Iox- forventninger Q4

Q4 kommer på torsdag 🚂🚂🚂----🏃🏃

Annual Statement of Reserves🚀
Boreplan🚀

Yaba daba do!!!

Nu kjører vi soon🚀Gledes til morgendagen👌😎

Det må jo være flere som vil selge billig, det er jo aldri mangel på selgere i IOX. Få de ut før den stiger for mye!
Liffo
27.02.2019 kl 11:37 3219

Tenke ar den er 10% opp kl 14...

Tikk takk 🚀

Økte med 35k i dag😎
Spenningen er til å ta og føle på🚂🚂🚂🚂----🏃🏃
Redigert 27.02.2019 kl 11:40 Du må logge inn for å svare
stark
27.02.2019 kl 11:39 3190

Voice from a Columbia Space Center loudspeaker:

"T minus - three - two - one"

"And we have liftoff"

"Bon voyage"

Stark

Nå rakk vel ikke Gunn luft-hue og komme inn på 4 tallet nå heller.
Ransen
27.02.2019 kl 12:05 3050

MB Actros 4143 8X4 av nyere årgang med 30 m3 tank holder for meg. Disse bilene vil også bli brukt på det 12 km lange strekket fra Vikingofeltet til terminalen for rørtransport.
Ransen
27.02.2019 kl 12:09 3012

Tror flere og flere klarer å resonnere seg frem til både regnskap og Outlook basert på siste tids avklaringer

Ransen

Du er vel ikke tilfeldigvis sjåfør på en av disse tank bilene 😃
Leveres olja til pipeline nå?

blei endelig litt action, må føle seg litt dumme de som har lempa ut nedover

Mange som ikke har fått lest den dystre spådommen til frøken gunnarius på forumet her?😂
Bmwi8
27.02.2019 kl 12:14 2915

Gunn hausser ett selskap verdt over 1 mrd med dårligere utsikter enn iox det er bare helt fantastisk.

🚂🚂🚂🚂--------🏃Gunnarius
Ransen
27.02.2019 kl 12:16 2890

Har en følelse av et solid lagertrekk når EIA-tallene kommer. I så fall er olja på god vei til 70 dollar...
Ransen
27.02.2019 kl 12:28 2815

Er ikke sjåfør på disse, men har god oversikt over hva som beveger seg i Colombia...

Hehe.. 😃
Var en spøk da.
Blir spennende å se hvor mye info vi får i morgen.

What!!
Nå satt jeg kaffen i halsen her. 🛫💣🎊

Ja ja se lyst på det Gunnar. Du kommer i fantastisk form det næste stykke tid.🤣

Bare lomme rusk igjen før🚀🚀

Man ser at det eksisterer en agenda med å holde kursen nede. God omsetning over 5 kr, før noen må selge 200 aksjer til kr 4,905. Jeg mener slikt burde alarmere Marketwatch, slik at man kan få bukt med alle små og store forsøk på manipulering.
stark
27.02.2019 kl 13:09 2576

Snart over 5 igen ......og så......

Stark

Hvorfor deltar ikke IOX på Sb1Markets Energy Conference som avholdes 27. og 28. februar?

En rekke av de mindre O&G deltar, men altså ikke IOX.

Greit nok, man sparer noen kroner som sikkert trengs til borekampanjen.

Du finner alltids noe negativt kompis 👎

er visst ikke nok kjøpere til å holde oppe kursen

De venter til i morgen, de vil vel betale 1 kr mer for aksjen.

Ikkje bry deg om Gunn. Ho var akkurat lik da hun hauset Nec og Tsu.vi vet alle hvordan det gikk😂😂
Ransen
27.02.2019 kl 14:39 2220

IOX holder seg til Pareto sine konferanser. Der er det i det minste oppegående analytikere og ikke ungdomsskoleelever på utplassering

Snart siste mulighet før morgendagen 🚀🚀

Nytt gull!!
Sundby!!
stark
27.02.2019 kl 15:34 2044

Der er stadig nogen der sælger under 5 kroner.

"Usandtroligt" - "Unbecredible"

Stark
Redigert 27.02.2019 kl 15:34 Du må logge inn for å svare
Ransen
27.02.2019 kl 16:33 1887

Et fint utgangspunkt for de mange som skal inn i morgen. Tipper omsetning på rundt 20 mill aksjer.
stark
27.02.2019 kl 17:09 1802

https://aksjelive.e24.no/article/J1albm

Det ved i naturligvis - men nogen måske ikke.

Stark

Har aldri vært så spent som jeg er nå!
Har lastet langt mer enn planlagt..
Kommer det ikke noe positivt om boring i morgen er jeg redd det blir en dårlig dag!

La olja sprute:)

Uansett hva som kommer i morgen så er fremtiden lys for oss aksjonærer i IOX. Det betyr lite om kursen detter 10-20% pga ingen nyheter. Når de gode nyhetene kommer så får vi nye 80-100% bang rett opp. Tror du de som solgte på kr 3 og under dagen før vi fikk oppdatering på transport etc følte seg glupe? Nei tror ikke det. Å ta sjansen å sitte utenfor den dagen godmeldingen kommer tar ikke jeg. Er ikke ute etter å tjene småpenger. IOX blir ei gullgruve med store utbytter allerede i 2020. Det føler jeg meg ganske sikker på. Skal se de nye brønnene vi begynner å produsere fra gir langt høyere produksjonen en de fleste tror. Jeg gleder meg vilt til de neste mnd/årene med IOX.
PEK68
27.02.2019 kl 21:04 1352

Sitter fullastat i IOX , då och då mer eller mindre skeptiskt men ser potensialen och kan saga så har om jag skulle ha haft i dag 1 mln i losvikt i dag ha kopt for minst 50% och med resten vantat tills meld kommer . Lite adrenalin ar nastan nodvandigt. Tyvarr ingen mln i losvikt .

Tror ikkje vi kan forvente for mye i morgen. Men vi får en situasjons rapport og forhåpentligvis resurs up date.

Bore skal vi okke som🚀🚀
Sitter fullastet og klar 😀

Kursmål 30+
Redigert 27.02.2019 kl 21:21 Du må logge inn for å svare

Snart kan vi synge med Åge;
" Det er min dag i dag, Herregud for ein herleg dag, det er min dag i dag"!
Kanskje skal vi møte tause Birgitte på flyplassen klokka to, og på Bahamas seie; "Let's be married today", og har vi flaks, dukkar Bjørn Eidsvåg opp og er prest!

I morgon blir ein festdag, trur eg,; frå gode tråd skrivar og nedetter i rekkjene skal vi denne dagen motta positive signal frå lutlaget vårt, lese mellom linene, studere adjektiv, synspumkt, tolkingar og stemningar frå leiinga og, vonar Abu, bli lyfta oppover av optimisme og gode utsyn for framtida!
Redigert 27.02.2019 kl 21:40 Du må logge inn for å svare

Blir sikkert en grei dag imorgen men noe trauste Birgitte blir det nok ikke noe av 🤔🙈
bacrus
27.02.2019 kl 23:17 1006

Ingen som tipper resultatet i morgen, jeg tipper -1,2 mill USD i res. etter skatt og EBITDA på 0,9 mill USD

Interoil regrets to inform that despite its constructive approach to these negotiations, no significant progress has been made and it is unclear when drilling may resume

Hvor legger man kjøp ? 3,50 ?
omvo
28.02.2019 kl 08:10 688

Fra Q4:
* Production and revenues increased in Q4 as Vikingo came back on stream on 1
November after workover operation. The well was temporarily shut in again
from 18 December while establishing alternative export options for products.
* The Company delivered an EBITDAx (EBITDA adjusted for exploration costs and
non-recurring items) of USD 1.8 million.
* Net comprehensive losses came in at USD 0.4 million (Q3 2018: USD 0.8
million loss).
* On 5 February, Vikingo well was put back on stream. Production is now being
transported through Perenco's pipeline at Oropendola station 15 km east from
Vikingo
https://newsweb.oslobors.no/message/470828
Namtrah
28.02.2019 kl 08:11 691

Resultatmessig var det solid med et lite tap på 0.4. Nå som Vikingo kan produsere hele kvartalet og med avtalen om salg av olje til brent pris (400bopd) vil ihvertfall Q1 resultatet bli mye bedre

Eneste positiv er at ANH erkjenner force majeure for duyaene og "forlenger" Altair tilsvarende. Så samme for vikingo LLA47 er rimelig mulig.
Resten trenger ikke kommentar

Q1 vil jo gå i pluss det. Høyere oljepris og langt høyere produksjon. Herlig
Namtrah
28.02.2019 kl 08:16 630

Det har du rett i. Store deler av utgiftene (-2.5) var tilknyttet legal fees tilknyttet Cor 6 som nå er ute av verden