Silver205 Vurdering av Utica fracking forbud

njn-
QEC 29.01.2019 kl 17:53 11554

Silver gjør et stort arbeid, med å granske og finlese bakgrunnen for Bill106
Det er ikke tvil i min sjel at vi har en god sak i høyesterett.

https://questerre.wordpress.com/2019/01/29/vurdering-av-utica-fracking-forbud-iii/
Redigert 14.02.2019 kl 22:19 Du må logge inn for å svare

At dere gidder å bruke så mye tid på en sak som er avgjort! Det ble forbud mot fracking, kom dere videre. Det hjelper ikke aldri hvor mye dere skriver her og det med valget som dere trodde QAC ville oppheve forbudet er også bare tull. Alt dreier seg om Québec i deres hode men det er oppe og avgjort, fokuser på det andre de har, eller er det ikke interressant?

Totalt uintressant hva silver205 mener
KMGN
03.02.2019 kl 12:07 3070

Du mener det er bedre med nissepraten til pick up og stevepick ja?
Niky
03.02.2019 kl 13:49 2959

Helt enig. Silver205 blogg hjelper ikke Qec aksjen noen ting.
Elly
03.02.2019 kl 14:35 2897

Den Stevepick drømmer videre og spilder masser af tid i stort alle QEC-tråde til ingen verdens nytte sammen med tossen PickUppen 🤣
Redigert 03.02.2019 kl 14:36 Du må logge inn for å svare
solid1
09.02.2019 kl 11:05 2437

Dette kan naturligvis bli moro

Bare en liten setning fra sølvgutten. Tatt ut av en sammenheng naturligvis, men det er så stille avventende på QEC tråder.

"Med forbehold om rask kalkulering her kan det altså dreie seg om overskudd på $100 mill, eller 2,2 kr aksjen første år."
njn-
12.02.2019 kl 18:31 1942

Silver205 er meget aktiv med info. idag om Jordan.
Ser ut som regjeringen setter fortgang i MOU.

njn-
uptrade
12.02.2019 kl 20:02 1825

Njn:
MOU er allerede på plass, Hatch er ferdig med studiet, og tipper memr har fått den for lengst.

Så det er siste trinnet igjen før QEC får konsesjon :)
Skal jeg gjette, så kommer den nok på plass i løpet av mars, og en ny partner hakk i hæl.
tuja
12.02.2019 kl 20:35 1753

Skal se mars blir en skikkelig festmnd for QEC-aksjonærer med konsesjon og partner i Jordan, og påbegynt rettsak ang fracking i Quebec.

:)

Nei, hypotetiske mulige hvis om atter dersom estimater og kursmål hinsides er ikke mitt bord.
Vi har tidligere fått regnet inn mange hundre kroner på acres til Qec som senere har blitt levert tilbake.
Lek gjerne med tall, men det er som du sier ikke boe for meg;)

Det er ikke noget for nogen......
Lad os nu få noget helt konkret og positivt fra Jordan eller Quebec - så er det ok at begynde at regne lidt - men ind til da, så kig på dagens kurs - for den er meget retvisende for værdien 😊

Binna å Co har alltid lekket som ei sil før meldinger.
Smått utrolig at de kan holde på slik.

Er det Jordan eller Quebec som drar skuta nå?

Ellers så har oljeprisen og markedet gått greit siste uka, mens QEC har tilnærmet stått urørt, så muligens vært en etterslep så det holder.

Er enig i at hvis om at også videre er bare tull, men nå lurer jeg på om du har/kjøper aksjer, og hvorfor.
For alle jeg kjenner gjør det for å tjene penger.
For min del vurderer jeg verdiene i selskapet, som også er bare gjetting, og spesielt i oljeselskaper.
Selskapene med 3 parts vurdering er jo også gjetting.
Så da spør jeg deg.
Hva er grunnlaget for at du skal kjøper aksjer?

njn-
Redigert i går kl 12:58 Du må logge inn for å svare

N..., jeg kjøper aksjer på grunnlag av det fundamentale, trend, kommende triggere og magefølelse. Råvarepriser er også påvirkende faktor.
Når det gjelder Silver så skriver han dessverre kun etter egen posisjon og enten svartmaler eller glorifiserer. Derfor blir hans skriblerier lite givende for min del.
Som sagt så har Silver tidligere regnet inn PH til kursverdi på flere hundre kroner for Qec. Fasiten ble null da området ble levert tilbake. Der er essensen i det jeg snakker om.
For all del - Silver finner mye fint han, men spekulasjonene hans er nettopp spekulasjoner og kun ment som lokkemiddel for å få folk inn i aksjen...

D..., da er vi på linje, men silvers regnestykker er jo ikke tatt ut av lufta.
Vi kan like det eller ikke.
Det er jo opp til den enkelte. Tror de fleste har et godt gangsyn.
Det jo flere her inne som har en agenda, som er lett å gjennomskue.

Når det gjelder QEC TROR jeg vi nærmer oss hvor det meste blir avklart.

njn-

N, Ser du insinuerer at jeg har en agenda, men gidder ikke ta den diskusjonen. Kjenner din mening om undertegnede.
Hva gjelder Silvers utregninger så er de ikke tatt ut av løse lufta, men det er nettopp det utregningene er. Luft og drømmeslott. Det er dessverre alt for mange som stoler blindt på hva de leser på HO, spesielt når enkelte opphøyes til konger og liknende. 800kr for PH ble jo bare latterlig.
IRMC

https://stockcharts.com/freecharts/pnf.php?chart=QEC.TO,PLPADANRBO[PA][D][F1!3!1.0!!2!20]&pref=G

P&F fra Canada viser at det muligens er et utbrudd fra et stort sammenklemt triangel.
Mitt private fra OSE er det små signaler på at vi skal opp , og at det ikke bare er pump og dump som dere sier.

Derfor skrapte jeg sammen noen kroner i en fart og kom tilbake for et par dager siden. :-) Synes det var for j.. stikke helt av gårde fra Kakwa og nå Jordan.
Redigert i dag kl 00:33 Du må logge inn for å svare