Gunhild Stordalen : Når mennesker leker Gud

Tyr
17.01.2019 kl 23:46 4562

Spis slik, så oppfyller vi Parisavtalen.
Jeg sier det rett ut : Dust.
Du kan gjerne spise slik, men ikke prakk det på oss andre.
Redigert 17.01.2019 kl 23:48 Du må logge inn for å svare
<pete>
22.03.2019 kl 21:37 322

Knasket i meg 1 kg med koteletter, samt en potet, og en gulerot til middag idag.

Er fremdeles så mett at jeg er en smule irritert.

Men godt var det.
kaliber
23.03.2019 kl 23:09 281

De folke valgte bør ha god nytte av å lytte til fru Stordalen, de burde sannelig spise litt sunnere for det trenges til gangs!
Jeg synes hun kommer med mye fornuftig!

Pete

Du bløffer. Ingen spiser en kilo koteletter til middag. Dessuten knasker man ikke kjøtt.

Du slette tid. Hvor dette hatet mot Gunnhild? Dere vet like godt som meg at hun ikke kommer på døra deres hvis dete spiser kjøtt. Man gjør da som man vil. Ingen kan tvinges til noe som helst. Hvem skulle gjøre det? Slapp av. Hun er ikke farlig.

Ja det er tydelig at Solberg, Jensen, Grande og Bollestad spiser mer enn salater.

Alle som vil redde kloden kan dra på Meny og kjøpe larvebrød. Mer innsektmat kommer etterhvert.

Hvorfor dra til Meny når du får skjeggkre og barkebiller helt gratis.
-Dëë-
24.03.2019 kl 20:11 128

Vil de vi skal slutte spise biff, setter de bare kiloprisen på biff till 5000kr
Den tida kommer. De finner på sykere og sykere avgifter.

Tull og tøys. Kjøttproduksjonen foregår i distriktene og distriktsarbeidsplasser er hellige kuer 😏

Kjøttprisen har stått nesten på stedet hvil i mange år.

«Mens kjøtt nesten ikke har økt i pris, har fisk økt med 50 prosent de siste 16 årene. - Dette bidrar ikke akkurat til å øke forbruket av fisk, sier Helsedirektoratet.»

https://www.aftenposten.no/okonomi/i/8RjQ/Prisokning-pa-kjott-6-prosentPrisokning-pa-fisk-44-prosent

Som vanlig er det prisen på sunne matvarer som får på pukkelen.