LAVO ordrebildet!

Det lukter megarally her! det er nå UNDER 100K til salgs TOTALT!!!..... vad skjer ved neste nyhet? HOHOHO! enten kommer jula forbannet tidlig, eller seint.....
Redigert 07.01.2019 kl 16:05 Du må logge inn for å svare

57500 3 st !!
Redigert 07.01.2019 kl 16:05 Du må logge inn for å svare
nima
07.01.2019 kl 16:18 933

Ta det rolig det er bare noen meglere som leker seg.

Jag sier ikke at det lukter rally idag.... (men 20%). det er fryktelig lite aksjer til salgs. skal du ha noen 100K så må du klattre! Mcap er helt vanvittig lav nå. min våte drøm nå er melding om avblåst BO da C-more kontrakten antagligvis gir nok. Men det som er litt ekstra moro er at slik det ser ut nå, kan det bli en fin overgang mot vår og tallslipp. En absolut majoritet har fiktiv snitt på 3kr, de største eierna er ledelsen selv. Med triggers kan avtalen med ABO vare en boost for kursen. vi har ikke sett exempel på det enda på oslo børs, men det er salgspitchen for slike lån. Mulig jag er optimistisk, men jag mener lavo er verdt 150-200 Mill nå, vi trenger bare tall for at se det. nå jobber de med sin partner C-more, og vi er fortsatt i startgropen. Jag selv har mine aksjer, skal ikke ha fler, skal ikke mindre.

Du må bruke X10 på kalkulatorn for og se børsintro. X20 for riktig pris.
Redigert 07.01.2019 kl 17:42 Du må logge inn for å svare

Hei

Du har sikkert 5-10 ganger flere aksjer enn meg. Men er det en jeg unner oppgang så er deg og andre tålmodige LAVO-TV aksjonærer. Mange har spådd oss ned/konkurs. Flere med umoden skadefryd. Har sagt det før og sier det igjen. Denne aksjen sitter jeg på til jeg har tjent en pen slump penger ellers går jeg ned med skuten. Dette fordi jeg mener det er verdt risikoen vs mulig oppside. Forutenom BO, og annet uvitende synsing her på Hegnar, så kan jeg ikke se hva som skal gjøre kursen så lav. Kunne dog ønsket noen meldinger om innsidekjøp o.l drømmer også om ett kjent navn som styreleder. Håper i allefall jeg treffer bedre enn HAMMERS som spår konkurs i 2019. Min spådom ligger mellom 1-2 kroner når vi bikker dette året. Og da har jeg prøvd å være edruelig/forsiktig i min spådom. Men må innrømme at det har vært en vanskelig aksje å spå..

Er ingen hauser, men ønsker at flere setter seg godt inn i aksjen og vurdere om man ikke vil ha ett lite lodd. Og synes dere etter å ha satt dere inn i aksjen at den er for dyr, ja da står dere simpelthen bare over. Selv har jeg tatt små lodd i porsjoner og sitter på 90 000 aksjer kjøpt for ca 47500 tilsammen. Det lever i allefall jeg godt med. Endret for en tid tilbake horisonten fra 3-12 mnd til 6-24 mnd som tidshorisont da jeg innser at nyetablering/oppstart Tar tid. Og som nevnt er jeg ikke i mål etter 24 mnd så står jeg videre:-)

Mvh aristokraten.

for ordens skyld så har jag 560K.

Nå er dette ikke helt vanlig listing. MEN det er litt spennende at se litt nermere på det jag sa om rally. vad er det vi veit?
1,Ledelsen (sokki & co) sitter på 50% av selskapet. de selger ikke en eneste aksje. (tipper jag da dette hade vart døden for kurs, og de har allerede fått godt betalt i IPO). dette betyr at det er 19 mill aksjer i omløp. av dette vil jag si merparten sitter i ro.
2, Avtalen med C-more er referert som meget lukrativ, og her må man lese litt mellom linjene, men de trøkker ikke akkurat på at det skulle vare første skritt til inntekt.
3, Rett etter avtalen med c-more kommer Adform på banen, adform er et danskt annonse selskap som er flinke til matchning av annonsør/platforminnehaver. Denne avtalen er plug and play og gir inntekter fra første visning.

Med 5-6 mill aksjer tillgengelig for markedet kommer det bli årets oppgang, spørsmålet er bare om det er litt og litt eller hiroshima ved tallslipp. Jag håper selfølgelig på nye avtaler, MEN ser gjerne at de får C-more brukere fornøyde først. dette blir stort folkens!

NB, Svelg stoltheten med inngang, du treffer sannsynligvis ikke bunn uansett. kjøp nå, vent..... første revurdering ved Q4/Årsrapport.
Redigert 07.01.2019 kl 20:29 Du må logge inn for å svare
Ticker
07.01.2019 kl 21:28 723

Håper og tror ar ABO har skjønt at de blir fulgt med argusøyne nå etter mulige sprell med udekket shorting av Induct og har avsluttet låneavtale der for å unngå mere blest rundt selskapet.
Hadde ikke vært gale om det blir meldt noen ugler i mosen her også slik at vi blir kvitt denne drittfinansieringen.Ledesle skulle jo sjekke dette nærmere,men det ser ikke ut som ABO gladelig gir fra seg noe dokumentasjon på hva de foretar seg i de andre tilfellene.
https://kapital.no/2018/11/skor-seg-pa-shorting
Redigert 07.01.2019 kl 21:32 Du må logge inn for å svare

Spørsmålet er vel om de kan lirke seg ur de obligatoriske transjene?, uansett så ha det lite at si når vi runder 400 mill.

Avikkles er ikke konkurs gutta!
FAR100
08.01.2019 kl 10:50 347

skal ABO konveretere til aksjer nå?

Avvikling vil si at det oppnevnes en som er ansvarlig for salg av aktiva dvs alt fra App til printer blir solgt. Jeg tro alt fra 50.000 til et par millioner er det man får for hele greia alt av aksjer osv. Så nå kan noen kjøpe dette firma billig. Spennende er det ihverrtfall

kjøp heller ele for i lavo ser det ikke unektelig bra ut!