Kan Napa bli den nye favoritt IT aksjen på Oslo børs i fremover

Jeg trur det , anbefaler folk og høre på 3 kV presentasjonen , meget ny proff ledelse

Q4-regnskabet inklusiv guidance for 2019 d. 28/2 blir' ekstremt interessant..

Jeg bliver ikke forbavset hvis vi får en positiv meddelelse inden da..
repsol
14.01.2019 kl 10:24 1049

Har trua på de nye gutta som styrer Napa nå Finans360 )

Jeg tror på en ketchup-effekt i ordrebogen - ordretørken i 2017-18 var generel i industrien..

Derudover tror jeg også på den nye management-duo: 1 stk. kunde/markedsorienteret CEO, 1 stk. proces-optimerende/effektiviserende CFO.

Den gamle management-duo var et talentløst levn fra opstarts-tiden..

NAPA ligner en vinder i 2019 med ny stærk CEO, ordrebogen ser bedre og bedre ud, jeg tror vi snart ser en ny større ordre meddelelse fra NAPA.

Jeg vil mene at aktien pt. er for billig i forhold til hvor meget risiko der er taget ud af aktien/virksomheden med seneste børsmelding vedr. Q4.

Aktien skal op og koste 7-10 kr. op til d. 28/2 uden meldinger mener jeg..

En positiv melding vil sende den tilbage over 10 kr.
Redigert 14.01.2019 kl 12:23 Du må logge inn for å svare

Jeg ser NAPA i kurs 5-5,50 inden regnskab uden flere nyheder og med en større ny ordre kan kurs 7-8 være indenfor rækkevidde. På den lidt længere bane (3-6 mån.) kan NAPA godt komme over kurs 10
Bove
15.01.2019 kl 16:11 834

Ja kan hende det. Vanskelig å se noen faktorer som sier øyeblikkelig oppgang, men den smyger seg nå litt etter litt oppover. Hva nå det måtte bety. Har nå allikevel tatt noen lodd her, for å være med ved en eventuell oppgang.

bove

Napatech har fuld fart på at 'linke' deres software til de applikationer som kunderne bruger og som har brug for acceleration: Trex, Wireshark, Suricata, Snort, Bro, NTop osv.

Jo længere tid Napatech har, jo flere løsninger til forskellige applikationer kan Napatech tilbyde og dermed konstant udvide relevansen af deres software/hardware. Tiden arbejder for Napatech..
repsol
22.01.2019 kl 10:54 591

Ser ikke så bra ut nå gitt kurs messig

Helt sikkert en god nyhed og vil ikke blive overrasket hvis der kommer en endnu bedre inden regnskabet. :-)

Specielt dette afsnit er meget interessant:

Kostnadsgevinsten og det konkurransefortrinnet for banken skal være så betydelige at de har nektet å offentliggjøre resultatene.

Viser bare at Napatech "IS ALIVE AND KICKING"..

Rigtig god mavefornemmelse..

Det tegner godt for NAPA i 2019 og tiden fremover :-)