WRE-ME Nytt kapitel for WR.

Nå kan det bli moro hvis det komer noe news! 1,8 mill aksjer i selskapet. det er ikke akkurat mange aksjer. dette kan bli skikkelig moro! jag tenker slik: iden er god, papirene er på plass. en avtale med stor regisør VAR på plass, til "noen" fucka opp det. hvis det var liv laga den gangen hvorfor skulle det ikke selge en gang til? Når "noen" kosted WR tid og dobbelt opp fra dagens mcap da merkes det på kurs. Med antalllet aksjer i selskapet er dette nå en av norges beste lodd. Vi sees i 2020!
stifal
05.03.2019 kl 16:12 1333

Går nok like fort ned til 0, 07 igjen

jeg er enig... HVIS de klarer å selge en mill aksjer på emisjonen, noe jeg egentlig tviler på , da man får kjøpt 1 kr billigere på børs.
klarer de ikke, er det kroken på døra, spennende å se om aksjonærene stiller opp ennå engang med tanke på at det er varslet ennå en emisjon til sommeren som er 3-4 ganger større

De fleste skjønner sikkert at WR ikke er verdt 7 mill på ved suksess? Har du ikke lenger perspektiv er det galskap at kjøpe.

De er ikke verdt 7 mill ved emisjons fail heller ;) Det er der det spøker mest.. får de mer støtte fra blystad? han har jo solgt seg vesentlig ned. men samme, gidder ikke sitte spekulere, vi får fasiten snart ;)

siterer fra Cagey2 og sier..

Popcorn Time!

;))

WR har vel aldri vart lavrisiko direkte...... Går det veien kan det vare siste emisjonen satt i selskapet. Konk eller film(er). :-)

Aksjen kommer nok ikke til å bevege seg en mm oppover før saken til Cardwell er ute av verden. Frykter nok at den går nedover mot 1 kr. men det er en fin inngang.
Jeg hadde 400 000 og solgte meg ut for å invistere i noe annet som jeg har tjent gode penger på. Sitter på gjerde frem mot juli og så får vi se.

Hvis vi etter sommern har 3-4 mill aksjer i selskapet, kan det gå forbannet fort oppover.... er litt tidlig men dette kommer blir nyttårsrakett!!!
Hektar
09.03.2019 kl 09:24 829

Mange som er gira på å kjøpe emi-aksjer 47% dyrere enn dagens pålydende?
Redigert 09.03.2019 kl 09:25 Du må logge inn for å svare

Pålydende er vel 1kr

Jeg var ikke på generalforsamlingen, men Foss stilte ikke. Hadde nok blitt litt hett rundt han da. Men frykter at selskapet ikke kommer seg opp av dette igjen.
Det er noen strategiske valg her som ikke er helt optimale.
Redigert 12.03.2019 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Pe9s
12.03.2019 kl 12:36 436

Stor omsetning i dag!

ganske sykt at ingen plukker opp til 3,5.... klart går emien skeis så er det natta, hvis ikke ser vi 3 dobbling på noen dager...