Archer Limited is proud to announce!

Archer Limited is proud to announce that Archer Land Drilling renews contract for two pulling units.

For more information please visit our website https://t.co/pt6uowQ9X1 https://t.co/amCYUnJ7vi

Sikkert sett av de fleste, men oppretter egen tråd for denne for mer info om evt fortjenester og annen informasjon.
Ruperto
12.02.2019 kl 12:36 1887

Ruperto is making money.... hahahaha
mini3
12.02.2019 kl 12:41 1875

Jepp.
Det positive her er at det er etablert en ny trendkanal oppover fra 4,5.
Brytes 5,1 vil man bryte ut av negativ 142 mnd trend.
Alt ligger egentlig til rette for det.

Om fondet har solgt seg ut, er vanskelig å vite, men det er ihvertfall etablert gode volumer kjøp på 4,8-5,2 de siste ukene.

Så lenge det ikke er mennesker med splittet personlighet og som er manisk depressive som har kjøpt så er man klar nå.
Redigert 12.02.2019 kl 12:43 Du må logge inn for å svare
Ruperto
12.02.2019 kl 12:45 1857

This is the moment where the patients laugh and the ones shop during the manipulation win... ;)
Ruperto
12.02.2019 kl 12:55 1829

Hahahaha, 5 Kr and they want me to quit from this forum? hahahaha, no way, I will be here to detect the manipulation as a radar, investors will be happy with me ...

....tror du det hjelper at du følger med????
mini3
12.02.2019 kl 13:10 1784

:-D Markedet er ett rart skue.
Med en gang Rubertooralloskrakkos skriver noe her inne dumpes noen aksjer _)
Ruperto
12.02.2019 kl 13:38 1716

If you are following the reality and the value of the company ARCHER, then you should not have any problem that I write here! I could only affect the manipulation, not the honest market!
Trj89
12.02.2019 kl 16:27 1577

Ble en pen oppgang i dag. Hvorfor noen selger seg ut på slutten av dagen skjønner jeg ikke. Men tenker vi tester støtten igjen i morgen på 5,12. Skal vi denne gangen bryte gjennom?
Anywhere
12.02.2019 kl 16:27 1572

Fornøyd med at aksjen ikke trekker vesentlig tilbake mot sutt av dagen. Omsetning peker oppover, og det var knapt med selgere i sluttauksjonen, så der ble det nesten null omsetning, bare noen hundretalls aksjer.
Aksjen er klar for å test motstand oppover. krysser fingre for at oljepris hjelper med til å trekke aksjen over 5,1 og at vi da gir oss i kast med rask stigning mot 5,7-nivå. Det er første fokus mot kvartalsrapport. Rapport vil nok være som vi tidligere har fått positivt varlset, og man vil være langt mer fremoverlent i forhold til utsiktene for 2020. 2019 er omtrent utsolgt på ledige ressurser i selskapet...

Pos vibber i Archer,bra utsikter fremover,behagelig å være pos for fet gain/swing på kort/lang sikt,
mini3
12.02.2019 kl 17:26 1490

Synes litt synd på Shorterene i Qes nå, løper litt etter gullerota som er festet på pinne og i panna.
Får tak i 100 her, 200 der.
Men det er 100K shortet og med andre ord langt frem til målet.
5,4 der nå..
12.02.2019 kl 19:18 1387

Nu skjer det, følg med!! Reprising på gang!

Holder fast på ukensmåket på 5.5

Qes oppgang i US
mini3
12.02.2019 kl 19:44 1349

Dag Skindlo og co.
Styret i QES veksler inn RSU til aksjer, relativt kjekt at det er litt action.
Vikusen
12.02.2019 kl 20:06 1308

Ingenting å feire, eg er i harnisk at vi ikkje allerede har passert 6kr. Prisingen er latterlig nå som vi veit at selskapet leverer. Ikkje skjedd noe spess med kursen siden Q3. Ligge å surre under 5 tallet er latterlig. Passere vi 6kr så kan vi begynne å snakke.

Gir oss sjansen til å laste opp enda mer til latterlig lav pris. Det gjelder å kjøpe seg inn nå, for dette blir rally så det synger om ikke lenge
Anywhere
12.02.2019 kl 21:28 1176

Jeg gleder meg ganske solid til resultatfremleggelse. Det er guidet, men først da får vi håndfast rapportering om inntektsøkningen og en mer trygg guiding. Vi får nok høre at alle ressurser er solgt ut for 2019, og 2020 tegnes meget lyst. De kan bare antyde så vidt at selskapet står greit finansiert med det utsikter som nå foreligger og det setter fyr på kurslunta.
Utfordringen blir å forsøke å ikke hoppe av med for mye av aksjene når kursnivået trekker til mellom 12og 15 kroner. Det kam skje allerede i 2019. Fortsatt pen utvikling gjennom 2020 vil så kunne legge en prising til en plass mellom 25 og 40 slik jeg ser det. Alt annet likt, og selskapet evnt drypper inntjening på aksjonærene så er dagens inngang ekstrem gullkantet på en mulig direkteavkastning fra 2021. Man kan trolig hente over 50% i utbytter på dagens prising....
Anywhere
12.02.2019 kl 21:32 1166

Jeg gleder meg ganske solid til resultatfremleggelse. Det er guidet, men først da får vi håndfast rapportering om inntektsøkningen og en mer trygg gnIuiding. Vi får nok høre at alle ressurser er solgt ut for 2019, og 2020 tegnes meget lyst. De kan bare antyde så vidt at selskapet står greit finansiert med det utsikter som nå foreligger og det setter fyr på kurslunta.
Utfordringen blir å forsøke å ikke hoppe av med for mye av aksjene når kursnivået trekker til mellom 12og 15 kroner. Det kam skje allerede i 2019. Fortsatt pen utvikling gjennom 2020 vil så kunne legge en prising til en plass mellom 25 og 40 slik jeg ser det. Alt annet likt, og selskapet evnt drypper inntjening på aksjonærene så er dagens inngang ekstrem gullkantet på en mulig direkteavkastning fra 2021. Man kan trolig hente over 50% i utbytter på dagens prising....

Innholdet her er slik jeg oppfatter det en ren advarsel til et marked som har priset selskapet hinsides lavt ned, og helt ut av proporsjoner:

https://www.archerwell.com/archer-limited-trading-update-q4-2018-and-financial-outlook-2019/
Redigert 12.02.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare

De venter på at bjellesauen skal kjøpe. Det skjer om ikke lenge, og da kan vi som har lastet opp til en latterlig lav inngang lene oss tilbake og nyte kursen som vil stige mot stjernene
Salah
13.02.2019 kl 07:36 946

Forventer at du dokumenterer en slik påstand. "De venter på at bjellesauen skal kjøpe. Det skjer om ikke lenge"
HitIT
13.02.2019 kl 09:13 814

Jada, ser bra ut nå. rt: 5,10
Salah
13.02.2019 kl 09:28 778

Så du farer med løgn, greit å vite. Kaster ut påstander, hjelpes!

Kan du ikke bare finne deg en egen tråd og kjefte / krangle med deg selv der? Da får du jo utløp for sinnet ditt og de svarene du viul ha!
mini3
13.02.2019 kl 09:34 747

Hahahaha. Dagens.
Du er vel den flinkeste i klassen til å komme med udokumenterte påstander.
Kan du vennligst dokumentere dine påstander om at ledelsen pisser på aksjonærene.
Det er en ganske drøy påstand.
mini3
13.02.2019 kl 09:36 745

Bjellesauer er kjøpere som kommer inn når en aksje har etablert brudd oppover.
De kommer, vent å se.
Salah
13.02.2019 kl 09:37 735

Er det sånn at det er greit å kaste ut påstander, som man ikke har dokumenstasjon for, siden dem er positivt ladet? Selv om man har aksjer i et selskap, så bør man ikke være hjernedød og ønsket alt av løgner velkommen, gjelder tydeligvis ikke deg.
Salah
13.02.2019 kl 09:39 731

Jeg har forklart på hvilket grunnlag jeg mener dette flere ganger, at du velger å ikke få dette med deg, er ikke mitt problem. Du står fritt til å lese hvorfor, innleggene er fortsatt der.
mini3
13.02.2019 kl 09:45 707

Grunnlaget ditt er jo fullstendig feil.
Ledelsen i Qes og Archer eier aksjer for titals millioner
Og mye av dette er kjøpt på kurser dobbelt av dagens.
Jeg foretrekker at de er på jobb og ikke samler inn tomflasker for å kjøpe flere.
Ledelsen har ingen høy lønn, den ble barbert i 2015 for å unngå oppsigelser.
Hele selskapet aksepterte kraftige lønnskutt for å unngå oppsigelser.

Håper alle med aksjer i Archer har festet setebeltet!!

Salah;
Du ser jo hva jeg skriver..? Du har jo ikke et positivt ladet innlegg. Kun svada, krangling og forbannelser? Synes du at det er slik det skal være, ja så mener jeg du bør finne deg et annet fora som er tilpasset deg...
Salah
13.02.2019 kl 09:59 666

Jeg reagerer på løgn, jeg reagerer på at noen i mine øyne ikke gjør jobben sin, hva er feil med det?

Større (kloke) forvaltere kommer nok ikke inn i Archer før den er opp på tosifret i kurs. Da vil de kunne mene at skuta er i ferd med å snus og at utsiktene synes lovende. Før det kan det også dukke opp en bjellesau eller to da det skal relativt lite til av kapital for å komme høyt på aksjonærlisten i Archer. Samtidig må man kjøpe såpass intenst i markedet at det kanskje i seg selv driver kursen fra 5 til 10 kroner....
mini3
13.02.2019 kl 10:12 627

Hva er løgn av det som kommer fra andre?
At bjellesauer kommer inn når en aksje er teknisk positiv er alltid ett faktum.
Det er tradere som er med oppover og selger seg ut uten noe interesse i eierskapet.
Dine påstander og løgner da? Det er jo beviselig feil det du påstår, alikevell jamrer du dagen lang.
Kom med konstruktiv kritikk og hva ledelsen kunne gjort anderledes med driften av selskapet så diskuterer de fleste gjerne.
hofa
13.02.2019 kl 10:13 626

Frederiksen kan ikke længere holde kursen rundt 5 kr og han må betale prisen, efter regnskabs fremlæggelsen. Jeg vil tro vi ser kr. 7 og videre op på tocifrede tal efterfølgende. Salaten er ikke klogere end stive, men bliver desværre hørt og svaret. Blokker.

Med både oljepris og Archer på bruddfokus nå mot oppsiden, så kan utviklingen bli eksplosiv i Archer de neste uker!
mini3
13.02.2019 kl 10:17 607

By the way. Det er bjellesauer på vei inn nå. Soper med seg opp til 5,2. Så neste rykk 5,3 osv.
Blir ikke overrasket om vi ser 5,5 i dag
Ruperto
13.02.2019 kl 10:19 602

What did the manipulators say? hahahahahaha! I can already buy a new BMW X6 with bottom fishing ... Thanks at least I did everything possible to be heard so they would win with me and they did not ....

Ta det med ro- "Rome ble ikke bygd på en dag". Archer kommer, og når regnskapet blir lagt frem og viser at det har kontroll på gjelden så ser vi både 8-9 og 10,-. Mange som har den i kikkerten og ønsker å se regnskapet først, og vi har vær vår risikoprofil.
Ruperto
13.02.2019 kl 10:45 533

Looking at it well, of all the companies that I invest Archer has been the one that has gained the most profits from the manipulators! Always play against them and the results are in my portfolio account ... If people would support me in this initiative against deception and manipulation we could make a lot of money and at the same time make the value of the action respond in tune with the results of the company and not quite the opposite ... I want to know if they are in agreement or I am still alone in this fair adventure! It is easy to take advantage of the manipulation with a simple radar software, when they are manipulating and the intention behind ...
Ruperto
13.02.2019 kl 11:01 494

I do not want to be pessimistic and spoilsport but the volume is very low for what has gone up! Let's be alert in case of a sudden typical downturn in ARCHER ...

shut up ...Rupoklegg have sold and want to buy back cheaper. Now we can go forward.... :)
Ruperto
13.02.2019 kl 11:14 464

Presence of the algorithm robot! Take your precautions ...
Ruperto
13.02.2019 kl 11:17 459

No, I have shares from 2010 but nobody like to be wiped off after get 6%