IOX, oppretter en tråd til bruk for morgendagen onsdag 6 februar

Jeg liker spesielt dette:

This new export route improves Interoil's operating netback and the conditions for a continous dilivery of Vikingo's production mitigating an adverse effect of possible third party disruptions.

Leandro Carbone, CEO, commented: "We are very enthusiastic both with the progress made by having the "Northern Route" operational faster than expected and with the synergies found after combining field export facilities with Perenco.
Redigert 05.02.2019 kl 23:38 Du må logge inn for å svare

På tide med et troverdig nyansert og balansert synspunkt fra Agent 007 nå. 😂
Akte
06.02.2019 kl 10:00 1681

Så kunne robotten ikke holde den nede mere.
6kr inden dagen er omme kan nemt ske

Markedet har også skjønt det 😉

IOX meldte de skulle fikse alternativ vei og rør, fikset det.
De har meldt de skal komme i gang med boringen så klart de kommer i gang nå når alt er klappet å klar😃
Akte
06.02.2019 kl 10:03 1619

Stor blok i 5,30 spisen den er vejen mod 6 åben
Cat349e
06.02.2019 kl 10:05 1593

Blir virkelig alkoholforgiftning i morgen kveld da jeg tar helg å skal nyte havutsikten hjemme🥂🥂🥂

Folk er gal som i det hele tatt vurderer salg på dette nivået!!
Køp $$2019 blir iox året🚀🚀

6 koner før lunsj!$
Når vi passerer 10 kroner er mcap på skarve 600 mil🚀
hofa
06.02.2019 kl 10:13 1506

Der er på godt en time omsat ca 10 % af de tilgængelige aktier, jeg er bange for at sælgerne fortryder deres salg og så skal vi igen til at høre på unødvendig negativ omtale, for at tale kursen ned, men men men
sebioslo
06.02.2019 kl 10:16 1465

Her ligger kanskje det viktigste: tilliten til ledelsen er nok tilbake for fullt etter mange lange uker (og måneder i blant) der ordene "svært positiv", "optimistisk" ble brukt og i mange sine øyne misbrukt av ledelsen.

Nå ser vi at de er fortsatt på 100% sannhet når de har brukt slike ord, hva gjelder COR6, infrastruktur og snart boreprogrammet. De beviser at investører i IOX må stole på dem og akseptere at ting tar (lang) tid men sluttsresultaten er det som ble lovet :)

HP17
06.02.2019 kl 10:16 1469

Kjøpte meg inn igjen med nytt snitt 5.28.
Det var bare å innse at momentumet etter meldingen i går og det underliggende i IOX ligger til rette for at 6 passeres alt i dag?
Skal en inn bør en nok vurdere å gjøre det nå.
Redigert 06.02.2019 kl 10:17 Du må logge inn for å svare
Nacobo
06.02.2019 kl 10:21 1420

Hp17, du har ingen troverdighet så klapp igjen... Alt det pisset du har kommet med om iox oppover åra så unner jeg deg ikke en eneste aksje i iox!
Akte
06.02.2019 kl 10:21 1415

Så kører robotten igen.
Men er sikker på at den ikke kan holdes nede mere.
Hvad tror i der sker når de melder borestart, måske de allerede er igang nu.
Iox har det jo med at melde nyheder ud som er flere dage gamle
Imprex
06.02.2019 kl 10:26 1345

50 kjøper/selgeren har mer eller mindre kjørt showet så langt i dag. Nå kommer 10 og 20 på banen. Robot eller ei, svinger gjør det. Her kan det smelle begge veier. Det er helt opp til de som styrer showet i dag.
neft
06.02.2019 kl 10:30 1302

Hvorfor er melding av borestart en kurstrigger? Det virker som alle allerede vet at det kommer. Er det betydelige hindringer som må passeres før boring av neste brønn kan starte?

Vi var i 7 kroner før vi fikk problemer med Vikingo.
Vi bør vel komme oss opp på 7 kroner før båre programmet 😉

Denne gang har vi fått en alternativ vei og rør nett som vil øke inntjeningen pluss null stopp i fremtiden 😃

Ikke dumt - gjorde det samme.

Greit å få med seg hva som faktisk skjer videre for kursen kan ikke holdes oppe i all evighet bare på halleuja stemning - det må noe håndfast på bordet og akkurat det gjenstår og se.

Mulig også selskapet vurderer å kjøre en rettet emisjon i disse tider nå som kursen har gått nærmere 70% i løpet av noen få dager....
HP17
06.02.2019 kl 10:35 1217

Nå har robotene panikk igjen i IOX. Legg merke til at det er begynt å legge ut salgsposter på 50 av gangen i et forsøk på å holde kursen under 5.40
Blir nok som i går at robotene også må gi opp utover dagen. Brytes 5.50 kan det gå raskt over 6.

Ingen hindringer..Alt er avklart med ANH og arbeidet er gjort på området.
Kun den tid det tar å flytte en rigg fra A til Å 😉
uct
06.02.2019 kl 10:37 1194

jobber seg opp mot 3dje forsøk på 5.44 nå.. brytes den, er det opp til 5.66 i neste omgang :-)
Vikestad
06.02.2019 kl 10:37 1192

Solgte på 4,4. Irriterende hvis den ikke skal ned igjen før den skal videre. Hadde ikke trodd denne skulle vokse såpass mye bare på helt greie nyheter.

Iox er nok i ferd med å bli kjøpt opp!!selger ikkje en eneste aksje under 20 kroner ved bud😠
Akte
06.02.2019 kl 10:39 1167

Pæn stor salgsblok i 5,50
Købes den begynder det at blive sjovt, der her er kun starten på opturen
kaunis
06.02.2019 kl 10:40 1161

Dette er bare tragisk, utrolig at det er lovlig med en slik hundre prosent sikker manipulasjon av et selskaps kursutvikling som det som foregår no på OSE.Det er ingenting i denne verden som kan motbevise dette. Hvem er det som har en slik god avtale med børsen (OSE) at det kan bli overskuddd med å selge 10aksjer av gangen. Det koster omtrent 39kr for hver transaksjon for det billigste og da skjønner en hver IDIOT at dette er ren kriminalitet.Men dette gjerder ikke OSE, og ingen ansvarlige får dette stoppet. Kansje det må stoppes på andre måter?
Cat349e
06.02.2019 kl 10:40 1151

Helt greie nyheter?🤣🤣🤣🤣 har du kjennskap til iox å hindringene som skulle på plass for å begynne boringen ?🤣

Mitt bet er at vi igjen vil se 4 tallet før vi ser 6 - dette fordi ting med største sannsynlighet vil ta tid og så snart det faktum siger inn hos flere så vil også kursen sige - JustSaying...;)
Redigert 06.02.2019 kl 10:41 Du må logge inn for å svare
Akte
06.02.2019 kl 10:42 1126

Næsten ingen tilbage under 5,50
Næste ryk kommer snart

Husa betaler ikke 39nok for hver transaksjon - de betaler en fast årsavgift så små eller store ordrer har ingen betydning.
Redigert 06.02.2019 kl 10:43 Du må logge inn for å svare

typisk riskoker, nå er han på plass og vil spre litt galle igjen.Blei for sein å kjøpe

Jeg har tatt gevinst og har informert om hvorfor. Nyheten var positiv, MEN det er langt igjen til noe nytt av betydning og mange humper på veien så når kursen er gått nærmere 70% på 2 dager så er det ikke annet enn fornuftig å ta gevinst for som kjent - ingenting vokser inn i himmelen hvor det blir feil å sammenligne tidligere kurser før andre ting av betydning kommer på plass og akkurat det gjenstår og se.

Da er vel alt opp til 5,40 støvsugt fra markedet 😃
Kommer nok flere rykk.

Markedsverdien på denne er en stor vits.
Et treff så smeller det.

En av grunnene til at jeg kjøpte meg inn for et halvt år siden var boreprogrammet å det latterlige lave antall aksjer.
Har egentlig aldri sett på makan.
Ransen
06.02.2019 kl 10:54 994

Du vet ikke når nyheten om borestart blir meldt. Heller ikke visste du at gårdagens melding kom allerede nå, og som inneholdt 3 viktige avklaringer som du m.flere har spådd ville komme mot slutten av 2019.
HP17
06.02.2019 kl 10:55 991

Virker som et eller flere av de store husa sliter med å holde IOX nede. Robotene er satt til å selge 50 og 50 samt at det er lagt inn en "skremmeposst på salg på 5.43. Den kommer garantert til å bli trukket raskt. Hvorfor ønsker noen å holde IOX nede nå? Noe stort under oppseiling? Tror IOX bryter 5.50 innen 1 time eller 2 og da blir det ny fest.
aborum
06.02.2019 kl 10:56 981

Gratulerer alle IOX aktionærer med den stærke melding; ret skal være ret.

Du er simpelhen den største narerøv.først siger du du har solgt, og kommer derfor med galle, nu har du købt igen, og så er det hele fest.

Hva vet du om hva jeg trodde - jeg tok en grei pott når kursen overreagerte ned på 3 tallet og solgte nå når kursen har overreagert i motsatt retning.

Flott at infrastrukturen er på plass, MEN inntektene lar fortsatt vente på seg og det finnes hverken partner eller cash til å fullføre boreprogrammet så da er ikke infrastrukturen i seg selv nok.

Jeg ser som du positivt på fremtiden, men igjen så vil ting ta tid og kursen vil straffes tilsvarende og da ser jeg ingen grunn til å bli sittende her oppe for så og bli med ned igjen.

Tror nok flere vil skjønne det etter hvert så får tiden vise hva som skjer både operasjonelt og ikke minst kursmessig for ting vil ta tid.
Redigert 06.02.2019 kl 11:02 Du må logge inn for å svare
kaunis
06.02.2019 kl 11:12 854

Poenget mitt var at det er misbruk av makt og da er det kriminalitet.Bare rart at når en aksje stiger mye på OSE så skal husa ha lov til å liksom skulle bestemme hvor høyt aksjene skal gå.Å selge 10aksjer i en serie og alltid for å få kursene ned, er en manipulasjon.Det er snakk om moral og etikk kontra skjult kriminalitet og helt daglidags. Alle skal ha samme mulighet til å delta på likefot i kursutviklingen, men det har vi ikke på OSE. Her det de som kan handle tilnærmet gratis og de som må betale den reelle prisen. Dette er ikke like regler og muligheter for alle, men en elite som kan betale smuler for å ha full kontroll på handler de selv vil kontrolere. I går gikk det 20sek. fra handel med 10akajer i hver pott fra 4,39 og til kursen var manipulert ned til 4,30 det var 10 8ganger.Er ikke det manipulereing?

Real tau-kamp nå!
Ransen
06.02.2019 kl 11:15 834

Siste dagers omsetning er ikke dedikert til selskapets inntjening, men forventningene om det. IOX er i utvikling, og investorene ser det grunnleggende potensialet i selskapet.
Fakta:
30 mboe 2P - og opp mot 100 mboe.
Pipeline for oljetransport er klarert.
Nordre vei for tungtransport er klarert.
Vikingo vell er klar for analysering av kommende brønnaktiviteter.

Børsen er rød i dag så supersterkt av IOX også i dag. En blå OB i morgen og bang så er kr 6 der.
kaunis
06.02.2019 kl 11:33 709

No har husa fått full kontroll og gått opp til potter på100aksjer.Er dette manipulasjon?nei nei nei, bare helt naturlig på markedsplassen OSE. De fikk fart på selgerne, det var ingen naturlig tilbakegang men med en profesjonell manipulasjon med handler av små poster i serier, kom usikkerheten og salgspresset der etter.Full klaff igjen, OSE er som skapt for de som kontrolere markedet.
Ransen
06.02.2019 kl 11:35 691

OSE er ikke for amatører

IOX skyter fart igjen når lunsjen er over. Senest 12.30 er IOX tilbake over 5.30 er mitt tips.

Skal dere selge nå? Drit nå i den kursen. Når neste positive melding kommer så kan de jo prøve å holde den igjen 😉

Jeg har prøvet at snakke med jeg om det flere gange.det er meget tydeligt at der er nogle fine algotrader pejlet ind på iox.men det er bare sådan at Finanstilsynet ikke kan gøre noget.så igen det eneste der er at gøre er INTET.
Ransen
06.02.2019 kl 11:44 631

Ja, borestart Malevo = 10 kroner. Kommer ytterligere avklaringer i samme slengen som f.eks avklaringer på videre boreprogram, så kan man bare ane reaksjonen