otello

Synes denne aksjen er veldig undervurdert.
Har fulgt aksjelisten hver uke siden jeg kjøpte meg inn i November og er flere av de på topp 20 som øker ukentlig. Sand Grove er nå over 20%

De har hatt 2 harde år der Adcolony har fått gjennomgå, men den har nå stabilisert seg på inntekter/utgifter og i q3 presentasjonen var de veldig optimistiske

-Bemobi øker inntektene for hvert kvartal og ser fortsatt stort potensial (Gikk ca. 20 mill dollar i pluss 2018). De har vært uheldig med valutaen det siste året da de har ca. 30-40% i det brasilianske markedet. Men i Q4 bedret dette seg mye og Brasiliansk real har holdt seg godt mot dollar i Q1 2019.

-Det er minst 1,7% shortede aksjer som må kjøpes tilbake på et tidspunkt. De har allerede god gevinst, Så det kan skje snart.

-De har ingen gjeld

-I Q3 rapporten skriver de at de jobber med IPO/dismerger av Bemobi. (Som vil gi en høyere aksjekurs)

-De har en sak der de solgte Opera tv, som de venter på restutbetaling. (De har fått medhold sålangt). Fikk etterbetalt saksomkostninger. Dette dreier seg om ca. 40 mill dollar+.
-Etter Q3 hadde de ca. 30 mill dollar i cash.

-De eier 1 900 000 egne aksjer.

-Otello har en markedsverdi på ca. 1,9 milliarder.

-Ser DnB har kjøp og kursmål 40, selvom jeg ikke tar det så seriøst. (kurs nå:13,96)

-Ordrebildet de siste ukene er at noen kjøper alt under 14 kroner og at det går store poster i ny og ne.

-Q4 rapporten 28. Februar blir veldig spennende.