Hva skjer i Idex akkurat nå?

Hva skjer? Kursen går opp og ned som en jojo. Jeg har kjøpt litt aksjer i Idex den siste tiden. Har en god magefølelse nå.
Sente
12.06.2019 kl 20:32 416

Ser slik ut.
Men like så greit med litt ro her inne når det ikke skjer noe med Idex uansett.
AlexEri
12.06.2019 kl 20:57 402

Carnegie brukade tokhaussa Idex när Håvard Nilsson jobbade där.
Håvard Nilsson har slutat på Carnegie.

Innebär detta att Carnegie inte har någon som följer Idex längre?

Akkurat nå er det robotene som herjer med verdenslederen. Fascinerende å følge galskapen. Over 1,5 er det fullt liv i begge leire, men så fort kursen toucher 1,5 blir det dørganes stille i boka.

Vi få se hvor lenge 1,5 holder.

For den som lærer seg algoritmen er det penger å hente her, frem til neste emi...:-)

Har ikke sett noe, hva skjer?

To børsdager igjen av 2019-Q2 som tegner til å bli enda et katastrofalt fiasko kvartal for «verdenslederen» ... i en uendelig rekke av katastrofale fiasko kvartaler.

Når resultatet legges frem 15.08, faller nok kursen under krona - hvis ikke Woodford før det har sørget for å sende den under 50 øre.

Gled eder, IDEX aksjonærer.

En liten avveksling til Idex, men kanskje det er eksperter her?
Har prøvd noen andre fora, men alle er visst daue.
Det gjelder min mobiltlf. som er helt svart, den skulle være fulladet, men det er ikke liv.
Den har vært hacket og har kanskje tatt skade?

Innlegget er slettet av Guri Malla

Siden det ikke skjer en døyt hos verdenslederen foruten å brenne penger, får vi glede oss over ny trail til FING.

Mastercard banker denne gangen til hos Credut Agricole - en velkjent bank for de som er fan av sykling og ikke minst Oksen fra Grimstad.

https://twitter.com/MastercardFR/status/1143795778659475456

Guri Malla skrev Innlegget er slettet
Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her, ble så jevl. skuffet i sted, hele verden ramlet sammen. kommer
aldri over det igjen.
Ville bare si farvel.