Axa, allways look at the Bright side of life, . 🌼✍🌞 💏

Innlegget er slettet av administrator

vi får håpe flere ser det positive i aksjen...

Nå må vi løfte den over 21.- +++

Ok, då setter vi igang. Brett opp ermene sa visstnok Brett Sinclaire.
Redigert 27.01.2019 kl 11:26 Du må logge inn for å svare

Har dere solgt ???
Denne faller nå oppskriftsmessig.

Tror Hammers jobber med en analyse, og da vet dere hva som er i vente......!

SS

Ventes mye positivt fram til 4 kv kommer ++++

Siste årene har kun 2-3 siste børsdager før q tall løfta aksjen, men det vet du vel også.

SS

Nå går vi vel inn i tørke på nyheter, og ingen innsidekjøp pga vi er for nære Q talla.
Er dere klar for 10% nedgang eller mer, om John Fredriksens avtaler koster bunnlinja denne gangen og?
Da renner blodet i gatene for å si det sånn!

SS
huffa
24.01.2019 kl 13:31 4388

God tid til innsidekjøp enda - finnes ingen grense, iflg. googel.
Men det må børsmeldes raskes mulig.

AXA er heller ikke avhengig av innsidekjøp for og klatre videre oppover - de fleste innsiderne er vel godt lastet allerede.

Huff, huff.

Tror det blir en fin tur opp framover... litt rock and roll, gjør det bare litt underholdende...
Bjørn72
24.01.2019 kl 13:43 4353

Shorterne sliter ikke mye aksjer å få på disse lattlig manipulerende nivåer

Sikret meg 20 000 Axa på 20,28 i dag, så får tiden vise om dette var smart eller ei:-)
Bjørn72
24.01.2019 kl 14:39 4266

Missundelig på deg erverve så billige aksjer. Kan du takke shorter pakk for gaven
Bjørn72
24.01.2019 kl 15:21 4193

Tullingen tror han har verdens herredømme på denne tråd. Prøver febrilsk å snakke ned kursen, det toget har forlengst godt
Bjørn72
24.01.2019 kl 16:43 4133

For noe svinerier mafiaen holder på med legger en synlig sperre på 50000 stk på 2.04.at ikke Finanstilsynet gripervinn er for meg en gåte. godt at 4kvartal nærmer seg med stormskritt, skal bli vidunderlig å bli kvitt dem. I mine øyne er de en dritt som ligger på bakken
Redigert 24.01.2019 kl 16:45 Du må logge inn for å svare
Bjørn72
24.01.2019 kl 16:54 4111

Tydelig å se at shorter mafiaen har begynt å dekke seg inn, de skyr ingen middler,hvem hadde trodd for over 2år og 4mnd da siste emisjon på 2.60 ble satt ,den var 4ganger fulltegnet. 1mnd inn i 2019ligger kursen å presses ned mot 20kr det er altså 6 kr lavere en siste emisjon. Alle innsidere har jo skyhøyt inngang en disse østlige manipulert nivå.
Bjørn72
24.01.2019 kl 17:51 4046

Virker som. Små sparerne har glemt at Selskapet eier 75% 4000 bolig enheter sammen med gevran, 2018 var et godt år 10%verdi økning,på.eiendommer i Spanina Ikke en dritt av avtaler er priset inn løpet av de siste 2år og 4 mnd. Her skriker baiiserne at kursen kommer til å rase mye ikke hør på de, sitt og vær tolmodig. Det akter hvertfall jeg å gjøre, ser ingen papirer så spennende som Axactor.

Warrant til Fredriksen går ut økt 2019
Flere i ledelsen har Lock out løpet av 2019
Redigert 24.01.2019 kl 17:55 Du må logge inn for å svare

Tror ikke du har blokka meg hanibal, du leser alt jeg skriver.

SS
Bjørn72
24.01.2019 kl 18:38 3977

Kommer aldri mer lese svada du serverer nok er nok

Hehe, men du leser jo mine innlegg, jeg er jo ikke blokka av deg?

Hva sier du om jeg sier at jeg har kjøpt u dag under og på 20 kr ?

SS

Han virket seriøs en periode (skippern) men nå har,n tatt fullstendig av i negativ forstand, dvs han har mistet forstanden, stakkars...
BB
24.01.2019 kl 20:24 3846

Jeg er all inn i AXA, men nå er det billig, så skaffet meg verdipapirkreditt på 1mill i dag, så blir å handle mer jeg også, for troen har jeg

Innlegget er slettet av administrator

Hva er det man skal oppnå ved å sverte Axa ? Og ikke se det positive, trodde virkelig de idiotiske negative skribentene fant seg noe annet å gjøre. Ta en tur på isbjørnjakt eller la være å skrive så mye ,,dritt,,

Good news on it,s way. be prepared 😂
BB
24.01.2019 kl 23:48 3627

Ja, registrert som nytt medlem i dag, kalte meg big-bear på det gamle forumet, søker du opp der, eller på Shareville så ser du jeg har hatt AXA en stund. Har i dag ca 150.000 AXA og mer blir det
Redigert 24.01.2019 kl 23:49 Du må logge inn for å svare
Bjørn72
25.01.2019 kl 03:32 3560

Godt å høre at andre har troen på Ho . Møkka lei skribenter som SS, sverte selskapet uten noe anelser av sunn fornuft. En slik grådig person skyr jeg meg langt unna., uansett all denne dritt kastnngen jeg har sittet og sittet siden selskapet så dagens lys, kjøpte meg inn som aksjonær da det ble meldt at Endre R ble cfo i selskapet. Han har en trackrecord som fy. Tidligere Adm i telecomuting, da det ble meldt at Endre R ønsket se g nye utfordringer flere i ledelsen gråt. Endre er en faglig dyktig mann. Og har bevist at han får resultater uansett om Shortermafian har klart det kunnstykke å lage kjepper i hjulene for aksjekursen tilbake til høsten 2016. I dette selskapet skal jeg sitte hvertfall ut 2021-22.da har jeg nok en meget god gevinst. Lykke til alle som klarer å sitte rolig i båten. SsTullingen kan lævæfe å svare kommer alldri å lese mer hva slags oppgulp han serverer av møkk.
Bjørn72
25.01.2019 kl 03:35 3557

BB velkommen tilbake som skribent vi trenger positive debattanter ,og ikke all denne svertingen fra baissere og hausere

Jentene våkne ?
Ny dag, nye muligheter.

SS
Bjørn72
25.01.2019 kl 04:54 3514

Håper alle ignorere tullingen Så, for meg er du bare tom luft
Rich
25.01.2019 kl 06:34 3459

Bare blokker bruker, så er du kvitt han.
Redigert 25.01.2019 kl 06:34 Du må logge inn for å svare

Vi får håpe på en pen avslutning på uka, kanskje drypper det ned en "god" melding..
Bjørn72
25.01.2019 kl 13:56 3269

Shorter mafiaen jobber på spreng bruker skitne metoder ,legger kraftige sperre plukker nedover at dette er lovlig er for meg en gåte. Hvorfor griper ikke finanstilsynet .de har terorisert kursutviklingen i over 27 mnd. Hoper inderlig at de går på en gedigen shorter squize
Redigert 25.01.2019 kl 13:59 Du må logge inn for å svare

Bjørn 72
Du er like gal som SS, med motsatt fortegn! :-)

kan vi få en innspurt på slutten.... !
Bjørn72
25.01.2019 kl 15:49 3163

Hadde vært veldig kjekt men tvilen ser ut som at tiden for rykk oppover er ikke til stedet.

neste rart ikke flere hamstrer på disse nivåer når den skal mot 50.- om kort tid

Blodig fornerma over å bli sammenlignet med Hanibal-Bjørn.....!

Svake greier dette her jenter, dere har vel brukt dagen til å studere hva som skjedde sist OSE gikk under 10 dageren.....!

SS

PS: denne skal ikke i 50, men 15 deretter 10 kr hvor Fredriksen byr 30% over den kursen, altså 13 kr blir budet på!
Redigert 25.01.2019 kl 16:03 Du må logge inn for å svare

Innlegget er slettet av tulletante

Admin sletter ikke innlegg som ikke er slemme.
Det er IKKE slemt å si at axa skal ned, noe den har vert hele denne uka.

Dessverre bare SS som forstår dette, dere andre ser på stadig større minus i VPS.

SS

Bjørn72
25.01.2019 kl 16:50 3073

Blir han borte bli han hvertfall ikke savnet

Du treffer bra SS. Jeg følger litt med på det tekniske bildet. Jeg gikk skikkelig på trynet i 2008 og utover, ser det samme bildet nå. Fristet å laste opp, men med forrige nedtur i minne så er det ok med litt is i magen. Synd at AXA må lide på grunn av timingen. God helg!

BV:

Endelig noe seriøst å svare på, og da skal jeg være litt mer seriøs også.
Du har vert med lenge, på børs, og axa trådene. Husker du da AXA var i 30 kr for 1-1,5 år siden, og litt mer enn det og siden? Da Statoil!, Lax &Axa, rørende Mikkel VPS og ikke minst alltid fornuftige Tomkald? Da SS som ENESTE mann som så 2 år fremmover, altså mot dagens årstall, fortalte at jeg frykter AXA aldri går over 30, - og veien nedover blir retningen, og at jeg trodde børs sykelen som topper ut var det som ville velte AXA? Jeg vet at mange leste dette, men ingen gir meg kred for det i dag.

Faktum er at nettopp det jeg advarte Hanibal, Tomkald, Statoil, LAXEN, MikkelVps har skjedd. AXA gikk ned, kommer aldri tilbake på denne siden av sykelen, og det vet nok det fleste innerst inne. Jeg spurte mange ganger hvordan dere skal se axa oppadgående, om børsene krakker og økonomien går i resesjon.
SS ble latterliggjort, svada og drømmesvar uten like, men fasiten er der i dag.

Dere som velger å sitte viderre, i tro håp og kjærlighet, hør med BlueVelvet hvordan 2008 var.

Bare til eksempel, PGS lå på 90 kr. Jeg kjøpte den etter børskrakket på 22 måneder etter. Sier ikke mer. Naivt å tro på julenissen Endre at han skal få kursen oppover, når ulvene på WallSteet sitter med to fingre på salgsknappen når som helst, og det kommer like brått og jævlig som IAG nyheten som senket NAS i går.

Dere er advart, mange ganger, men naiviteten lenge leve.
Close under 20 kr bør få dere til å reagere.

SS