bedre). Den er jo i egen klasse. Kona brukte den mest, men hun var veldig fornøyd med den elegante bilen. Passer overalt. Pen å se på, kjører godt, gode seter, lite støy inne og ganske billig i drift (selv bensin).
Redigert 14.03.2019 kl 22:11 Du må logge inn for å svare

VW Golf og Porsche 911 (turbo) er mesterverk.

Æsj. Lyktene fremme og fronten var en massiv nedgradering i fra dagens modell utsendemessig.

Mulig det, men ellers er den veldig lik MK 7'en. 🙂

Et mesterverk med styggere lykter altså?

Lyktene var jo et spørsmål på Porsche 911 på slutten av 90-tallet til starten av 2000-tallet også det. Flere mente lyktene ødela 996'en, men det gjør de ikke. Jeg synes den modellen er fin. Like fin som de andre. Porsche 911/996 har jeg fått sittet på med mange ganger da en bekjent og også en god nabo hadde slike. Utrolige biler. Mesterverk de-luxe de også.

MK 7 har litt finere lykter enn MK8 ja. Det bare beviser at man ikke tukler med mesterverk.

Selv om jeg ikke liker biler lenger gjør jeg unntak for VW Golf MK5-8, Porsche 911/996 og ta også med VW Transporter (selv fra de helt tidlige tider).