Skipssjefen er bare best i AXA

Tante Babben nyter livet, og det meldes om at det både er unnet seg Napoleonskake og bedre portvin i ettermiddag.

SS sin VPS har økt med deilige 70.000 også. 400k i januar må sies å være bra, ny rekord ?

Suss

SS

Søte gode småjenter;

Bryter axa motstand 2,95 i dag? Eller blir den for sterk og sender oss tilbake til 2,85 igjen?

Nå må ekspertene med laksen og Korsar svare oss, helst før fasiten foreligger. Andre må gjerne svare også! Ikke hanibal, for han er kronisk blind for nedgang i axa.

SS
Gork
24.01.2018 kl 06:32 4233

SS, innlegget ditt rundt fremtiden for AXA er jeg veldig enig i (20.01.2018 kl 22:59). "Samarbeidet" med Fredriksen gir "legitimitet" for raskere vekst enn foruten. Tipper vi allerede i H1 i år får inn avtaler her som de ikke vil klart foruten denne avtalen.
Kortsiktige svingninger har jeg mindre kunnskap om, men har tungt for å tro at Q4 blir så fantastisk, de bygger fortsatt organisasjon og det koster.

Lykke il.
Redigert 24.01.2018 kl 06:33 Du må logge inn for å svare
Vista
24.01.2018 kl 06:37 4253

Jeg solgte i alle fall ganske mye igår.

Oppgangen kom pga. noen plutselig kjøpe et par mill aksjer på kort tid. Helt unødvendig.

Regner med å plukke tilbake på 2.85 - 2.90
Rich
24.01.2018 kl 06:40 4226

Tror at 2,95 blir brutt, om ikke i dag, så i løpet av uken.

Godt å se at flere vurderer og tenker i samme baner som SS.
Fikk ikke solgt alt i går, men håper å plukke igjen nedover på 2,85 eller lavere.

SS

Isabella ser opp til sin fetter, selveste SS. Men for tiden er hun av naturlige grunner opptatt med helt andre sysler enn børs. Her er det melkespreng og full pupp i alle retninger. Derimot har den stolte far, TrulsO må vite, fått med seg ryktene om at det børsnoterte selskapet AXA er fine greier. Så nå har like gjerne plassert hele formuen i et veddemål om at AXA skal runde 3 tallet før januar er omme. Han har med stjerner i øynene finregnet litt på den mulige avkastningen. Men kalkulatoren gikk i heng fordi summene var for store..."overflow". Spørsmålet nå er om ikke TrulsO gruser sin svoger med sin siste investering.... Nå snakker vi ikke om sveler og portvin, men sjampis og kavvvviar!
Redigert 24.01.2018 kl 08:35 Du må logge inn for å svare

Dette er spennende jenter. Hvordan skal dette her ende i familen (??) - hvem trekker det lengste strået av disse familiemedlemmene?

Isabella svetter, mens SS solgte 2,95.
Babben sitter enda.

SS

Ahh, som 17.mai dammen på Bekkjarvik skole ?

Suss

SS
Vista
24.01.2018 kl 11:16 3997

Ser ut som 2.90 er innen rekkevidde idag i alle fall

Ja, alt solgt 2,95.
Og ordre får fyll på 2,90

Elsker bare denne deilige axa’en.

Noen tjener penger, andre kjører heisen.

SUSS

SS
Vista
24.01.2018 kl 11:55 2258

Solgte halvparten igår. Synd jeg ikke kastet ut mer når den var oppe i 2.95 imorges..

Har hengt opp en lapp på den ene monitoren: gi mer gass!!!

hehe

Hehe, solgte mesteparten i går, resten i dag.
Nå må vi kjøpe litt mer, men være forsiktig og ikke ta alt på 2,90. 2,85 kan lett være innen rekkevidde igjen.

Tror jeg må sende noe fint til Mohn fra SS og Hanibal.

SS
niki
24.01.2018 kl 12:45 2224

SS

2,95 kommer til å bli brutt idag.... ;)

/niki

Flott å få ny inngang da.
Jeg er nesten flau over å tjene så mye i axa. Måtte det bare vare.

SS

Ahh, nå går storposten min i ORKLA som jeg kjøpte på 81,50 i dag. Meget gode kroner!
Pengene bare renner inn.

SS

Gud bedre jenter, hver dag er en fest på børsen. Kjøpt og solgt i tre omganger i dag.
Kjøpte meget bra i auksjonen i ettermiddag, håper å lempe ut på 2,94/2,95 i morra på åpningen!

30.000 orkla fordunstet fort og, nye muligheter i morgen. Ser tispene mine litt på NAS om dagen, der ligger mye penger strødd på gata, men jentene liker inkasso bedre enn luftfart, for å kjøre Boeing er ikke det samme som STAHL heisene som Laksen kjører opp og ned i AXA!

SS