NANO - Begynner det å brenne på dass.......?

Huff og huff for et SKREKKELIG teknisk bilde alle de selgende aksjonærene har skapt i aksjen!

Etter halvering stanset kursen på 40,80 i slutten av januar. En liten rekyl, men NÅ er støtten på 40 under FULLT ANGREP!
Ryker dette (sluttkurs) gis et MEGA salgssignal. I så fall er det bare å komme seg ut - og det i et farlig tempo!

Hilsen Hammers.......som sier NEI.
Jeg er IKKE ute etter aksjene deres! Bare et godt råd ut fra hva TA forteller meg - som jeg også har gitt i diverse andre!

Hammers
Når utgangspunktet er feil så blir også resultatet feil. Du er muligens glad i runde tall, men til din orientering kan det opplyses at støtten for NANO ligger i området 38-39 kr, og ikke 40 slik du synes å tro. Du skaper panikk hos mange småaksjonærer som tror at skuta nå er i ferd med å ta inn vann, mens jeg er overbevist om at den flyter fint med mindre børsene crasher videre.
Gorgen1
22.05.2019 kl 10:34 261

Ser at Hammers begynner å klage igjen. Da spratt selvfølgelig kursen opp 10-15%.

3 gangen på rad nå. Sjamanen med strekene må snart stoppe med dette vrøvlet.
Hammers
22.05.2019 kl 11:37 202

Det kom "breaking news" ang Betalutin - NÅ som SIST.
Dette minner i store trekk om det jeg har skrevet om i NAS - der det kom nye oppkjøpsrykter hver eneste gang røyken veltet ut fra dassen. Til slutt var det full fyr ......og resten er historie.

At NANO nå har steget 10-15% over bruddpunktet pga en uvesentlig (i grunnen) melding spiller i store trekk ikke noen rolle i den store sammenhengen.

Hilsen Hammers

Gorgen1
22.05.2019 kl 12:25 143

Det her er ikke breaking news. Det er naturlig forventet fremdrift og business as usual.