PCIB - hva skal man gjøre når MCAP 20 mrd NOK?

La oss gjøre en kjent og artig øvelse – selge skinnet før bjørnen er skutt.

Jeg tror mange av oss vil oppleve at investeringen vår vil mangedobles i PCIB. For mange vil 10X utgjøre en stor forskjell i økonomien. Hva gjør man når MCAP på PCIB er 4 milliarder NOK, altså 4x fra dagens mcap? Greier man å motstå fristelsen av å selge seg ned? Hva med MCAP 10 milliarder NOK? Tørr man fremdeles holde seg unna salgsknappen? Hva med MCAP 20 milliarder?

Jeg har i utgangspunktet tenkt å la denne spille ut, altså bli med hele veien til oppkjøpstilbud. Men jeg vet av egen erfaring at det kan bli utfordrende å holde seg unna på vei opp. Jeg vil tro at det er jo ikke hverdagskost å se 10X-20X i urealisert gevinst på en betydelig investering for de fleste av oss. Jeg tenkte derfor å ta luksusproblemene på forskudd slik at man er forberedt.

P.s: Ingen grunn til å komme med formanende pekefingre, investeringen er gjort i full bevissthet
stimar
08.02.2019 kl 09:49 1296

Daniel
Les hva jeg skriver. Du setter bilen din paa verksted paa mandag. Det blir gitt klar tilbakemelding fra verksmesteren at bilen skal bli klar til onsdag men de vil gi deg beskjed om henting. Paa fredag har du enda ikke hoert et pip. Tipper du ville etterspurt aarsaken til forsinkelsen og at verksmesteren maatte komme paa banen.
stimar
08.02.2019 kl 13:26 1206

Vel, skal proeve aa legge lokk paa min utaalmodighet. Har virkelig lest saa mye info og rapporter om og fra PciB at jeg genuint tror de vil lykkes massivt med sine produkter/metoder. Det er snart en ny uke og foroevrig saa har jeg aksjer verdt tre ganger bilen min. Bilen min er helt ok;-).
Ha en fin helg og en superb neste uke.

7*bilen min i PCIB :-)
14*bilen min i PHO
3*bilen min i Nano :-)
Redigert 08.02.2019 kl 15:35 Du må logge inn for å svare
teaa
08.02.2019 kl 18:04 1058

Billig bil eller store investeringer?

Bra bil, men investeringene gir mer glede. Bilen er bare et "verktøy".
Topp100 i PHO

De fleste kjøper dyr bil før de er økonomisk uavhengige. Det mener jeg er galskap.
Jeg har ikke noe flashebehov.
M.a.o børs er langt viktigere enn bil

Selg BMWén, kjøp ei skranglekasse + aksjer, inntil du har råd til BMWén
Redigert 08.02.2019 kl 20:06 Du må logge inn for å svare
Lollert
08.02.2019 kl 20:18 938

Det var dagens visdomsord.

En vis mann sa:
«Mange bruker mye penger på biler og lite på aksjer, mens det fra et økonomisk perpektiv burde vært motsatt».

Du høres ut som en klok person med begge bena godt plantet på jorden. Slike karer har jeg sans for. Går PHO veien, så blir det nok av midler til å flashe med, om det skulle være et mål her i livet. Men personlig har jeg samme holdningen som scoopfinder. Menneskelige verdier teller langt mer enn materielle.👍😄
bravi
08.02.2019 kl 21:42 852

Tror det er lurt for de fleste å kjøpe bil før de kjøper aksjer, hvertfall hvis det er snakk om kjøp av aksjer i biotek sektoren. Hvis de kjøper aksjer i den sektoren kan de være godt fornøyd hvis de greier å skaffe seg en gammel sykkel.

Aksjekjøp i denne sektoren kan best sammenlignes med å ha hest på travbanen. Det er ikke den raskeste veien til konkurs, men det er den sikreste.

God helg.

Synd for dere som ikke er inne, da er den første kliniske siten åpen og til alt overmål er det Norge. For alt vi vet kan første pasient rekrutteres as we speak. Nå tøffer toget avgårde folkens!

Har du dokumentasjon?

N. Competent Authority Decision Authorised
N. Date of Competent Authority Decision 2019-01-25
N. Ethics Committee Opinion of the trial application Favourable
N. Ethics Committee Opinion: Reason(s) for unfavourable opinion
N. Date of Ethics Committee Opinion 2019-02-07

specify the regions in which trial sites are planned
Belgium
France
Germany
Norway
Spain
Sweden
United States

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2018-002647-29/NO

Start Date*: 2019-02-07

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=2018-002647-29

Wow! Da var finalen i gang da!

Londonmannen skrev Har du dokumentasjon?
Er ikke du på TI, London?
Var Dovregubben og meg som fant dette.

Hektisk dag i går så jeg fikk dessverre ikke med alt. Dette var gode nyheter! Ønsker deg en riktig god helg!

Har nå fått oppdatert meg på TI og smilet går nesten rundt hele hodet. Dette lover godt for kommende uke. Kommer det melding om FPD allerede over helgen? Det vil kunne sette ny fart i kursen og dra oss ut av dette dødvannet.

Så kommer Q4 presentasjonen på onsdag. Får vi resultatene fra fimavacc før Q4 så kan kommende uke kunne gi oss den bedre opplevelsen som er mulig med buksene på;-)). Og da tror jeg kursen fort kan få en eksplosjonsartet utvikling fremover.

Her ligger det et enormt uforløst potensiale som kan bli utløst i løpet av 2019. Starter det allerede til uken? Er svært glad jeg allerede sitter inne og slipper å sitte på gjerdet og se kursen skyte oppover, uten at det påvirker min formue positivt.

Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner meg på dem som ikke har utnyttet denne perioden med latterlig lave kurser til å laste opp det økonomien tåler. For nå tror jeg vi snart vil få en real reprising av PCIB. Veien tilbake til 60 tallet burde være betydelig kortere enn det den var fra 50 tallet og ned hit vi nå befinner oss.
Tåka
09.02.2019 kl 10:05 406

Ja, det ville vært en drøm no med pcib Texas i tide før pho😉

WOW, dette var strålende nyheter :-)
Som Londonmannen skriver,- da kan vi glede oss til :
1 - FPD (First Patient Dosed)
2 - Vaksinedata fra verdens mest anerkjente på det feltet (Holland)

Jeg husker meget godt effekten av nyheten 20 desember 2017. Kursen gikk 3X