emisjon

hva tenker folket om "nyhetene" som ble presentert?

http://widerelease.com/wp-content/uploads/2019/02/update2019.pdf

skal dere delta?

har solgt meg ned føre jul jeg, og satte noen kr i et annet produksjnsselskap, kommer kun til å handle mer dersom planer foreligger ;)

edit:sånn sett koster det ikke mange tusen å presse prisen ganske godt opp, og synker sakte nedover igjen
Redigert 01.03.2019 kl 09:53 Du må logge inn for å svare

Må gjerne bli en sitt. Eneste minus er at uten nyheter er vi tilbake der vi er nå igjen kjapt. Alle har bare 1:100 aksjene sine. Emisjon uten noe helt klar plan, realistisk plan, er helt uaktuelt.
Hektar
01.03.2019 kl 12:59 699

Alternativet er konk, interessant at dere heller går for det.

Hva med en emisjon uten spleis. Kjipt at 300000 aksjer blir til 3000 for så en potensiell oppgang.

Liker ikke spleis, skaper bare en ny nedside, ref HAVI
01.03.2019 kl 13:54 663

Spleis er i utgangspunktet ikke av betydning for verdien sin del, men psykologisk er den en faktor. Vi får håpe Wr kommer med noen gode nyheter, da gir alt en helt annen mening. Emisjon er jeg imot, spes når det i tillegg er x 2 som varslet. Men igjen, veier de opp med noen meget bra planer for framtiden, da blir det noe annet.
heth fikk rett
lofric
01.03.2019 kl 14:19 649

...Jeg er for så vidt ening , men hvis man har mange aksjer er jo emisjon en fordel. Vi vel tjene 5 kr per aksje.....heth er vel sikker økonom og forstår seg på aksjer,
Hektar
01.03.2019 kl 14:34 638

Kan de ikke utbetale lønn så vil selskapet bli tvangsavviklet.

Dere er mot emisjon og kapitalhenting, men dere eier aksjer. Jeg forstår ikke helt dette? Vil dere at verdiene deres skal nulles og at WRE skal slås konkurs?

At styret koster lønn er ikke et alternativ (det må uansett skje via emisjon), og jeg har ikke sett noen andre alternativer til å finansiere drift.
lofric
01.03.2019 kl 15:48 611

Ta det rolig hektar.....Jeg er FOR spleis og emisjon. Må bare få til fart i tråden her---
lofric
01.03.2019 kl 16:31 598

Jeg glede meg til GF ...og jeg regner med det blir spleis og emisjon. De har ingen alternativ nå de ikke har en plan videre.,.men den kan komme i etterkant eller på møte.. Hvem vet. Lykke til alle aksjonærer.
lofric
03.03.2019 kl 15:06 492

...Hei .. hadde forventet aktivitet på tråden her i dag... I morgen GF og det kan skje store ting...synspunkter... Jeg stemmer FOR på emisjon og For kapitalforhøyelse...
nima
03.03.2019 kl 16:39 466

Har de en klar plan for hva pengene skal brukes til, eller er det bare for lønne ledelse og styre som ikke gjør noen ting ?? Ser engen hensikt til å være med på emisjon uten at det kommer konkrete bevis på at det skjer noe positivt, selskapet ligger jo dødt og er vel nærmere konkurs enn noen gang.
lofric
03.03.2019 kl 17:19 450

..ja du sier noe...tror denne gangen at dette vil lykkes...men de trenger penger til utgifter som løper hele tiden …..Tasmin kan ikke komme til Norge hver gang å tigge etter penger … noe må skje og det kommer nok flere å hevde.
lofric
03.03.2019 kl 20:50 411

Jeg tar nå en lengre pause fra forumet og er tilbake til høsten... Ønsker dere alle lykke til med WR aksjene og måtte hell og lykke følge selskapet.

Er det mange som skal delta? Noen som vil møtes på Starbucks på hjørnet i Bryggegata før?

Skal se om jeg finner det, er på stasjonen nå